Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

24 jan 2013, 19:45

we leren hier nog altijd bij Hoshi :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

24 jan 2013, 19:57

Hoshi leert ons Westvlaams :) als hij over mien begint, denk ik altijd dat hij het heeft over Mien dobbelsteen uit 'zeg eens A' :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

24 jan 2013, 20:00

zeg eens AAAAA dat was nog een goed programma met Mien en Koos, :lol: nu is altijd geweld :x
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

24 jan 2013, 20:02

geweld zagen we daar niet, wel leuke humor :lol: met de assistente van dokter van der ploeg :lol: :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

24 jan 2013, 21:35

....ploeg en paard staan nog op stal,de grond is veel te hard.... :roll: :wink:


wiedre zeggen 'n ningel geen niegel
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

24 jan 2013, 21:36

te hard gewerkt vandaag ... :? welterusten hier é :lol:
Gast

25 jan 2013, 08:09

vandaag doe ik het rustig aan :roll: voel me niet zo goed :roll: keelpijn en al wat er bij hoort :roll: ik blijf gezellig, warm binnen :wink:
Gast

25 jan 2013, 13:04

binnen blijven om veel te oefenen :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

25 jan 2013, 16:05

....oefenen op het oefenforum.... :?: :idea: :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

25 jan 2013, 16:11

oefenforum is de MAX ,jaja :lol: op oefenforum davang :D
Gast

25 jan 2013, 16:37

Davang heeft mss ook zin om te komen oetenen :lol:
Gast

25 jan 2013, 17:38

komen oefenen 8O naar waar? We zijn met drie uit de streek hé, Hoshi, Davang en ikke, we kunnen samen komen hé :roll: :lol: :wink:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

25 jan 2013, 17:47

hé...wel om te oefenen natuurlijk , want ik kan nog wat bij leren hoor... :roll: :oops: :)
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

25 jan 2013, 19:33

...zulle en drempel zijn nogal glad vandaag....kan moeilijk het huis uit...maar ik luister mee hoske... :wink: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

25 jan 2013, 20:29

...naer de Lidl gae 'k nie vele...ier lig'n de baen nog tamelijk ,maer oje nu up zo n' berg sneeuw ried geraakje d'r niemje ervanof...
Wat niet al lachend kan gezegd.....