bo'ke,
twee mooie plaatjes kreeg ik van jou, een bij het gedichtje 'verdriet' zo passend, ik had ook gezocht naar een plaatje en wou er een ppt'ke van maken maar ik had niets geschikt gevonden. Heel mooi wat jij plaatste.
En daarbij een heel mooi plaatje met verjaarsdagwens, jij verwent mij
Assa'ke,
zo'n mooie roosjes, ik plaatste ze op mijn tafel
Fijn dat je er ook was hoor!
krakje,
voor het eerst kwam je hier, ik was er heel blij mee en je kwam zelf 2 x
en bracht kaas en wijn mee voor mijn verjaardag, het heeft goed gesmaakt.
schrijfster,
kwam ook langs en bracht een hartje mee met rode roosjes, lieve wensen om kracht om door te kunnen gaan met de projecten, dat wens ik ook mijzelf toe

ook blij jou te zien hoor.
Yna,
bracht verjaardaggroetjes en een heel lief ppt'ke over verliefde kindjes, zo wat een lieve foto hé, het gedichtje ook hoor. ik hoor zo ook soms van onze kleutertjes ik ben op die...
Monika
kwam ook even langs en voelt zich al goed thuis op poëzie en proza, houden zo.
Elisa,
ook blij hoor jou te mogen begroeten, je kwam bijlezen en liet mooie woorden na.
en Neske,
bracht een lekkere fles wijn mee met roze roosjes, past bij mijn naam hé

Hopelijk zijn jouw kleinkindjes vlug genezen, de laatste tijd heb ik ook vaak zieke kindjes gehad. Nu is Jorinde hees, ze kan amper praten verder speelt ze en zie je er niets aan.
Aan iedereen een heel lieve dankjewel voor de lieve woorden, de verjaarsdagwensen, werkjes..... ik kom zeker bij jullie allemaal even langs, ofwel deze avond als de kindjes weg zijn, deze namiddag ook nog Siebrechtje erbij. Lukt het mij niet meer kom ik zeker morgen.
Een heel fijne dag verder, het zonnetje maken we zelf!
gustilpe