mijn man verloren
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
zo uw best gedaan gisteren!
Jij kijkt dus echt wel uit naar de lente en mooi weer hé.
En wees gerust het komt er aan hoor!
Morgen komt hier de koning op bezoek, ben eens benieuwd...
Maar morgen vertrekken we ook voor een weekend naar Limburg want vrijdag heb ik er een belangrijke vergadering...
We wensen je nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
zo uw best gedaan gisteren!
Jij kijkt dus echt wel uit naar de lente en mooi weer hé.
En wees gerust het komt er aan hoor!
Morgen komt hier de koning op bezoek, ben eens benieuwd...
Maar morgen vertrekken we ook voor een weekend naar Limburg want vrijdag heb ik er een belangrijke vergadering...
We wensen je nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Hallo Gerarda,
Zo te lezen voel je al wat van de lente....wat kriebeltjes.....energie die zich laat voelen...en al volop aan het zorgen dat je in het nieuw komt te staan....
Is hier nog niet zo (iets nieuw kopen hé)...moet eerst een aantal kilo's kwijtraken...die kwamen er zomaar aan de laatste weken....
Hier vandaag een puzzel afgemaakt van 1000 stukjes en momenteel ben ik aan het lezen....ook van D. Steel...nog altijd 'De Vliegenier' ...nog altijd om in één ruk uit te lezen, maar het is wel een te dik boek om dat te kunnen...400 pagina's.
'De erfenis ' komt op 3 maart vrij, dan komt hij naar hier....
'Onweerstaanbare Krachten' kende ik niet, maar ben gaan googlen naar de bib.....die is er voorradig, maar wel uitgeleend tot half maart....
Dus nog veel leesvoer te gaan.....Ik droom van een warme dag en dan weer eens buiten kunnen lezen.....eigenlijk duurt het niet zolang meer eer het zover is...
Ik hou in de tuin de struiken al in het oog, maar nog geen groene botjes te zien....nog geen lente....maar ze komt!!
Gerarda, ik wens je nog een hele goeie nacht toe!!
Ook de groetjes voor alle forumvrienden...
Falcon....fijne dagen in Limburg......en een vlotte vergadering!
Liefs, Reline
Zo te lezen voel je al wat van de lente....wat kriebeltjes.....energie die zich laat voelen...en al volop aan het zorgen dat je in het nieuw komt te staan....
Is hier nog niet zo (iets nieuw kopen hé)...moet eerst een aantal kilo's kwijtraken...die kwamen er zomaar aan de laatste weken....
Hier vandaag een puzzel afgemaakt van 1000 stukjes en momenteel ben ik aan het lezen....ook van D. Steel...nog altijd 'De Vliegenier' ...nog altijd om in één ruk uit te lezen, maar het is wel een te dik boek om dat te kunnen...400 pagina's.
'De erfenis ' komt op 3 maart vrij, dan komt hij naar hier....
'Onweerstaanbare Krachten' kende ik niet, maar ben gaan googlen naar de bib.....die is er voorradig, maar wel uitgeleend tot half maart....
Dus nog veel leesvoer te gaan.....Ik droom van een warme dag en dan weer eens buiten kunnen lezen.....eigenlijk duurt het niet zolang meer eer het zover is...
Ik hou in de tuin de struiken al in het oog, maar nog geen groene botjes te zien....nog geen lente....maar ze komt!!
Gerarda, ik wens je nog een hele goeie nacht toe!!
Ook de groetjes voor alle forumvrienden...
Falcon....fijne dagen in Limburg......en een vlotte vergadering!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Mijn plezier van gisteren heb ik moeten bekopen. Ik heb problemen met mijn oog en door zoveel buiten te lopen heb ik veel pijn en mijn oog brand en ziet rood. Het is toch triestig gesteld om bij een oogarts te geraken. Ofwel is het een antwoordaparaat en moet ge wachten wanneer ze u gaan terugbellen ofwel maken ze een afspraak voor maanden later. Als ge iets mankeert moet dat toch wel snel behandelt worden en zeker een oog.
Ik heb van gans de nacht niet geslapen.
Groetjes Gerarda
Ik heb van gans de nacht niet geslapen.
Groetjes Gerarda
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede morgen gerarda en de vrienden
Wat vervelend gerarda, en je ogen zijn zo blangrijk hé.
als het zo erg is zou ik ermee naar spoed gaan in de kliniek.
Daar zijn toch ook altijd goede oogartsen en die kunnen je
direct verderhelpen... want als je voor een gewone oogarts
zolang moet wachten daar ben je nu niks mee hé..
Ik spreek wel voor mezelf hé...
Toch erg dat je tegenwoordig overal maar een nummer meer bent ..
heel veel sterkte gewenst..hopelijk is het snel minder pijnlijk..
een dikke knuff van mij..
Iedereen een fijne woensdag gewenst
Wat vervelend gerarda, en je ogen zijn zo blangrijk hé.
als het zo erg is zou ik ermee naar spoed gaan in de kliniek.
Daar zijn toch ook altijd goede oogartsen en die kunnen je
direct verderhelpen... want als je voor een gewone oogarts
zolang moet wachten daar ben je nu niks mee hé..
Ik spreek wel voor mezelf hé...
Toch erg dat je tegenwoordig overal maar een nummer meer bent ..
heel veel sterkte gewenst..hopelijk is het snel minder pijnlijk..
een dikke knuff van mij..
Iedereen een fijne woensdag gewenst
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Lieve Gerarda,
Bij ons kan heeft het oogartsenteam altijd momenten vrij voor als er iemand dringend een raadpleging nodig heeft.....moet je gewoon aan de telefoon uitleggen of via de huisarts....vaak rond de middag.
Als het niet anders kan, meteen naar de spoed zoals oma-C zegt en wat zeker geen kwaad kan, is druppeltje in je oog, in beide ogen doen om het vochtig te houden...die heb je zeker in huis...
Het komt wel weer in orde hoor! mogelijk is het een reactie op een droog oog door de droge buitenlucht, lezen en de PC....
Ik wens je veel sterkte toe!
Bij ons kan heeft het oogartsenteam altijd momenten vrij voor als er iemand dringend een raadpleging nodig heeft.....moet je gewoon aan de telefoon uitleggen of via de huisarts....vaak rond de middag.
Als het niet anders kan, meteen naar de spoed zoals oma-C zegt en wat zeker geen kwaad kan, is druppeltje in je oog, in beide ogen doen om het vochtig te houden...die heb je zeker in huis...
Het komt wel weer in orde hoor! mogelijk is het een reactie op een droog oog door de droge buitenlucht, lezen en de PC....
Ik wens je veel sterkte toe!
-
Probleem van mijn oog onder controle. Ik had deze nacht goesting om naar de spoed te gaan maar durfde niet ook omdat ik dacht die gaa daarvoor geen oogarts uit zijn bed bellen. Ik denk niet dat daar één aanwezig is ??? Maar ik heb een dokter gevonden die elke dag raadpleging doet en als hij er niet is doet het zijn vrouw of zijn dochter. ik ben er dus om 9 uur bij geweest. het is inderdaad door de druppeltjes dat ik in mijn oog moest doen waar ik niet tegen kan.Hij heeft mij vitaminen gegeven (tabletten dus). En ik moet teruggaan moest mijn oog weer rood worden om het hem te tonen. Bij zijn vrouw en dochter kunt ge terecht op afspraak als ge dat wil en dat kan al nà een drietal dagen.
maar bij jullie beiden is het zeker beter om de mensen op te vangen.
Ik ben nu toch wat geruster want hij kon het zien in mijn oog dat ik zenuwachtig was.
Ik heb niet veel goesting om iets te doen vandaag, ik ben moe omdat ik niet veel geslapen heb.
Groetjes gerarda
maar bij jullie beiden is het zeker beter om de mensen op te vangen.
Ik ben nu toch wat geruster want hij kon het zien in mijn oog dat ik zenuwachtig was.
Ik heb niet veel goesting om iets te doen vandaag, ik ben moe omdat ik niet veel geslapen heb.
Groetjes gerarda
-
Lieve Gerarda,
Je zult waarschijnlijk vandaag wel wat geslapen hebben....je had waarschijnlijk heel wat in te halen...
Ik wist niet dat je al druppelkes nam, dan kunnen extra druppelkes zeker niet!
Je bent heel verstandig geweest met naar de huisarts te gaan en als het echt dringend nodig geweest had die wel meteen contact genomen met een oogarts.
Ik hoop dat je nu weer wat geruster bent, maar helemaal gerust ga je waarschijnlijk pas zijn als het oog weer helemaal beter is....een oog is heel belengrijk hé!!
Ik wens je veel sterkte en rust toe....
Liefs, Reline
Je zult waarschijnlijk vandaag wel wat geslapen hebben....je had waarschijnlijk heel wat in te halen...
Ik wist niet dat je al druppelkes nam, dan kunnen extra druppelkes zeker niet!
Je bent heel verstandig geweest met naar de huisarts te gaan en als het echt dringend nodig geweest had die wel meteen contact genomen met een oogarts.
Ik hoop dat je nu weer wat geruster bent, maar helemaal gerust ga je waarschijnlijk pas zijn als het oog weer helemaal beter is....een oog is heel belengrijk hé!!
Ik wens je veel sterkte en rust toe....
Liefs, Reline
-
Reline ik ben niet naar de huisarts geweest maar wel naar de oogarts. ik ben naar iemand geweest die elke dag bereikbaar is en zijn vrouw en dochter ontvangen ook op afspraak en dat is dan maar enkele dagen wachten .
Ik heb vitalimes gekregen inplaats van die druppels. Mijn oog doet zo nu en dan nog eens wat pijn en gisteren was hij heel rood en branderig omdat ik veel buiten geweest ben en vandaag heb ik weinig buiten geweest en was het veel beter dus zal de koude er geen goed aan doen . dat zal wel verbeteren als ik op langere termijn die druppels niet meer neem denk ik.
Hij heeft me wel gezegd als mijn oog rood ziet dat ik het hem moet gaan tonen . ik zal nu zien of het nog zal gebeuren in de koude.
Ik ben nu inderdaaad heel moe en ga nu slapen om mijn schade in te halen
reline veel liefs voor u ook voor Rudy en Veertje Hugie oma-c en carlein
Slaap kindje slaap Gerarda
Ik heb vitalimes gekregen inplaats van die druppels. Mijn oog doet zo nu en dan nog eens wat pijn en gisteren was hij heel rood en branderig omdat ik veel buiten geweest ben en vandaag heb ik weinig buiten geweest en was het veel beter dus zal de koude er geen goed aan doen . dat zal wel verbeteren als ik op langere termijn die druppels niet meer neem denk ik.
Hij heeft me wel gezegd als mijn oog rood ziet dat ik het hem moet gaan tonen . ik zal nu zien of het nog zal gebeuren in de koude.
Ik ben nu inderdaaad heel moe en ga nu slapen om mijn schade in te halen
reline veel liefs voor u ook voor Rudy en Veertje Hugie oma-c en carlein
Slaap kindje slaap Gerarda
-
Lieve Gerarda,
Ineens bij de oogarts....dat kon niet beter.....ik had het verkeerd begrepen..
Eigenlijk heel fijn voor jou dat je nu weet dat je altijd iemand hebt waarbij je terecht kan....
En als je belt als het nodig is en je zegt waarom zal hij je ineens tussen anderen in nemen...hij zegde zelf dat je moest komen tonen als het niet goed ging.....een hele geruststelling hé!
Nu hoop ik dat je een erg goeie nacht gaat hebben...je hebt dat nu wel verdiend!!!
Welterusten...
Liefs, Reline
Ineens bij de oogarts....dat kon niet beter.....ik had het verkeerd begrepen..
Eigenlijk heel fijn voor jou dat je nu weet dat je altijd iemand hebt waarbij je terecht kan....
En als je belt als het nodig is en je zegt waarom zal hij je ineens tussen anderen in nemen...hij zegde zelf dat je moest komen tonen als het niet goed ging.....een hele geruststelling hé!
Nu hoop ik dat je een erg goeie nacht gaat hebben...je hebt dat nu wel verdiend!!!
Welterusten...
Liefs, Reline
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
oeie, wat was dat... probleem met je ogen... en ik weet dat het jou in het verleden al zoveel zorgen bracht.
Gelukkig toch een oogarts gevonden waar je al snel bij kan als er iets scheelt. Want ik kan me goed voorstellen dat je al snel in paniek geraakt als er iets scheelt.
Laat ons nu hopen dat het toch snel geneest.
En zo koude lucht kan soms raar doen. Vorige week was ik gaan wandelen langs het strand... ijskoud. De volgende dag een opgezwollen en rood gelaat! Heeft 4 a vijf dagen geduurd!
Hopelijk heb je deze nacht toch wat kunnen slapen.
We wensen jou en alle forumvrienden hier nog een fijne dag.
Liefs,
Veertje & Rudy
oeie, wat was dat... probleem met je ogen... en ik weet dat het jou in het verleden al zoveel zorgen bracht.
Gelukkig toch een oogarts gevonden waar je al snel bij kan als er iets scheelt. Want ik kan me goed voorstellen dat je al snel in paniek geraakt als er iets scheelt.
Laat ons nu hopen dat het toch snel geneest.
En zo koude lucht kan soms raar doen. Vorige week was ik gaan wandelen langs het strand... ijskoud. De volgende dag een opgezwollen en rood gelaat! Heeft 4 a vijf dagen geduurd!
Hopelijk heb je deze nacht toch wat kunnen slapen.
We wensen jou en alle forumvrienden hier nog een fijne dag.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hallo gerarda, en de vrienden
Wat goed dat je nu een dokter gevonden hebt die naar je luistert.
Dat is belangrijk... beetje voorzichtig zijn met koude wind
mssn is het heel gevoelig voor wind..
De schoonbroer van mijn buurman heeft zo'n veiligheidsbril
met gesloten zijkanten en in de winter draagt hij die ook
als hij buiten is... hij kan ook niet tegen wind achter z'n bril..
Mooi is dat niet maar wat is belangrijker.??
Ik hoop dat je snel beter bent en je geen, of minder zorgen
moet maken wat je oog betreft.. een sterkteknuffelke
Slaapwel voor straks... en tot morgen..
Voor de vrienden ook een fijne avond nog..
en tot morgen.
Wat goed dat je nu een dokter gevonden hebt die naar je luistert.
Dat is belangrijk... beetje voorzichtig zijn met koude wind
mssn is het heel gevoelig voor wind..
De schoonbroer van mijn buurman heeft zo'n veiligheidsbril
met gesloten zijkanten en in de winter draagt hij die ook
als hij buiten is... hij kan ook niet tegen wind achter z'n bril..
Mooi is dat niet maar wat is belangrijker.??
Ik hoop dat je snel beter bent en je geen, of minder zorgen
moet maken wat je oog betreft.. een sterkteknuffelke
Slaapwel voor straks... en tot morgen..
Voor de vrienden ook een fijne avond nog..
Laatst gewijzigd door Oma-C op 22 feb 2013, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hallo vrienden allemaal,
deze nacht heb ik goed geslapen , had ik nog naar school geweest zou ik te laat gekomen zijn hahahaha
we houden ons best allemaal binnen want het is bijtend koud .
Rudy en Veertje goed dat ge niet aan de zee zit.
Ik hoop dat de vergadering positieve resultaten heeft en dat ge daar een leuk weekend in de Limburg hebt. Want dat is voor u wel uw thuis zeker.
leuk dat jullie kunnen afwisselen ook voor Veertje moet dat eens goed zijn denk ik.
Voor iedereen een dikke knuffel
gerarda
deze nacht heb ik goed geslapen , had ik nog naar school geweest zou ik te laat gekomen zijn hahahaha
we houden ons best allemaal binnen want het is bijtend koud .
Rudy en Veertje goed dat ge niet aan de zee zit.
Ik hoop dat de vergadering positieve resultaten heeft en dat ge daar een leuk weekend in de Limburg hebt. Want dat is voor u wel uw thuis zeker.
leuk dat jullie kunnen afwisselen ook voor Veertje moet dat eens goed zijn denk ik.
Voor iedereen een dikke knuffel
gerarda
-
Hallo gerarda, dat slaapke zal je deugd gedaan hebben
naar je lichaam luisteren is goed ..en als dat lichaam slaap vraagt
dan is slapen het beste water is hé...
Koud de laatste dagen
en het is nog niet gedaan..
Maar we naderen maart... dat is de goede kant op hé
't kan alleen maar beteren.. nog wat geduld...
Een warme knuffel en veel sterkte..
slaapwel voor straks en tot morgen...
naar je lichaam luisteren is goed ..en als dat lichaam slaap vraagt
dan is slapen het beste water is hé...
Koud de laatste dagen
Maar we naderen maart... dat is de goede kant op hé
't kan alleen maar beteren.. nog wat geduld...
Een warme knuffel en veel sterkte..
slaapwel voor straks en tot morgen...
-
Oma-c ook voor u een heerlijke nacht
morgen moet ik fris en sterk zijn want ik ben uitgenodigd van de kinderen om te gaan bowlen morgen avond. zal goed zijn voor mijn conditie.
Slaapwel en een sterke knuffel
gerarda
morgen moet ik fris en sterk zijn want ik ben uitgenodigd van de kinderen om te gaan bowlen morgen avond. zal goed zijn voor mijn conditie.
Slaapwel en een sterke knuffel
gerarda
Laatst gewijzigd door gerarda op 23 feb 2013, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.