Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

17 jan 2013, 10:48

proberen kon je maar daarom "pakt" dat nog niet :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

17 jan 2013, 11:33

niet van gisteren zijn wij hé Neske :lol: 't is ne lepe dieje Scorpio :lol: allé ik vlieg weer in het werk :roll:

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

17 jan 2013, 19:27

werk zal hoshi ook wel hebben en alles moet volledig gedaan zijn vooraleer hij mag feesten

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

17 jan 2013, 19:52

feesten zijn nog maar juist voorbij en nu nog wat eten :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

18 jan 2013, 20:49

hoor eens naar Hoshi, goed geslapen in zijn nieuwe stek en nog moe 8O
De sukkelaar verzuipt bijna in het werk, nog een bitjie en je kan tjie dangsen innen villopompe :roll: :P :P

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

20 jan 2013, 11:28

..nu daje content ziet ziekkike toen ook blie vojoen...tesske en neske wiln dakkik de reste zoen betaeln...da gae nie zovele mé zien zekers... :roll: :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

20 jan 2013, 13:50

zekers is het dat wij die Vloandereirs moeilijk verstaan :lol: maar als ik het drie keer herlees dan gaat het wel :lol: :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

20 jan 2013, 14:12

wel je geraakt eraan gewoon hé :lol: als ik naar zee ga, moet ik soms ook ne keer wablieft zeggen :lol: dat ik het ni van de eerste keer versta :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

20 jan 2013, 14:20

versta je wel, ik heb het ook al voorgehad dat ik dacht "dat mens zal denken die hoort niet goed" :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

20 jan 2013, 14:27

goed dat ik niet alleen ben :lol: is lastig als ze het herhalen en je het dan nog ni verstaan hebt :lol: :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

20 jan 2013, 16:40

...hebtje niehoe verstaen...wel zoeje 'tverstaaneen ok je zoen zeggen daje dust frank magén... :lol: :lol:

'k heb meer ruzie om het allemaal zo te schrijven...
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

20 jan 2013, 17:00

:lol: en als ik het goe heb verstaan krijgt Tess duizend frank of is het duizend euro 8O een groot verschil peins e kik :P
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

20 jan 2013, 18:42

ik laat dat niet aan me voorbijgaan zenne Davang :lol: en vermits de frank ni meer bestaat :lol: zijn het duizend euro die ik krijg :lol: :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

20 jan 2013, 19:02

krijg-en zal je ze Tess, ik ben getuige dat hem dat geschreven heeft 8) :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

20 jan 2013, 19:07

heeft (is) dat al vergeten vrees ik Neske :lol: hij is ribbedebie :lol: