Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

15 jan 2013, 14:13

vandaag denken we allemaal aan onze kindertijd :lol:
Gast

16 jan 2013, 16:56

maatjes zullen er allemaal zijn voor de feestelijke inwijding van het apartement :P :wink:
Gast

16 jan 2013, 18:29

feestelijke inwijding van het appartement heeft hij beloofd :lol: hij heeft zelfs extra stoelen gekocht :lol: iedereen welkom hoor ik hem nog zeggen :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

16 jan 2013, 19:00

...tussen zeggen en doen is een groot verschil...maar met die koude zou ik toch niet komen hoor... :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

16 jan 2013, 19:02

zeggen wij het voort?? of gaan wij alleen met de spelletjesmaten :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

16 jan 2013, 19:18

met de spelletjesmaten mogen van mij ook van andere topic's meegaan maar ze moeten wel een cadeautje meebrengen, juist zoals wij doen :wink:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

16 jan 2013, 19:49

doen we enkele flessen wijn mee en pralines en taart en nootjes :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

16 jan 2013, 19:49

nootjes :lol: dan mogen we ook geen yoghurt vergeten hé Neske :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

16 jan 2013, 19:51

Neske zal er aan denken Tesske :lol: :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

16 jan 2013, 19:53

Tesske zal voor de pralinekes zorgen :lol: klokske mss de wijn en Davang de rest zeker :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

16 jan 2013, 19:58

zeker en vast, de heren moeten ook diep in hun portefeuille tasten :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

16 jan 2013, 20:12

Tasten (ahum) willen de heren graag doen maar niet diep in hun portemonaie
:wink: :lol: :lol: :lol: :oops:
Gast

16 jan 2013, 21:55

portemonaie moet ik gelukkig niet bovenhalen :lol:
Heb gelezen dat jullie alles betalen? Zal nog zo lekker smaken nu :oops: :P
Gast

17 jan 2013, 01:31

nu ben ik is terug gaan lezen Scorpio :roll: maar ik zie daar nergens staan dat wij alles gaan betalen hoor :lol: 8O :lol: al wie meegaat, zal een duit in het zakje moeten doen :lol:
Gast

17 jan 2013, 09:26

doen mee wé Tess :lol: kon maar proberen hé :oops: :P