mijn man verloren
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
hier momenteel ook zon en de temperaturen beginnen al op te lopen. Dat belooft hé.
Binnenkort kan je weer plannen maken om er eens op uit te trekken!
We wensen je nog een fijne zondag.
Liefs,
Veertje & Rudy
hier momenteel ook zon en de temperaturen beginnen al op te lopen. Dat belooft hé.
Binnenkort kan je weer plannen maken om er eens op uit te trekken!
We wensen je nog een fijne zondag.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Hier voorlopig alles redelijk goed zo te zien..?
ik wens jou gerarda, en alle vrienden hier een fijne maandag..
We weten wat te doen nu de sneeuw (bijna) verdwenen is...
Lieve groet aan allen...en tot..
ik wens jou gerarda, en alle vrienden hier een fijne maandag..
We weten wat te doen nu de sneeuw (bijna) verdwenen is...
Lieve groet aan allen...en tot..
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Ja we kunnen gelukkig buiten hoewel hier veel water valt, maar dat zal ook wel over gaan.We kunnen toch onze reserve eten halen die al erg geslonken was door die quarantaine dat ik hier binnen gezeten heb.
Kon ik nu deze zomer eens een maandje aan de zee zijn .
Ja dromen mag ook hé.
Rudy oma-c hugie reline en carlein
groetjes gerarda
Kon ik nu deze zomer eens een maandje aan de zee zijn .
Ja dromen mag ook hé.
Rudy oma-c hugie reline en carlein
groetjes gerarda
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Goeiemorgen Gerarda,
Hier is het ook beginnen regenen....helemaal niet zo prettig, maar met goed aankleden en een grote paraplu lukt het wel!!
Gerarda...zeker niet binnen blijven..
En dromen van een maand naar zee.....waarom niet....die droom proberen waar te maken as het kan.... misschien eerst beginnen met een week...ik denk dat je erg zou van genieten....
Ik wens je een fijne dag toe.....wordt alvast een winkeldag!!
En vergeet zeker niet om iets extra lekker mee te brengen voor bij de koffie....
Groetjes aan jullie allen..
Liefs, Reline
Hier is het ook beginnen regenen....helemaal niet zo prettig, maar met goed aankleden en een grote paraplu lukt het wel!!
Gerarda...zeker niet binnen blijven..
En dromen van een maand naar zee.....waarom niet....die droom proberen waar te maken as het kan.... misschien eerst beginnen met een week...ik denk dat je erg zou van genieten....
Ik wens je een fijne dag toe.....wordt alvast een winkeldag!!
En vergeet zeker niet om iets extra lekker mee te brengen voor bij de koffie....
Groetjes aan jullie allen..
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Lieve Gerarda,
hier is het gestopt met regenen... dat komt zeker ook uw richting uit!
Het zal wel eens lukken om naar zee te komen zeker.
Op tijd verwittigen dan zet ik een ketelke warm water op om in zee te kappen... dan kan je pootje baden
Hopelijk geraak je dan vandaag eens buiten, al is het maar om te winkelen.
We wensen je nog een fijne dag, ook voor de andere forumvrienden hier.
P.s.: Hugie al even niet meer gezien? Alles ok?
Liefs,
Veertje & Rudy
hier is het gestopt met regenen... dat komt zeker ook uw richting uit!
Het zal wel eens lukken om naar zee te komen zeker.
Op tijd verwittigen dan zet ik een ketelke warm water op om in zee te kappen... dan kan je pootje baden
Hopelijk geraak je dan vandaag eens buiten, al is het maar om te winkelen.
We wensen je nog een fijne dag, ook voor de andere forumvrienden hier.
P.s.: Hugie al even niet meer gezien? Alles ok?
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Rudy ik lees daar bij Tina dat uw vrouw gisteren over 6 jaar overleden is. het is bij mij binnenkort ook 2 jaar dat mijn man er niet meer is. 4 maart. Ik denk dat ons geheugen een tijdje voordien zijn eigen gang gaat,want ik loop weer voor het minste te wenen. en alle herinneringen op te halen.
Nog altijd kan ik niet begrijpen dat hij er lichamelijk niet meer is. dat een gelukkig leven van 50 jaar zomaar op een moment verdwenen is.
Ik wens u en Veertje veel sterkte want jullie hebben het beiden meegemaakt en herleeft wel samen het verdriet.
Groetjes Gerarda
Nog altijd kan ik niet begrijpen dat hij er lichamelijk niet meer is. dat een gelukkig leven van 50 jaar zomaar op een moment verdwenen is.
Ik wens u en Veertje veel sterkte want jullie hebben het beiden meegemaakt en herleeft wel samen het verdriet.
Groetjes Gerarda

Laatst gewijzigd door gerarda op 29 jan 2013, 08:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Voor falcon en Veertje en ook voor al wie het moeilijk heeft....
vandaag en alle dagen....ik denk aan julie...
Laatst gewijzigd door Oma-C op 29 jan 2013, 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Falcon....ik wens je via hier ook nog extra sterkte toe.....
Ik meldde het al elders, maar dacht niet dat je graag had dat er over gesproken werd...vandaar...
Maar jullie waren hier in onze gedachten gisteren...
Ik meldde het al elders, maar dacht niet dat je graag had dat er over gesproken werd...vandaar...
Maar jullie waren hier in onze gedachten gisteren...
-
Lieve Gerarda, Reline en OmaC,
het is zoals je zegt Gerarda, op deze momenten herbeleef je alles opnieuw, van dag tot dag. Alles is net of het nu opnieuw gebeurt.
Maar het is ook zoals OmaC al aanhaalde, het is nu allemaal beter te plaatsen...En Gerarda, het zal zeker wel heel moeilijk zijn dat Je lieve Marc er fysiek niet meer is... dat is nu wel het grootste gemis denk ik, samen de dagdaaglijkse dingen doen, een gezellige babbel, de klusjes die hij opknapte...
Die momenten kunnen je erg verdrietig maken...
Maar je hebt nu toch al een lange, moeilijke weg afgelegd in het verwerkings- en aanvaardingsproces... en we zijn fier op jou. Alhoewel we wel beseffen hoe moeilijk je het nog hebt.
En inderdaad Gerarda, gelukkig dat ik Veertje had. We hebben elkaar toen wel enorm hard gesteund! Maar ik heb dan ook een gans verleden van 54 jaar moeten achterlaten...
Reline, ik ben er inderdaad op het topic niet op teruggekomen... Ik vind dat het daar nogal gevoelig ligt. Hier kan ik er iets gemakkelijker over praten omdat ik "hoop" dat de mensen er hier iets aan hebben...
We wensen jullie nog een fijne dinsdag...
Liefs,
Veertje & Rudy
het is zoals je zegt Gerarda, op deze momenten herbeleef je alles opnieuw, van dag tot dag. Alles is net of het nu opnieuw gebeurt.
Maar het is ook zoals OmaC al aanhaalde, het is nu allemaal beter te plaatsen...En Gerarda, het zal zeker wel heel moeilijk zijn dat Je lieve Marc er fysiek niet meer is... dat is nu wel het grootste gemis denk ik, samen de dagdaaglijkse dingen doen, een gezellige babbel, de klusjes die hij opknapte...
Die momenten kunnen je erg verdrietig maken...
Maar je hebt nu toch al een lange, moeilijke weg afgelegd in het verwerkings- en aanvaardingsproces... en we zijn fier op jou. Alhoewel we wel beseffen hoe moeilijk je het nog hebt.
En inderdaad Gerarda, gelukkig dat ik Veertje had. We hebben elkaar toen wel enorm hard gesteund! Maar ik heb dan ook een gans verleden van 54 jaar moeten achterlaten...
Reline, ik ben er inderdaad op het topic niet op teruggekomen... Ik vind dat het daar nogal gevoelig ligt. Hier kan ik er iets gemakkelijker over praten omdat ik "hoop" dat de mensen er hier iets aan hebben...
We wensen jullie nog een fijne dinsdag...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Carlein amuseer u maar met uw kleinkind morgen. Ik begin te beseefen dat we in onze tweede jeugd komen hé. We mogen weer voor kleine kinderen zorgen . maar ik klaag niet hoor.
Bijna verlof voor degene die naar school gaan , ik zal wel mijn bezigheid hebben is er wat mooi weer vliegen we dan wel uit. Nu is het weer binnen zitten . ik heb één dag mijn neus kunnen buiten steken en het is weer gedaan tot het einde van de week
groetjes voor iedereen
carlein Oma-c Reline Hugie Rudy en veertje.
Rudy geraakt ge er al een beetje boven op met het verdriet ?
bey bey
Gerarda
Bijna verlof voor degene die naar school gaan , ik zal wel mijn bezigheid hebben is er wat mooi weer vliegen we dan wel uit. Nu is het weer binnen zitten . ik heb één dag mijn neus kunnen buiten steken en het is weer gedaan tot het einde van de week
groetjes voor iedereen
carlein Oma-c Reline Hugie Rudy en veertje.
Rudy geraakt ge er al een beetje boven op met het verdriet ?
bey bey
Gerarda
-
Hallo Gerarda,
Is het beste wat je kan doen nu je het vaak zo moeilijk hebt....
Ben net gaan kijken wanneer de kleinkinderen carnavalverlof hebben....vanaf de negende februarie dus.....wordt een drukke week voor jou...lekker koken en zorgen tgt.voor de jongens.....
"Erfenis" van D. Steel is nog altijd niet binnengebracht in de bib...ik kan het opzoeken via de PC....het boek zou op 1/2 moeten binnengeleverd zijn....
Ben benieuwd...dan ga je ma een tijdje niet meer horen of zien!!
Groetjes voor alle forumvrienden...
Liefs, Reline
Toch ook buiten komen hoor....zelfs in de regen...event. uitkijken naar droge momenten!!Nu is het weer binnen zitten
Is het beste wat je kan doen nu je het vaak zo moeilijk hebt....
Ben net gaan kijken wanneer de kleinkinderen carnavalverlof hebben....vanaf de negende februarie dus.....wordt een drukke week voor jou...lekker koken en zorgen tgt.voor de jongens.....
"Erfenis" van D. Steel is nog altijd niet binnengebracht in de bib...ik kan het opzoeken via de PC....het boek zou op 1/2 moeten binnengeleverd zijn....
Ben benieuwd...dan ga je ma een tijdje niet meer horen of zien!!
Groetjes voor alle forumvrienden...
Liefs, Reline
-
Ja hoor reline ge zult zeker een tijdje stil zijn.Ik ga weer eens een halen van Steel als deze uitgelezen is waar ik nu mee bezig ben.gaat maar traag omdat ik het deze week druk had om weer wat eten in te kopen om geen honger te lijden als het slecht weer is
Ik ga misschien vandaag eens de boel gaan controleren in Aalst waar de foor al staat. Ik loop daar graag rond. En ik stik van jaloezie dat ik daar allemaal niet meer op kan. Durf wel hoor.Maar ik kan me voorstellen dat soms de druk en de snelheid van die dingen zeker niet goed is voor oude mensen.
Veel leesplezier zaterdag
Grietjes Gerarda
Ik ga misschien vandaag eens de boel gaan controleren in Aalst waar de foor al staat. Ik loop daar graag rond. En ik stik van jaloezie dat ik daar allemaal niet meer op kan. Durf wel hoor.Maar ik kan me voorstellen dat soms de druk en de snelheid van die dingen zeker niet goed is voor oude mensen.
Veel leesplezier zaterdag
Grietjes Gerarda
-
Lieve Gerarda,
nu je het zegt, binnenkort karnaval en dat wordt wel heel uitbundig gevierd in Aalst.
Je hebt er vorig jaar al over verteld want jullie volgde het van kort bij.
Ik heb al iets gelezen dat er weer wat onenigheidheid was bij de prinsenverkiezing...
Hopelijk geraak je toch nog eens tot op het foor. Het is toch altijd fijn om eens te zien. En misschien nog een paar smoutebollen eten?
Aan alle forumvrienden hier nog een fijne dag gewenst.
Liefs,
Veertje & Rudy
nu je het zegt, binnenkort karnaval en dat wordt wel heel uitbundig gevierd in Aalst.
Je hebt er vorig jaar al over verteld want jullie volgde het van kort bij.
Ik heb al iets gelezen dat er weer wat onenigheidheid was bij de prinsenverkiezing...
Hopelijk geraak je toch nog eens tot op het foor. Het is toch altijd fijn om eens te zien. En misschien nog een paar smoutebollen eten?
Aan alle forumvrienden hier nog een fijne dag gewenst.
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Hallo Gerarda en vrienden;
Ben er nog eens ,maar zit in de knoop ,eenzaam en verlaten
moet geen carnaval worden voor mij;hier lopen ze het hele jaar door met een masker op!
Vertel het later wel eens mischiens
tot later?
Hugie
Ben er nog eens ,maar zit in de knoop ,eenzaam en verlaten
Vertel het later wel eens mischiens
tot later?
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen