mijn man verloren
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Gerarda ,en de vrienden,reline schreef:Hugie....Ik had hier voor jou verjaardagswensen geplaatst, maar ik zie nu pas dat jij hugie12 bent en het is een Hugie die jarig is....
Ik vrees dat het met je pc nog altijd niet goed gaat, maar ik hoop dat alle problemen vlug verholpen zullen zijn....
Liefs, Reline
Vroeger was ik gewoon Hugie,en dan was ik gast (wist mijn wachtwoord niet meer) en nu heb ik een wachtwoord op alles ;maar op sennet ben ik dan Hugie 12 geworden !?!?!??
Maar is even goed he
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Gerarda en de rest,
Amai is dat een slechte pc ,kan geen twee berichten in een keer doorzenden!
Senniorennet moet ik mijn bril opzetten om te kunnen lezen en typen.
Sebiet nog de dokter doen komen voor mijn zenuwen
En het gaat me veredomd zooooooooooo slecht.Gisteren om 10 uur in bed en om kwart voor drie pas wakker.
En opperhoofd is zo lief
Had deze nacht in bed geplast en mag van hem niet meer drinken
Allee ben weg he;tot morgen!
Amai is dat een slechte pc ,kan geen twee berichten in een keer doorzenden!
Senniorennet moet ik mijn bril opzetten om te kunnen lezen en typen.
Sebiet nog de dokter doen komen voor mijn zenuwen
En het gaat me veredomd zooooooooooo slecht.Gisteren om 10 uur in bed en om kwart voor drie pas wakker.
En opperhoofd is zo lief
Had deze nacht in bed geplast en mag van hem niet meer drinken
Allee ben weg he;tot morgen!
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo Hugie, het is wel geen goed nieuws maar ik was toch blij u eens te horen.
Maar toch erg hé met die pc. Die lettergrootte moet toch kunnen aangepast worden ???? Die man die daar aan gewerkt heeft zou dat moeten weten ?
Hopelijk komt hij u spoedig helpen met uw mailbox.
Hugie opperhoofd moet niet zeveren hé als gij een accidentje hebt. Haalt gij van die speciale broekjes in de mutualiteit voor s'nachts en drink gij maar gerust een glaasje voor ge gaat slapen . Voor alles is een oplossing. Hij vergeet zeker dat hij dat ook nog allemaal kan tegenkomen.
Groetjes gerarda
Maar toch erg hé met die pc. Die lettergrootte moet toch kunnen aangepast worden ???? Die man die daar aan gewerkt heeft zou dat moeten weten ?
Hopelijk komt hij u spoedig helpen met uw mailbox.
Hugie opperhoofd moet niet zeveren hé als gij een accidentje hebt. Haalt gij van die speciale broekjes in de mutualiteit voor s'nachts en drink gij maar gerust een glaasje voor ge gaat slapen . Voor alles is een oplossing. Hij vergeet zeker dat hij dat ook nog allemaal kan tegenkomen.
Groetjes gerarda
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Hey Hugie....plots hier...een verrassing!!!
En jou PC nog altijd niet in orde!!!
Maar gelukkig lukt het om even hier te komen...Je zult wel heel blij zijn!!
Ik had die verjaardagswensen eigenlijk moeten laten staan, twee keer verjaren, twee keer bloemen en wensen...maar mijn wensen voor jou kan je nog wel lezen op "Wensen"....
Hugie...klinkt niet echt goed...bedoel je dat je tot deze namiddag hebt geslapen?
Ik hoop dat het weldra weer wat beter gaat, maar zoals Gerarda zegt...er is voor alles een oplossing...
Ik wens je veel sterkte toe!!
En jou PC nog altijd niet in orde!!!
Maar gelukkig lukt het om even hier te komen...Je zult wel heel blij zijn!!
Ik had die verjaardagswensen eigenlijk moeten laten staan, twee keer verjaren, twee keer bloemen en wensen...maar mijn wensen voor jou kan je nog wel lezen op "Wensen"....
Hugie...klinkt niet echt goed...bedoel je dat je tot deze namiddag hebt geslapen?
Ik hoop dat het weldra weer wat beter gaat, maar zoals Gerarda zegt...er is voor alles een oplossing...
Ik wens je veel sterkte toe!!
Laatst gewijzigd door reline op 14 jan 2013, 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Gerarda...met dit weer goed ingeduffeld buiten komen doet deugd hé....ik was ook eventje op stap....
En goeie schoenen zijn nu wel belangrijk, zeker als er sneeuw komt....hier goeie wandelschoenen, maar ook nog bottinen, zo goed als nieuw...ooit gekocht voor een klimpartij...ze hebben een dikke antislipzool en zijn lekker warm....ik draag ze graag....
Ik lees Danielle Steel ook zo graag...heb de meeste gelezen...de meeste zijn goed, maar niet allemaal....heb je waarschijnlijk ook al gemerkt.
Bij ons voeren ze momenteel boeken af wegens plaatsgebrek tegen 0,10 eurocent per boek, ongeacht de dikte of de soort...
Ik wens alle forumvrienden een fijne nacht toe en hou het morgen veilig....maar als er sneeuw moest vallen, geniet dan wel van al dat moois!!
Slaap wel allemaal,
Liefs, Reline
En goeie schoenen zijn nu wel belangrijk, zeker als er sneeuw komt....hier goeie wandelschoenen, maar ook nog bottinen, zo goed als nieuw...ooit gekocht voor een klimpartij...ze hebben een dikke antislipzool en zijn lekker warm....ik draag ze graag....
Ik lees Danielle Steel ook zo graag...heb de meeste gelezen...de meeste zijn goed, maar niet allemaal....heb je waarschijnlijk ook al gemerkt.
Bij ons voeren ze momenteel boeken af wegens plaatsgebrek tegen 0,10 eurocent per boek, ongeacht de dikte of de soort...
Ik wens alle forumvrienden een fijne nacht toe en hou het morgen veilig....maar als er sneeuw moest vallen, geniet dan wel van al dat moois!!
Slaap wel allemaal,
Liefs, Reline
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Even ter attentie van Hugie
Ik heb nog een tip: ik kreeg het in de mail...
Dit weten misschien weinigen..?
Bericht bestemd aan iedereen die min of meer
te kampen heeft met minder goed zien.
Heel handig als men een tekst wil lezen waarvan
de letters net iets te klein zijn.
Hou de toets CTRL ingedrukt, draai aan het wieltje
op de muis.
De grootte van de letters wordt kleiner of groter
naargelang je naar boven of beneden scrollt
Een tip om door te geven aan je vrienden.
dit in de rapte ik kom sefens wel even terug..
Hugie blij je terug te zien....
Ik heb nog een tip: ik kreeg het in de mail...
Dit weten misschien weinigen..?
Bericht bestemd aan iedereen die min of meer
te kampen heeft met minder goed zien.
Heel handig als men een tekst wil lezen waarvan
de letters net iets te klein zijn.
Hou de toets CTRL ingedrukt, draai aan het wieltje
op de muis.
De grootte van de letters wordt kleiner of groter
naargelang je naar boven of beneden scrollt
Een tip om door te geven aan je vrienden.
dit in de rapte ik kom sefens wel even terug..
Hugie blij je terug te zien....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Oma -C bedankt voor de tip. Nu we niet buiten kunnen kunnen we maar best aan onze pc kruipen ofwel buitenspelen in de sneeuw. vandaag zal ik niet buiten gaan te gevaarlijk.
Om 5 uur sneeuw geruimd terwijl het nog zacht was en ben dan maar nog wat in mijn bedje gekropen.
Houd jullie allemaal recht aub
groetjes gerarda
Om 5 uur sneeuw geruimd terwijl het nog zacht was en ben dan maar nog wat in mijn bedje gekropen.
Houd jullie allemaal recht aub
groetjes gerarda
-
Hey gerarda en de vrienden...
Sneeuw geruimd en gezweet..
hij buurman ook een groot stuk gedaan.. het laat zich voelen
draainissen en stramme spieren..
maar dat was er gisteren ook al dat ligt niet aan het
sneeuwvegen
M ligt op de loer en ik moet me koest houden
maar dat kan niet altijd hé.. het leven gaat door en
we moeten mee in de mallemolen...moeilijk gaat ook...
Even aan mooie dingen denken en dan gaan we er weer voor..!
Ik wens allen een fijne dinsdag hopelijk stopt het met sneeuwen
zodat iedereen kan doen wat moet gebeuren... zonder gevaar van
gladheid
In de zomer vinden we de zon normaal...in de winter is
de sneeuw gewoon...Alles komt zoals het moet.!
Een knuffelke aan iedereen en tot...
Sneeuw geruimd en gezweet..
hij buurman ook een groot stuk gedaan.. het laat zich voelen
draainissen en stramme spieren..
maar dat was er gisteren ook al dat ligt niet aan het
sneeuwvegen
maar dat kan niet altijd hé.. het leven gaat door en
we moeten mee in de mallemolen...moeilijk gaat ook...
Even aan mooie dingen denken en dan gaan we er weer voor..!
Ik wens allen een fijne dinsdag hopelijk stopt het met sneeuwen
zodat iedereen kan doen wat moet gebeuren... zonder gevaar van
gladheid
In de zomer vinden we de zon normaal...in de winter is
de sneeuw gewoon...Alles komt zoals het moet.!
Een knuffelke aan iedereen en tot...
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda en forumvrienden,
jullie gaan me misschien wel gek verklaren maar ik heb het hier nog verschrikkelijk druk om van alles en nog wat te regelen voor het project. En dat terwijl ik eigenlijk op vakantie ben
En ik ga er nog een paar dagen zoet mee zijn...
Maar hoe zeggen ze dat: het bloed kruipt waar het niet gaan kan
Hier in Limburg nu wel een beetje sneeuw gehad maar niks om over naar hius te schrijven. Bij ons aan het zeetje zou het erger zijn... dus we klagen niet...
Idereen nog een fijne avond en rustige nacht gewenst...
Liefs,
Veertje & Rudy
jullie gaan me misschien wel gek verklaren maar ik heb het hier nog verschrikkelijk druk om van alles en nog wat te regelen voor het project. En dat terwijl ik eigenlijk op vakantie ben
En ik ga er nog een paar dagen zoet mee zijn...
Maar hoe zeggen ze dat: het bloed kruipt waar het niet gaan kan
Hier in Limburg nu wel een beetje sneeuw gehad maar niks om over naar hius te schrijven. Bij ons aan het zeetje zou het erger zijn... dus we klagen niet...
Idereen nog een fijne avond en rustige nacht gewenst...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hallo maatekes en Gerarda in het bijzonder,
Mensen mensen ben weer aan het leren hoor,kan al sennet op de volle breedte zetten ,zelfs de letters groot zetten
Kom er wel ;maar kan nog niet aan een stuk door doen. (zit ook met opperhoofd he)
Voel me ook niet 100% ,maar bijt op mijn tanden!
Er gaat hier vanalles kapot ;nu weeral mijne gsm en de vaste telefoon scheeld ook iets mee ,soms gaat hij en dan weer niet!!!!!!!
Maar JOEPI ben in pensioen.........schone oudedag krijg ik
Geloof er niet teveel van.Ach niet zwart kijken ,ben al aan grijs hahahahaha
Ga de boeken sluiten en tot morgen!
ps Falcon ben aan 't brood bakken
Mensen mensen ben weer aan het leren hoor,kan al sennet op de volle breedte zetten ,zelfs de letters groot zetten
Kom er wel ;maar kan nog niet aan een stuk door doen. (zit ook met opperhoofd he)
Voel me ook niet 100% ,maar bijt op mijn tanden!
Er gaat hier vanalles kapot ;nu weeral mijne gsm en de vaste telefoon scheeld ook iets mee ,soms gaat hij en dan weer niet!!!!!!!
Maar JOEPI ben in pensioen.........schone oudedag krijg ik
Geloof er niet teveel van.Ach niet zwart kijken ,ben al aan grijs hahahahaha
Ga de boeken sluiten en tot morgen!
ps Falcon ben aan 't brood bakken
-
Oma-c weer klaar gestaan voor iemand anders zijn voetpad schoon maken.
Ik hoop dat ze voor u ook klaar staan als het moet.
Ja hier kan ik ook niet buiten . Onze straat is een zijstraat en minder verkeer en er ligt lang sneeuw en nu is het glad.Ik kom niet buiten met mijn auto.
Rudy ik weet dat ge niet van de ene dag op de andere zal kunnen veranderen en zolang ge u er goed bij voelt is dat niet slecht om met zaken bezig te zijn. En ik hoop dat veertje u wel op tijd zal stoppen als het teveel word.
Hugie meiske houd u maar rustig als ge niet goed bent doe maar kalm aan maar ja een nieuw pc is weer wat zoeken en ge kunt er niet afblijven hé; En dan nog moeten delen met het opperhoofd.
groetjes en slaapwel gerarda
Ik hoop dat ze voor u ook klaar staan als het moet.
Ja hier kan ik ook niet buiten . Onze straat is een zijstraat en minder verkeer en er ligt lang sneeuw en nu is het glad.Ik kom niet buiten met mijn auto.
Rudy ik weet dat ge niet van de ene dag op de andere zal kunnen veranderen en zolang ge u er goed bij voelt is dat niet slecht om met zaken bezig te zijn. En ik hoop dat veertje u wel op tijd zal stoppen als het teveel word.
Hugie meiske houd u maar rustig als ge niet goed bent doe maar kalm aan maar ja een nieuw pc is weer wat zoeken en ge kunt er niet afblijven hé; En dan nog moeten delen met het opperhoofd.
groetjes en slaapwel gerarda
-
carlein schreef:HOI VRIENDINNEN,
WIJ HEBBEN HIER OOK HEEL VEEL SNEEUW.
EN HIERONDER EEN FOTO MET MIJ, WAAR IK
IN FRANKRIJK IN DE SNEEUW LIEP.
DAT WAS TOEN IK WEER ONDERWEG NAAR HOLLAND WAS.
Carlein het is wel plezant hé als ge goed gekleed bent om zo in de sneeuw te lopen . dat heb ik ook altijd graag gedaan , maar nu woon ik meer in de stad en dat is niet zo plezant.
Geniet er maar van
Groetjes gerarda
-
Hallo allemaal,
Gerarda...zo vroeg al aan het sneeuwruimen, maar eigenlijk heb je gelijk...dan is er nog niet gelopen en is de sneeuw niet vastgeplakt....dan is het pas miserie om te ruimen!
Stappen in de sneeuw gaat goed hoor, op voorwaarde dat je in losse sneeuw stapt...daar is het niet glad...
maar voor morgen oppassen...alles wat nat en papperig is is momenteel opgevrozen...bij ons is het spekglad.....is wel geen hoodbaan...die houdt men wel ijsvrij!
Oma-C.....zoveel geruimd en nu toch een beetje moeten bekopen, maar toch een heel fijn gevoel dat je je buren kon helpen.....Ik hoop dat M. zich weer ergens in een hoekje verstopt en zich voorlopig niet meer laat voelen!!
Hugie.....gelukkig begint het te lukken met de PC.....een hele uitdaging!!
Maar het lijkt bij jou wel te spoken.....GSM valt uit...de telefoon een welles-nietes-spelleke....
Hou je sterk!!
Falcon...nog altijd druk druk druk....op tijd en stond voor jezelf zorgen hé....Veertje zal je wel remmen....
En zo misdeeld qua sneeuw.....je zou er zo'n mooie sneeuwwandeling kunnen maken in de bossen....is er nu zo mooi!
Hallo Carlein.....jij had al een sneeuw-voorproefje bij het naar huis komen....
Hier haalden we de 8 cm....is zo mooi buiten...nog niks gedooid....ben wel gaan stappen...tgt naar de dorpswinkel....maar liep in de losse sneeuw...ik heb ook speciale zolen met pinnen om over laarzen of schoenen aan te brengen....gekocht in de Hema...nog niet getest...misschien morgen uittesten....
Ik wens jullie een hele goeie nacht toe,
Liefs, Reline
Gerarda...zo vroeg al aan het sneeuwruimen, maar eigenlijk heb je gelijk...dan is er nog niet gelopen en is de sneeuw niet vastgeplakt....dan is het pas miserie om te ruimen!
Stappen in de sneeuw gaat goed hoor, op voorwaarde dat je in losse sneeuw stapt...daar is het niet glad...
maar voor morgen oppassen...alles wat nat en papperig is is momenteel opgevrozen...bij ons is het spekglad.....is wel geen hoodbaan...die houdt men wel ijsvrij!
Oma-C.....zoveel geruimd en nu toch een beetje moeten bekopen, maar toch een heel fijn gevoel dat je je buren kon helpen.....Ik hoop dat M. zich weer ergens in een hoekje verstopt en zich voorlopig niet meer laat voelen!!
Hugie.....gelukkig begint het te lukken met de PC.....een hele uitdaging!!
Maar het lijkt bij jou wel te spoken.....GSM valt uit...de telefoon een welles-nietes-spelleke....
Hou je sterk!!
Falcon...nog altijd druk druk druk....op tijd en stond voor jezelf zorgen hé....Veertje zal je wel remmen....
En zo misdeeld qua sneeuw.....je zou er zo'n mooie sneeuwwandeling kunnen maken in de bossen....is er nu zo mooi!
Hallo Carlein.....jij had al een sneeuw-voorproefje bij het naar huis komen....
Hier haalden we de 8 cm....is zo mooi buiten...nog niks gedooid....ben wel gaan stappen...tgt naar de dorpswinkel....maar liep in de losse sneeuw...ik heb ook speciale zolen met pinnen om over laarzen of schoenen aan te brengen....gekocht in de Hema...nog niet getest...misschien morgen uittesten....
Ik wens jullie een hele goeie nacht toe,
Liefs, Reline
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda, Veertje trekt hier wel regelmatig de teugels aan hoor... is soms nodig
Maar wees gerust... ik voel me daar allemaal goed bij hoor!
Hugie, bij u kan dat toch nooit eens goed gaan hé... Ik heb soms echt wel compassie met u... Maar ik weet niet of het helpt je krijgt nen dikke troostknuff...
Broodje gebakken? Ik kan me daar allerlei heerlijke geuren bij voorstellen... Ik ga mijn "machientje" terug meepakken naar zee... in noodgeval...
Carlein... mooie foto... zit het reisje naar Frankrijk er op? Hopelijk heb je er van genoten.
Veel sneeuw viel er hier gelukkig niet?. En om die op te ruimen hoef ik hier op het vakantiedomein maar een klusjesman aan te spreken

(Midden foto boven is ons appartement)
Wensen iedereen nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
Hugie, bij u kan dat toch nooit eens goed gaan hé... Ik heb soms echt wel compassie met u... Maar ik weet niet of het helpt je krijgt nen dikke troostknuff...
Broodje gebakken? Ik kan me daar allerlei heerlijke geuren bij voorstellen... Ik ga mijn "machientje" terug meepakken naar zee... in noodgeval...
Carlein... mooie foto... zit het reisje naar Frankrijk er op? Hopelijk heb je er van genoten.
Veel sneeuw viel er hier gelukkig niet?. En om die op te ruimen hoef ik hier op het vakantiedomein maar een klusjesman aan te spreken
(Midden foto boven is ons appartement)
Wensen iedereen nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Goede morgen gerarda en de vrienden allemaal
Sneeuw is prachtig als je vanuit het raam kan kijken
en er niet door moet.. maar soms moet het wel...
Ja gerarda, niet leuk als je erdoor moet.. blijf maar binnen als je kan..
Ik had mezelf goed voorzien, en brood bak ik zelf dus ...
Maar in de zomer hebben we graag zon dat is normaal ..
En nu 'hoort er sneeuw te zijn.'.'t is immers winter..
en zolang alles op z'n tijd komt is dat heel normaal hé.?
Hugie, jij zit toch wel altijd op de eerste rij als er iets
niet goed gaat hé...en ja al die technische snufjes.. daar kan
vanalles aankomen...het is wel lastig natuurlijk als er niks werkt
zoals je 't zou willen.. elke vernieuwing is een aanpassing en leren..
goed dat je geen window 8 hebt
dat ziet er mij ook niet
zo simpel uit..
Maar toen ik de eerste keer hier aan m'n laptopke zat
was dat ook 'chinees' voor mij...maar alles went hé
Oefening baart kunst zegt men...sterkte en geduld...
carlein een fijne vakantie gehad denk ik.. je kan nagenieten
mooie foto
falcon als je aan iets begint wil je dat ook afmaken hé..?
op vakantie of niet
dat heet "verantwoordelijkheidsgevoel"
lang woord en houdt héél veel in... je hebt dat of je hebt dat niet...
en het kan je veel last geven.. maar ja...
Goed dat Veertje af en toe op de rem gaat staan... want je neemt
het mee... zelfs naar bed... ik ken dat..
Dat molentje blijft draaien hé..?..moeilijk omzichzelf te veranderen
...
Hopelijk loopt het goed af en kan je gerust verder van
je pensioen genieten
reline geniet van de wandelingen en groetjes aan franske
Ik wens iedereen een fijne woensdag..tijd om erin te vliegen..
alhoewel het veel minder zal zijn ...want ik zit nog op
de paardenmolen
en ik kan er niet af
groetjes aan allen en tot....
Sneeuw is prachtig als je vanuit het raam kan kijken
en er niet door moet.. maar soms moet het wel...
Ja gerarda, niet leuk als je erdoor moet.. blijf maar binnen als je kan..
Ik had mezelf goed voorzien, en brood bak ik zelf dus ...
Maar in de zomer hebben we graag zon dat is normaal ..
En nu 'hoort er sneeuw te zijn.'.'t is immers winter..
en zolang alles op z'n tijd komt is dat heel normaal hé.?
Hugie, jij zit toch wel altijd op de eerste rij als er iets
niet goed gaat hé...en ja al die technische snufjes.. daar kan
vanalles aankomen...het is wel lastig natuurlijk als er niks werkt
zoals je 't zou willen.. elke vernieuwing is een aanpassing en leren..
goed dat je geen window 8 hebt
zo simpel uit..
Maar toen ik de eerste keer hier aan m'n laptopke zat
was dat ook 'chinees' voor mij...maar alles went hé
Oefening baart kunst zegt men...sterkte en geduld...
carlein een fijne vakantie gehad denk ik.. je kan nagenieten
mooie foto
falcon als je aan iets begint wil je dat ook afmaken hé..?
op vakantie of niet
lang woord en houdt héél veel in... je hebt dat of je hebt dat niet...
en het kan je veel last geven.. maar ja...
Goed dat Veertje af en toe op de rem gaat staan... want je neemt
het mee... zelfs naar bed... ik ken dat..
Dat molentje blijft draaien hé..?..moeilijk omzichzelf te veranderen
Hopelijk loopt het goed af en kan je gerust verder van
je pensioen genieten
reline geniet van de wandelingen en groetjes aan franske
Ik wens iedereen een fijne woensdag..tijd om erin te vliegen..
alhoewel het veel minder zal zijn ...want ik zit nog op
de paardenmolen
groetjes aan allen en tot....