mijn man verloren
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Goede middag hier ben ik even want het gaat zeker niet goed; Ik ben naar het feestje geweest maar het was wel te veelvoor mij. Ik heb heel weinig gegeten en het was nog teveel . deze nacht hebik moeten een suppo van perdolan nemen wat voor mij het enigste redmiddel is en ik heb dan verder goed geslapen . maar nu kan ik niets doen . Eten lust ik niet enkel water want ik hebveel dorst. En verder lusteloos er zal nog veel geslapen worden vandaag.
Oma-c Reline Rudy en Hugie en Carlein. bedankt voor jullie bezorgdheid.
Ik zal blij zijn als ik er weer bovenop ben en dat weer toch beter word.
Groetjes en ik hoop dat het jullie goed gaat.
Gerarda
Oma-c Reline Rudy en Hugie en Carlein. bedankt voor jullie bezorgdheid.
Ik zal blij zijn als ik er weer bovenop ben en dat weer toch beter word.
Groetjes en ik hoop dat het jullie goed gaat.
Gerarda
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

vandaag 2X sneeuw geveegd hier en ook bij buurman..
't was er heel warm aan..ik heb er serieus aan gezweet:)
ik hoop straks goed te kunnen slapen door die koude buitenlucht..
Voor jullie allen een fijne nacht.. en tot morgen:)
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
we eindelijk terug thuis van Limmburg. Het was een echte marteling op de snelweg! We hebben er vier uur over gedaan.
En hier aan zee is het nog het ergste! Ik kon zelfs de straat niet meer in. Maar ja, ik moest die 4 katten toch binnenkrijgen hé.
Voor twee van die gasten duurde de reis te lang... resultaat... een drolleke in hunne bench
Maar jou lukte het precies ook niet zo goed. Een hele rare verkoudheid hoor! Vraag het maar aan OmaC en Reline. Ik sukkel ook al bijna 14 dagen... de nen dag is wat beter dan de andere.
Spijtig dat je niet hebt kunnen genieten van het verjaardagsfeestje van je kleinzoon.
Het belangrijkste is dat je je jezelf goed verzorgt en vooral veel rusten... en hopelijk doet de medicatie de rest.
We wensen je een spoedig herstel...
Aan alle forumvrienden nog een rustige nacht gewenst.
Liefs,
Veertje & Rudy
we eindelijk terug thuis van Limmburg. Het was een echte marteling op de snelweg! We hebben er vier uur over gedaan.
En hier aan zee is het nog het ergste! Ik kon zelfs de straat niet meer in. Maar ja, ik moest die 4 katten toch binnenkrijgen hé.
Voor twee van die gasten duurde de reis te lang... resultaat... een drolleke in hunne bench
Maar jou lukte het precies ook niet zo goed. Een hele rare verkoudheid hoor! Vraag het maar aan OmaC en Reline. Ik sukkel ook al bijna 14 dagen... de nen dag is wat beter dan de andere.
Spijtig dat je niet hebt kunnen genieten van het verjaardagsfeestje van je kleinzoon.
Het belangrijkste is dat je je jezelf goed verzorgt en vooral veel rusten... en hopelijk doet de medicatie de rest.
We wensen je een spoedig herstel...
Aan alle forumvrienden nog een rustige nacht gewenst.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Hallo Gerarda,
Ik hoop dat je vandaag goed hebt kunnen rusten en dat je weer een hele goeie nacht gaat hebben....genezend slapen als het ware...
Ik geloof niet dat je mijn soort verkoudheid hebt want dan had je zeker verteld van hoesten....ik zat meer dan een maand met erge hoestbuien, dag en nacht en niks hielp ertegen...ik hoop dat die hoest je gespaard blijft!!
Goed dat je veel drinkt...is nu zeker belangrijk door de medicijnen en lust om te een komt vanzelf wel weer!
Oma-C...volop aan het ruimen geweest vandaag...ook bij de buur!
Falcon ...gelukkig veilig thuis geraakt!
Hugie.....hoe gaat het met jou?
Groetjes voor jullie allen!
Liefs, reline
Ik hoop dat je vandaag goed hebt kunnen rusten en dat je weer een hele goeie nacht gaat hebben....genezend slapen als het ware...
Ik geloof niet dat je mijn soort verkoudheid hebt want dan had je zeker verteld van hoesten....ik zat meer dan een maand met erge hoestbuien, dag en nacht en niks hielp ertegen...ik hoop dat die hoest je gespaard blijft!!
Goed dat je veel drinkt...is nu zeker belangrijk door de medicijnen en lust om te een komt vanzelf wel weer!
Oma-C...volop aan het ruimen geweest vandaag...ook bij de buur!
Falcon ...gelukkig veilig thuis geraakt!
Hugie.....hoe gaat het met jou?
Groetjes voor jullie allen!
Liefs, reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Hallo Rudy ik heb inderdaad aan jullie gedacht als ge met dit weer van de Limburg zou moeten komen en ook aan de katten dacht ik.Moest er iets schelen onder de baan zou dit erg zijn. Ik ben blij dat jullie goed thuis geraakt zijn.
Ja ik vrees dat die verkoudheid wel een tijdje zal duren . Het verbetert wel maar als ik iets wil doen begin ik toch te zweten en ik wil altijd maar slapen.
En ik heb dan verplicht geweest om iets gevaarlijk te doen. Moesten de kinderen het weten ze zouden kwaad zijn.
Maar ik heb een groot platform met een hele grote vierkante koepel die nu vol lag met sneeuw zodat het donkerder werd in mijn keuken en dat werkte op mijn zenuwen. Ik moet dan een laddertje in mijn slaapkamer aan het venster zetten en eentje buiten op het platform ik weet dat ik gevaarlijk deed maar ik heb mijn voordeur niet op slot gedaan en mijn gsm meegenomen en het telefoonnummer van de politie. Maar het is allemaal goed gelukt.
We hebben beiden gevaarlijk gedaan hé. maar van mij heeft het maar tien minuten geduurt en van jullie vier uur.
Groetjes voor u en Veertje
gerarda
Ja ik vrees dat die verkoudheid wel een tijdje zal duren . Het verbetert wel maar als ik iets wil doen begin ik toch te zweten en ik wil altijd maar slapen.
En ik heb dan verplicht geweest om iets gevaarlijk te doen. Moesten de kinderen het weten ze zouden kwaad zijn.
Maar ik heb een groot platform met een hele grote vierkante koepel die nu vol lag met sneeuw zodat het donkerder werd in mijn keuken en dat werkte op mijn zenuwen. Ik moet dan een laddertje in mijn slaapkamer aan het venster zetten en eentje buiten op het platform ik weet dat ik gevaarlijk deed maar ik heb mijn voordeur niet op slot gedaan en mijn gsm meegenomen en het telefoonnummer van de politie. Maar het is allemaal goed gelukt.
We hebben beiden gevaarlijk gedaan hé. maar van mij heeft het maar tien minuten geduurt en van jullie vier uur.
Groetjes voor u en Veertje
gerarda
-
Hallo Reline, ja ik doe bijna niets anders dan slapen of door de venster kruipen , zult ge wel lezen bij Rudy hé.
Maar ik kan inderdaad nog niet veel doen maar ik moet toch niet altijd meer snotteren en hoesten . Goesting op eten heb ik niet maar ik ga toch wel eten hoor. Veel dorst heb ik wel.
Ik lees veel in mijn boek en hij is bijna uit . Prachtig hoor? Als ge hem zult hebben zorg maar dat ge tijd hebt want ge gaat niet willen stoppen van lezen.
groetjes gerarda
Maar ik kan inderdaad nog niet veel doen maar ik moet toch niet altijd meer snotteren en hoesten . Goesting op eten heb ik niet maar ik ga toch wel eten hoor. Veel dorst heb ik wel.
Ik lees veel in mijn boek en hij is bijna uit . Prachtig hoor? Als ge hem zult hebben zorg maar dat ge tijd hebt want ge gaat niet willen stoppen van lezen.
groetjes gerarda
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Gerarada en vrienden,
Jullie zitten toch goed vast he ,ben er ! Maar zit weer heel diep en moet weer klauteren om eruit te raken
Zit hier een hele apotheek in te nemen op voorschrift van de dokter.........Ben juist een levende zombi.......
Hier kun je de weg niet meer zien,maar zal wel overal hetzelfde zijn zeker?
Gerarda zou je het grote dak ook niet doen
ziek en dan nog op het dak kruipen;wat moet je daarvoor zijn?????
Voor al de vrienden die verkouden zijn ,hier tante kaat
VICKX onder je voeten smeren ,sok aan en slapen en 's morgens is het al veel beter,zo niet gedaan !
Zo ga nog wat verder doen en hopen op straks terug de pc te hebben!
Hier staat alles nog op een laag pitje;stillekes aan en we komen er wel
Deze maal was mijn opstoot nogal te laat opgemerkt ,en moet het uitzweten.Maar met de hulp ven OPPERHOOFD humhum loopt alles op rolletjes
Hij zit al van donderdag in zijn vogelkot.........)
Allee dag mensenkinderen!
Jullie zitten toch goed vast he ,ben er ! Maar zit weer heel diep en moet weer klauteren om eruit te raken
Hier kun je de weg niet meer zien,maar zal wel overal hetzelfde zijn zeker?
Gerarda zou je het grote dak ook niet doen
Voor al de vrienden die verkouden zijn ,hier tante kaat
VICKX onder je voeten smeren ,sok aan en slapen en 's morgens is het al veel beter,zo niet gedaan !
Zo ga nog wat verder doen en hopen op straks terug de pc te hebben!
Hier staat alles nog op een laag pitje;stillekes aan en we komen er wel
Allee dag mensenkinderen!
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Goede avond gerarda en alle vrienden
zo'n gevaarlijke karweien doen is niet echt verantwoord hoor gerarda
stel je voor dat je een draainis krijgt
en valt ...man man ...
dan kan je zelfs niet meer naar de politie bellen
je verdient kletsen op de blote bibs.. ik ben ook een doorduwertje
maar zoiets doe ik niet.... mijn veranda ligt ook vol sneeuw
en dat maakt de living erg donker...maar dan zal ik wel licht aansteken..
ik ga niet op het plat dak al moet ik maar door het raam stappen
en heb ik geen laddertjes nodig.. 't zal wel smelten...ik heb tijd..
Probeer maar goed uit te zieken..en verzorg jezelf goed...
Een dikke knuffel en beterschap.!
Hugie, bij jou stopt het ook niet..
hopelijk betert nu een beetje
sterkte en pillen nemen er zit niks anders op hé
En kan het opperhoofd in het al fluiten zoals de vogels..??
grapje hoor hahaha
falcon, Veertje, reline en carlein ook een fijne dag nog...
slaapwel voor later op de avond...en tot morgen
zo'n gevaarlijke karweien doen is niet echt verantwoord hoor gerarda
stel je voor dat je een draainis krijgt
dan kan je zelfs niet meer naar de politie bellen
je verdient kletsen op de blote bibs.. ik ben ook een doorduwertje
maar zoiets doe ik niet.... mijn veranda ligt ook vol sneeuw
en dat maakt de living erg donker...maar dan zal ik wel licht aansteken..
ik ga niet op het plat dak al moet ik maar door het raam stappen
en heb ik geen laddertjes nodig.. 't zal wel smelten...ik heb tijd..
Probeer maar goed uit te zieken..en verzorg jezelf goed...
Een dikke knuffel en beterschap.!
Hugie, bij jou stopt het ook niet..
sterkte en pillen nemen er zit niks anders op hé
En kan het opperhoofd in het al fluiten zoals de vogels..??
grapje hoor hahaha
falcon, Veertje, reline en carlein ook een fijne dag nog...
slaapwel voor later op de avond...en tot morgen
-
Lieve Gerarda,
dat was wel erg gevaarlijk wat je deed hé! Maar anderzijds moet ik je toch enorm bewonderen hoe je je plan trekt! En dan nog zo goed je voor zorgen genomen! Gelukkig is alles toch goed afgelopen.
Hugie ook al in de lappenmand! Hopelijk komt alles snel terug in orde want je hebt al genoeg te verduren gekregen!
En dat Vicks goed helpt weet ik. Ik heb het ook gebruikt. Maar de volgende maal ga ik het zeker eens aan mijn voeten smeren!
Carlein, mooi gedichtje!
Reline, een hardnekkige verkoudheid hé. Bij mij was het ook bijna 2 weken, maar niet zo erg...
OmaC, ook de goedheid zelf hé. 2x sneeuw ruimen en dan ook nog voor de buurman! Ik heb hier aan het appartement ook sneeuw en ijs geruimd. Hier wonen allemaal oudere mensen en durven ook niet meer buiten...
Wensen iedereen nog een fijne avond en rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
dat was wel erg gevaarlijk wat je deed hé! Maar anderzijds moet ik je toch enorm bewonderen hoe je je plan trekt! En dan nog zo goed je voor zorgen genomen! Gelukkig is alles toch goed afgelopen.
Hugie ook al in de lappenmand! Hopelijk komt alles snel terug in orde want je hebt al genoeg te verduren gekregen!
En dat Vicks goed helpt weet ik. Ik heb het ook gebruikt. Maar de volgende maal ga ik het zeker eens aan mijn voeten smeren!
Carlein, mooi gedichtje!
Reline, een hardnekkige verkoudheid hé. Bij mij was het ook bijna 2 weken, maar niet zo erg...
OmaC, ook de goedheid zelf hé. 2x sneeuw ruimen en dan ook nog voor de buurman! Ik heb hier aan het appartement ook sneeuw en ijs geruimd. Hier wonen allemaal oudere mensen en durven ook niet meer buiten...
Wensen iedereen nog een fijne avond en rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Gerarda....ik geloofde mijn eigen ogen niet!!!
Niet meer doen hoor.....als ik denk aan wat er kon gebeuren!!!
Maar goed dat je kan eten en drinken is zeker heel belangrijk!!
Je gaat moeten uitzieken en hopelijk ben je vlug weer helemaal beter....
Ik probeerde het boek vandaat te reserveren, maar de bib-PC lag plat.....seffens nog eens proberen...
Als ik hebm te pakken krijg hoor je me een tijdlang niet meer!!
Oma-C aan het sneeuw ruimen....ook voor de buur....
Falcon aan het sneeuwruimen....ook voor alle medebewoners die het helaas zelf niet meer kunnen...wat zullen ze jullie gemist hebben...maar net op tijd thuis om dat grote pak op te ruimen!!
Hier ook geruimd...was maar enkel cm.......maar voorzichtig geweest.
En die verkoudheid...is echt wel hardnekkig....is eigenlijk voorbij, maar de naweeën beteren niet, integendeel...ben weer ferm aan het hoesten....
Hugie...zou de vickx ook tegen de hoest helpen?...Ik vraag me af hoe die vickx onder de voeten zou aanvoelen....koud of heel warm op den duur?
Ik hoop dat jij vlug uit het diepe dal kan klauteren waar je nu in terechtgekomen bent.....en de hulp.....eigenlijk heb je het zo waarschijnlijk rustiger in huis.....goed voor jou!!!
Hallo Carlein...fijn dat je er bent!
Ik wens jullie allen een rustige nacht toe zonder koude voeten!!!
Liefs, reline
Slapen is goed, maar door het venster kruipen!!!!!ja ik doe bijna niets anders dan slapen of door de venster kruipen
Niet meer doen hoor.....als ik denk aan wat er kon gebeuren!!!
Maar goed dat je kan eten en drinken is zeker heel belangrijk!!
Je gaat moeten uitzieken en hopelijk ben je vlug weer helemaal beter....
Ik probeerde het boek vandaat te reserveren, maar de bib-PC lag plat.....seffens nog eens proberen...
Als ik hebm te pakken krijg hoor je me een tijdlang niet meer!!
Oma-C aan het sneeuw ruimen....ook voor de buur....
Falcon aan het sneeuwruimen....ook voor alle medebewoners die het helaas zelf niet meer kunnen...wat zullen ze jullie gemist hebben...maar net op tijd thuis om dat grote pak op te ruimen!!
Hier ook geruimd...was maar enkel cm.......maar voorzichtig geweest.
En die verkoudheid...is echt wel hardnekkig....is eigenlijk voorbij, maar de naweeën beteren niet, integendeel...ben weer ferm aan het hoesten....
Hugie...zou de vickx ook tegen de hoest helpen?...Ik vraag me af hoe die vickx onder de voeten zou aanvoelen....koud of heel warm op den duur?
Ik hoop dat jij vlug uit het diepe dal kan klauteren waar je nu in terechtgekomen bent.....en de hulp.....eigenlijk heb je het zo waarschijnlijk rustiger in huis.....goed voor jou!!!
Hallo Carlein...fijn dat je er bent!
Ik wens jullie allen een rustige nacht toe zonder koude voeten!!!
Liefs, reline
-
Ja vrienden allemaal lief om bezorgd te zijn voor mij, maar zo kon dat niet zijn hoor. het is al erg dat ik hier gans de dag binnen zit en mijn keuken is normaal heel klaar en daar dan moeten met licht zitten gans de dag voelde ik mij ongelukkig. Ik ben zeker heel voorzichtig geweest. Ja ik weet dat ik moet beginnen beseffen dat het een en ander op mijn ouderdom niet meer kan. maar ik vraag niet graag iets aan anderen .
Ik heb deze nacht toch weer goed geslapen..Maaar nog altijd geen goesting naar eten.Ik weet dat mijn maag niet blij is met antibiotica maar ik moet er toch nog twee dagen nemen.
Mijn hoest en mijn neus verbeteren wel maar ik blijf moe zijn.
Allee ik ga niet langer zagen , als het weer volgende week beter is komt dat ook wel goed.
Ik hoop dat het met jullie nu ook weer allemaal goed is buiten hugie die blijft sukkelen . meiske gij moet ook buitenlucht hebben hé.
Groetjes voor jullie allemaal
Gerarda
Ik heb deze nacht toch weer goed geslapen..Maaar nog altijd geen goesting naar eten.Ik weet dat mijn maag niet blij is met antibiotica maar ik moet er toch nog twee dagen nemen.
Mijn hoest en mijn neus verbeteren wel maar ik blijf moe zijn.
Allee ik ga niet langer zagen , als het weer volgende week beter is komt dat ook wel goed.
Ik hoop dat het met jullie nu ook weer allemaal goed is buiten hugie die blijft sukkelen . meiske gij moet ook buitenlucht hebben hé.
Groetjes voor jullie allemaal
Gerarda
-
Hallo Gerarda,
Als het kan, toch je best doen om te eten voor je de antibiotica neemt.....
En van antibiotica kan je erg moe worden....bij mij duurde dat moe zijn nog een volle week nadat ik stopte met de medicijnen....!!
En Gerarda.....ik durf ook zoiets doen hoor....boven de goot in om de ramen te kunnen kuisen...maar wegens last met bekken ben ik nu wel voorzichtiger en neemt Frans het over...
In de kamer een trapleerke...dan omhoog de raamdorpel op en dan aan den andere kant de goot in....in kan er net aan...is wel een stevige brede goot...
Ik heb ook net het boek in de bib gereserveerd.....ik las ook de korte inhoud en ik denk dat ik dezelfde weg ga gaan als jij....lezen en niks meer horen of zien!!
Ik hoop dat het vandaag toch weer een beetje beter ging....
Ik wens je het beste toe....
OOk voor alle forumvrienden nog een fijne avond en hou het gezond en veilig!!
Liefs, Reline
Als het kan, toch je best doen om te eten voor je de antibiotica neemt.....
En van antibiotica kan je erg moe worden....bij mij duurde dat moe zijn nog een volle week nadat ik stopte met de medicijnen....!!
En Gerarda.....ik durf ook zoiets doen hoor....boven de goot in om de ramen te kunnen kuisen...maar wegens last met bekken ben ik nu wel voorzichtiger en neemt Frans het over...
In de kamer een trapleerke...dan omhoog de raamdorpel op en dan aan den andere kant de goot in....in kan er net aan...is wel een stevige brede goot...
Ik heb ook net het boek in de bib gereserveerd.....ik las ook de korte inhoud en ik denk dat ik dezelfde weg ga gaan als jij....lezen en niks meer horen of zien!!
Ik hoop dat het vandaag toch weer een beetje beter ging....
Ik wens je het beste toe....
OOk voor alle forumvrienden nog een fijne avond en hou het gezond en veilig!!
Liefs, Reline
-
Hallo vrienden allemaal. Weer een rare dag gehad niet gevaarlijk hoor.
Toen ik mijn T.V. aanzette deze morgen om de programma's dat ik wilde bekijken vast te leggen . zei mijn tv gaat niet hoor.
Werkt niet er is iets dat ge moet nazien en als het niet gaat moet ge telenet bellen.Alles zat vast volgens mij.Dus naar telenet gebelt . Niets gevonden dus naar de winkel. ja wat zou ik doen nog niet zo lekker genezen maar het was hier volle zon en ik kon met de bus gaan en dan maar een eindje tevoet.
Daar hebben ze gezien dat een aansluiting (plastiek nijpertje )kapot was. Een andere kabel gekregen en naar huis als een grote . Nu zal ik dat allemaal weer aankoppelen en zeggen aan mijn zoon wat ik gedaan had. hahaha.
Niets van ik kon enkel mijn T.v. aanzetten en verder sneeuw op t.v inplaats van buiten dus dan toch maar mijn zoon gebelt. Toen hij na zijn werk moeder kwam redden zag hij direct dat ik de kabel voor de aansluiting van de digicorder niet aangesloten had.Ik was kwaad op mezelf maar toch blij dat ik mijn tvtje terug had. Ik had een dagje ongelukkig geweest maar mezelf getroost met 2 truffeltjes.
Mijn uitstapje heeft mij wel moe gemaakt maar ik heb er toch geen kwaad van gehad.
Reline Oma-c Hugie Rudy en Veertje Carlein slaapwel
Gerarda
Toen ik mijn T.V. aanzette deze morgen om de programma's dat ik wilde bekijken vast te leggen . zei mijn tv gaat niet hoor.
Werkt niet er is iets dat ge moet nazien en als het niet gaat moet ge telenet bellen.Alles zat vast volgens mij.Dus naar telenet gebelt . Niets gevonden dus naar de winkel. ja wat zou ik doen nog niet zo lekker genezen maar het was hier volle zon en ik kon met de bus gaan en dan maar een eindje tevoet.
Daar hebben ze gezien dat een aansluiting (plastiek nijpertje )kapot was. Een andere kabel gekregen en naar huis als een grote . Nu zal ik dat allemaal weer aankoppelen en zeggen aan mijn zoon wat ik gedaan had. hahaha.
Niets van ik kon enkel mijn T.v. aanzetten en verder sneeuw op t.v inplaats van buiten dus dan toch maar mijn zoon gebelt. Toen hij na zijn werk moeder kwam redden zag hij direct dat ik de kabel voor de aansluiting van de digicorder niet aangesloten had.Ik was kwaad op mezelf maar toch blij dat ik mijn tvtje terug had. Ik had een dagje ongelukkig geweest maar mezelf getroost met 2 truffeltjes.
Mijn uitstapje heeft mij wel moe gemaakt maar ik heb er toch geen kwaad van gehad.
Reline Oma-c Hugie Rudy en Veertje Carlein slaapwel
Gerarda
-
Hallo gerarda en vrienden 
Goed dat de tv nu in orde is... want als je graag tv kijkt
mis je dat natuurlijk..niks vervelender dan een
of ander duur toestel dat niet werkt hé....
Verzorg jezelf goed.. zodat je spoedig genezen bent
tegen de volgende week zou het minder koud zijn
zodat je dan al eens buiten kan.
Een beterschapsknuffel en veel sterkte...
aan alle vrienden een warme knuff want het vriest nog goed
tot later...
Goed dat de tv nu in orde is... want als je graag tv kijkt
mis je dat natuurlijk..niks vervelender dan een
of ander duur toestel dat niet werkt hé....
Verzorg jezelf goed.. zodat je spoedig genezen bent
tegen de volgende week zou het minder koud zijn
zodat je dan al eens buiten kan.
Een beterschapsknuffel en veel sterkte...
aan alle vrienden een warme knuff want het vriest nog goed
tot later...
-
Lieve Gerarda,
dat je je TV uiteindelijk niet aan de praat kreeg is te begrijpen. Maar je bent toch wel iemand die goed haar plan kan trekken! Daar moet ik je wel voor bewonderen!
Spijtig dat je dat ene kabeltje vergeten bent in te steken... maar je had het toch zo goed als zelf opgelost hé!
En die verkoudheid en vermoeidheid zijn enorm vervelend.
Maar je lichaam zal wel zeggen wat je nodig hebt en daar zal je je toch een beetje moeten naar schikken.
Hopelijk ben je toch snel terug genezen.
Als dan die wintertoestanden ook nog eens stoppen kan je er weer op uit trekken...
We wensen jou en alle forumvrienden een fijne (TV) avond en een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
dat je je TV uiteindelijk niet aan de praat kreeg is te begrijpen. Maar je bent toch wel iemand die goed haar plan kan trekken! Daar moet ik je wel voor bewonderen!
Spijtig dat je dat ene kabeltje vergeten bent in te steken... maar je had het toch zo goed als zelf opgelost hé!
En die verkoudheid en vermoeidheid zijn enorm vervelend.
Maar je lichaam zal wel zeggen wat je nodig hebt en daar zal je je toch een beetje moeten naar schikken.
Hopelijk ben je toch snel terug genezen.
Als dan die wintertoestanden ook nog eens stoppen kan je er weer op uit trekken...
We wensen jou en alle forumvrienden een fijne (TV) avond en een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy