mijn man is overleden
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
wat OmaC hier schreef is inderdaad zo! Wij ervaren net hetzelfde.
Momenteel leven wij ook met vier en voelen ook de kracht die van bovenuit komt.
Maar inderdaad, iedereen voelt het anders aan en dat kan met heel veel dingen te maken hebben . Om te beginnen met wie jezelf bent.
Iemand die heel sociaal is zal het misschien wat makkelijker hebben...
Toch heeft rouwen bepaalde regels waar je niet omheen kan en die moeten ook gerespecteerd worden. Voor kan dat langer duren dan voor iemand anders. Dat mag je zeker niet gaan vergelijken!
We hopen dat als de lente komt en het weer wat beter wordt je je misschien toch een beetje beter gaat voelen.
En Arnold zal zeker over je waken als je het moeilijk hebt!
We wensen je nog een fijne dag.
Liefs,
Veertje & Rudy
wat OmaC hier schreef is inderdaad zo! Wij ervaren net hetzelfde.
Momenteel leven wij ook met vier en voelen ook de kracht die van bovenuit komt.
Maar inderdaad, iedereen voelt het anders aan en dat kan met heel veel dingen te maken hebben . Om te beginnen met wie jezelf bent.
Iemand die heel sociaal is zal het misschien wat makkelijker hebben...
Toch heeft rouwen bepaalde regels waar je niet omheen kan en die moeten ook gerespecteerd worden. Voor kan dat langer duren dan voor iemand anders. Dat mag je zeker niet gaan vergelijken!
We hopen dat als de lente komt en het weer wat beter wordt je je misschien toch een beetje beter gaat voelen.
En Arnold zal zeker over je waken als je het moeilijk hebt!
We wensen je nog een fijne dag.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
als mijn leven gestuurd word van bovenuit denk ik dat er iemand niet veel over heeft voor mij met alles wat ik al heb meegemaakt
maar inderdaad ik ben er nog al had ik nooit gedacht dat ik het zou kunnen
maar ik trek me ook op aan alles wat ik hier hoor en heb en dat ik niet alleen ben met mijn verdriet ,dat ik jullie heb dank ik nog iedere dag
en een nieuw leven starten met een andere partner ,waarom niet al was het ook al om de eenzaamheid te doorbreken en iemand te hebben waarmee je eens een leuke babbel kunt hebben ,geen leeg huis om thuis te komen ,weten dat er iemand is voor je eens een dikke knuffel krijgen,iemand waar van je weet dat hij of zij er is voor je in goede en slechte dagen
maar waar ik niet mee om kan zijn mensen al zeggen dat ze op zoek zijn naar een andere man als hun man nog niet is begraven dat vind ik er teveel aan
dan denk ik die zagen elkaar toch niet graag of hun leven met elkaar moet niet veel voorgesteld hebben
iedereen heeft zijn ups en downs in zijn leven met hun partner ,maar je kiest voor elkaar met zijn goede en slechte kanten die iedereen wel heeft
maar als ik dan zulke mensen zie rijzen mijn haren ten berge
die heeft nu eens geen traan gelaten voor haar man en denkt alleen aan een andere man te vinden en dan zegt ze nog dat het er één zal moeten zijn met veel geld pppfffff
als je dan zelf nog het verdriet zo hard aanvoelt dan keert mijn maag
mijn neef zei het ook ,hij heeft zijn broer verloren en dan zo iets te horen doet pijn
maar we zijn er nog hé gerarda en oma-c en we hopen allemaal dat het zonnetje er vlug is en het een beetje warmer word en dan ga ik toch eens mijn stoute schoentjes aantrekken en hier eens naar dat centrum gaan achter de hoek om een koffie te drinken
al zal ik mezelf een schop onder mijn kont moeten te geven om er naar toe te gaan
groetjes tina
maar inderdaad ik ben er nog al had ik nooit gedacht dat ik het zou kunnen
maar ik trek me ook op aan alles wat ik hier hoor en heb en dat ik niet alleen ben met mijn verdriet ,dat ik jullie heb dank ik nog iedere dag
en een nieuw leven starten met een andere partner ,waarom niet al was het ook al om de eenzaamheid te doorbreken en iemand te hebben waarmee je eens een leuke babbel kunt hebben ,geen leeg huis om thuis te komen ,weten dat er iemand is voor je eens een dikke knuffel krijgen,iemand waar van je weet dat hij of zij er is voor je in goede en slechte dagen
maar waar ik niet mee om kan zijn mensen al zeggen dat ze op zoek zijn naar een andere man als hun man nog niet is begraven dat vind ik er teveel aan
dan denk ik die zagen elkaar toch niet graag of hun leven met elkaar moet niet veel voorgesteld hebben
iedereen heeft zijn ups en downs in zijn leven met hun partner ,maar je kiest voor elkaar met zijn goede en slechte kanten die iedereen wel heeft
maar als ik dan zulke mensen zie rijzen mijn haren ten berge
die heeft nu eens geen traan gelaten voor haar man en denkt alleen aan een andere man te vinden en dan zegt ze nog dat het er één zal moeten zijn met veel geld pppfffff
als je dan zelf nog het verdriet zo hard aanvoelt dan keert mijn maag
mijn neef zei het ook ,hij heeft zijn broer verloren en dan zo iets te horen doet pijn
maar we zijn er nog hé gerarda en oma-c en we hopen allemaal dat het zonnetje er vlug is en het een beetje warmer word en dan ga ik toch eens mijn stoute schoentjes aantrekken en hier eens naar dat centrum gaan achter de hoek om een koffie te drinken
groetjes tina
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

hallooooo tina
ik zie dat je het nog steeds moeilijk hebt
en daarom heb ik een bloemetje voor je
meegebracht
ik weet natuurlijk jou favoriete kleur niet
maar ik hoop dat je het mooi vind
tis nu al bijna een jaar dat je
je ventje moet missen
en da zal zeker niet gemakkelijk zijn
dus daarom wens ik je nog véél sterkte toe
groetjes
zonnebloemetje
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Hallo Tina,en de vrienden ..
Wat je schrijft is waar Tina, als je elkaar graag ziet kan je
op zo'n moment niet eens denken aan opnieuw beginnen
Zelfs niet als je echt niet alleen kan zijn
ik zou dat zeker niet gekund hebben...zelfs nooit aan gedacht..
Zoiets moet klikken en passen. en op een moment
dat je er klaar voor bent.!
Maar vrienden maken kan wel hé.... een goeie babbel af en toe
en wie weet komt er later dan wel eens een knuffel bij.. Wie weet
en dat mag allemaal.. daarom vergeet je je lieve partner niet hé..
Samen praten en elkaar begrijpen.. dat is mooi
eventuele lotgenoten die elkaar begrijpen.?
Als je iemand kan vinden die je vertrouwen waard is en waar je
wat steun van krijgt.. dat is onbetaalbaar.. maar als je zoekt
vind je het niet altijd .. meestal komt zo iemand gewoon
op 't onverwachts in je leven ..en dan gaat dat vanzelf....
Ik gun jou een hele goede vriend of een vriendin..
waar je je kan aan optrekken en die jouw vriendschap verdient..!!
Geef het de tijd en forceer niks.. wat komen moet komt vanzelf..
Ik wens jou een goede nacht lieve Tina.. en als de lente komt
dan ziet alles er anders uit.. en als je dan een schop wil
dan komen we die jou wel geven ...dan roep je maar
Heel veel sterkte en je komt er wel ...net als wij allemaal...
je bent op de goeie weg.. Dikke knuffel.. tot morgen.
Aan alle vrienden hier.. ook een fijne avond
tot morgen.
Wat je schrijft is waar Tina, als je elkaar graag ziet kan je
op zo'n moment niet eens denken aan opnieuw beginnen
Zelfs niet als je echt niet alleen kan zijn
ik zou dat zeker niet gekund hebben...zelfs nooit aan gedacht..
Zoiets moet klikken en passen. en op een moment
dat je er klaar voor bent.!
Maar vrienden maken kan wel hé.... een goeie babbel af en toe
en wie weet komt er later dan wel eens een knuffel bij.. Wie weet
en dat mag allemaal.. daarom vergeet je je lieve partner niet hé..
Samen praten en elkaar begrijpen.. dat is mooi
eventuele lotgenoten die elkaar begrijpen.?
Als je iemand kan vinden die je vertrouwen waard is en waar je
wat steun van krijgt.. dat is onbetaalbaar.. maar als je zoekt
vind je het niet altijd .. meestal komt zo iemand gewoon
op 't onverwachts in je leven ..en dan gaat dat vanzelf....
Ik gun jou een hele goede vriend of een vriendin..
waar je je kan aan optrekken en die jouw vriendschap verdient..!!
Geef het de tijd en forceer niks.. wat komen moet komt vanzelf..
Ik wens jou een goede nacht lieve Tina.. en als de lente komt
dan ziet alles er anders uit.. en als je dan een schop wil
dan komen we die jou wel geven ...dan roep je maar
Heel veel sterkte en je komt er wel ...net als wij allemaal...
je bent op de goeie weg.. Dikke knuffel.. tot morgen.
Aan alle vrienden hier.. ook een fijne avond
Laatst gewijzigd door Oma-C op 25 feb 2013, 07:16, 1 keer totaal gewijzigd.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo Tina
Ik vind uw verhaal zeker positief hoor. ja dat er mensen direct na het overlijden van hun partner al op iets anders denken vind ik ook niet normaal. maar waarschijnlijk zijn dat huwelijken die dan niet meer op wieltjes liepen.
Wij die het anders gekend hebben kunnen dat natuurlijk niet voorstellen.
Maar ik vind dat ge zeker uw Arnold niet vergeet door iemand te leren kennen en daar een relatie mee op te bouwen; dat kan eventueel een latrelatie zijn dat ge samen ergens naartoe gaat maar verder elk in zijn eigen huis blijft.
Maar Tina dan zult ge toch moeten naar etablissementen gaan waar ge mensen kunt ontmoeten.En dat is daar wel in Oostende ook hé.
Voor mijzelf zou het niet meer gaan. Ik ben veel ouder als gij en zoiets moet langzaam gaan, en dat is dus niet meer voor mij weggelegd.
Maar moest ik uw leeftijd hebben vind ik dat heel mooi.
groetjes en sterkte Gerarda
Ik vind uw verhaal zeker positief hoor. ja dat er mensen direct na het overlijden van hun partner al op iets anders denken vind ik ook niet normaal. maar waarschijnlijk zijn dat huwelijken die dan niet meer op wieltjes liepen.
Wij die het anders gekend hebben kunnen dat natuurlijk niet voorstellen.
Maar ik vind dat ge zeker uw Arnold niet vergeet door iemand te leren kennen en daar een relatie mee op te bouwen; dat kan eventueel een latrelatie zijn dat ge samen ergens naartoe gaat maar verder elk in zijn eigen huis blijft.
Maar Tina dan zult ge toch moeten naar etablissementen gaan waar ge mensen kunt ontmoeten.En dat is daar wel in Oostende ook hé.
Voor mijzelf zou het niet meer gaan. Ik ben veel ouder als gij en zoiets moet langzaam gaan, en dat is dus niet meer voor mij weggelegd.
Maar moest ik uw leeftijd hebben vind ik dat heel mooi.
groetjes en sterkte Gerarda
-
Goede avond Tina en de vrienden
Het zou al mooi zijn als je gewoon een babbelvriend(in)
kon vinden dat hoeft niet direct een relatie te zijn...
gewoon iemand die je kan vertrouwen voor een gewone
rustige babbel... en een knuffel dat komt later wel vanzelf ??
Maar zoals gerarda zegt... daar moet je voor buiten komen hé
Eens het beter weer wordt eens en mooie wandeling of eens
een koffie gaan drinken met iets lekkers... en aandacht besteden
aan de mensen om je heen....lachje hier en een knikje daar
anders denken mensen dat je niet aangesproken wil worden...
een beetje initiatief nemen..'t is even doorbijten maar de 2e keer
gaat het al beter .. zeker weten..
Ik wens je veel moed en sterkte Tina neem rustig de tijd
en niks forceren.. wat komen moet komt toch...
Dikke knuff en tot morgen...
Het zou al mooi zijn als je gewoon een babbelvriend(in)
kon vinden dat hoeft niet direct een relatie te zijn...
gewoon iemand die je kan vertrouwen voor een gewone
rustige babbel... en een knuffel dat komt later wel vanzelf ??
Maar zoals gerarda zegt... daar moet je voor buiten komen hé
Eens het beter weer wordt eens en mooie wandeling of eens
een koffie gaan drinken met iets lekkers... en aandacht besteden
aan de mensen om je heen....lachje hier en een knikje daar
anders denken mensen dat je niet aangesproken wil worden...
een beetje initiatief nemen..'t is even doorbijten maar de 2e keer
gaat het al beter .. zeker weten..
Ik wens je veel moed en sterkte Tina neem rustig de tijd
en niks forceren.. wat komen moet komt toch...
Dikke knuff en tot morgen...
-
een babbelvriendin zou heel leuk zijn iemand waar je eens mee een koffie kon gaan drinken
en al ben ik nog maar 55 jaar ik weet niet of ik het zou zien zitten om een nieuwe relatie aan te gaan
het is nooit hetzelfde en 34 jaar met dezelfde partner is een hele tijd en ik zal arnold altijd blijven missen voor de rest van mijn leven hij was mijn liefste maatje en op hem kon ik ook altijd rekenen hij was er altijd voor mij
het doet nog altijd heel veel pijn als ik aan hem denk en dan komen de tranen ook
ik moest gisteren naar de tandarts om een wijsheidstand te trekken ,niemand kon mij brengen het was te koud om buiten te komen zeiden ze dus ben ik met de bus gegaan en toen ik thuis kwam zaten mijn katjes allebei op het matje aan de voordeur te wachten omdat ze niet gewoon zijn dat ik zo laat thuiskom vroeger deden ze dat nooit maar ik denk dat ze nog altijd bang zijn dat ik ook niet meer terug zal komen zoals hun baasje ,ik ben beginnen huilen en heb niet meer gestopt omdat ik arnold op dat moment nodig had ik voelde mij weer zo alleen en eenzaam samen met mijn 2 katjes
dit zijn zo van die kleine momenten waarbij ik hem toch zo mis
groetjes tina
en al ben ik nog maar 55 jaar ik weet niet of ik het zou zien zitten om een nieuwe relatie aan te gaan
het is nooit hetzelfde en 34 jaar met dezelfde partner is een hele tijd en ik zal arnold altijd blijven missen voor de rest van mijn leven hij was mijn liefste maatje en op hem kon ik ook altijd rekenen hij was er altijd voor mij
het doet nog altijd heel veel pijn als ik aan hem denk en dan komen de tranen ook
ik moest gisteren naar de tandarts om een wijsheidstand te trekken ,niemand kon mij brengen het was te koud om buiten te komen zeiden ze dus ben ik met de bus gegaan en toen ik thuis kwam zaten mijn katjes allebei op het matje aan de voordeur te wachten omdat ze niet gewoon zijn dat ik zo laat thuiskom vroeger deden ze dat nooit maar ik denk dat ze nog altijd bang zijn dat ik ook niet meer terug zal komen zoals hun baasje ,ik ben beginnen huilen en heb niet meer gestopt omdat ik arnold op dat moment nodig had ik voelde mij weer zo alleen en eenzaam samen met mijn 2 katjes
dit zijn zo van die kleine momenten waarbij ik hem toch zo mis
groetjes tina
-
Och arme Tina ik begrijp u hoor dat is zeker triestig. Ja dat verdriet is er en zal er altijd zijn ik ondervind het ook. Ik begrijp wel dat ge geen andere relatie wil maar inderdaad meer onder de mensen komen zou toch wel beter zijn om het te verwerken. Ik voel het toch zo. Eens met vriendinnen kunnen praten.
Met de familie gaat dit niet hoor. ik spreek daar ook nooit over met de kinderen hoor.
Het zal zeker beter te verwerken zijn als het weer beter word dat ge meer uit uw huis kan.
En dat een relatie u niet interesseert kan ik ook begrijpen omdat ge zo een lieve man hebt gehad , maar ik vind toch dat het moet kunnen een vriend hebben maar ik zeg dat zo maar omdat ge in uw vorige topic over die dingen sprak ,maar ik vind dat dit iets is die op u moet afkomen ; feitelijk is dit zo ook als ge jong bent. Ik ging naar de dancing om te dansen nooit gedacht dat ik redelijk snel mijn grote liefde zou ontmoeten
Denk maar nog veel aan uw ventje maar komt vooral onder de mensen Tina dat is nu belangrijk om vriendinnen te krijgen.
Onlangs zei een familielid van mij dat ze een vriendin had iemand dat ze had leren kennen als ze koffie ging drinken regelmatig in een zaak in haar gebuurte samen met haar man en nu is haar man overleden en zo heeft ze toch nog die vriendin. ge ziet hoe iets kan gaan hé;
Veel sterkte nog in die koude kille dagen en moed voor beterschap als de zon er is.
met Misty is het toch ook weer goed gekomen hé ze heeft gevochten om bij u te blijven . Alles heeft zijn reden
Slaapwel gerarda
Met de familie gaat dit niet hoor. ik spreek daar ook nooit over met de kinderen hoor.
Het zal zeker beter te verwerken zijn als het weer beter word dat ge meer uit uw huis kan.
En dat een relatie u niet interesseert kan ik ook begrijpen omdat ge zo een lieve man hebt gehad , maar ik vind toch dat het moet kunnen een vriend hebben maar ik zeg dat zo maar omdat ge in uw vorige topic over die dingen sprak ,maar ik vind dat dit iets is die op u moet afkomen ; feitelijk is dit zo ook als ge jong bent. Ik ging naar de dancing om te dansen nooit gedacht dat ik redelijk snel mijn grote liefde zou ontmoeten
Denk maar nog veel aan uw ventje maar komt vooral onder de mensen Tina dat is nu belangrijk om vriendinnen te krijgen.
Onlangs zei een familielid van mij dat ze een vriendin had iemand dat ze had leren kennen als ze koffie ging drinken regelmatig in een zaak in haar gebuurte samen met haar man en nu is haar man overleden en zo heeft ze toch nog die vriendin. ge ziet hoe iets kan gaan hé;
Veel sterkte nog in die koude kille dagen en moed voor beterschap als de zon er is.
met Misty is het toch ook weer goed gekomen hé ze heeft gevochten om bij u te blijven . Alles heeft zijn reden
Slaapwel gerarda
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
hopelijk lukt het je om even naar buiten te komen en een koffietje te drinken. Het zeker al een begin...
Wat er hier verder geschreven wordt over iemand ontmoeten ga ik me zeker niet over uitspreken... de mens wikt, en God beschikt...
We wensen jou en alle forum vrienden hier een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
hopelijk lukt het je om even naar buiten te komen en een koffietje te drinken. Het zeker al een begin...
Wat er hier verder geschreven wordt over iemand ontmoeten ga ik me zeker niet over uitspreken... de mens wikt, en God beschikt...
We wensen jou en alle forum vrienden hier een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
ben heel het weekend niet buiten geweest ,zit met een dikke kaak van die wijsheidstand te trekken pppfff doet veel pijn ,denk dat het ontstoken zit
dat koffietje zal nog even moeten wachten en in de weekends is de enigste tearoom niet open op zondag verder is er hier niets
enfin met dat weer is het beter binnen dan buiten
en dat misty er nog is is zeker een wonder ik had het nooit gedacht in de staat dat ze was toen ik haar terug had
maar ze is een kleine deugniet en voor deze zomer weet ik niet hoe ik haar binnen moet houden
ik heb al gekeken naar oplossingen om je tuin af te zetten zodat ze er niet meer uit kunnen ,maar dat kost veel geld en aan een lijntje durf ik haar niet alleen buiten te laten want dat is een klein spook en vind toch een manier om eruit te geraken
groetjes tina
dat koffietje zal nog even moeten wachten en in de weekends is de enigste tearoom niet open op zondag verder is er hier niets
enfin met dat weer is het beter binnen dan buiten
en dat misty er nog is is zeker een wonder ik had het nooit gedacht in de staat dat ze was toen ik haar terug had
maar ze is een kleine deugniet en voor deze zomer weet ik niet hoe ik haar binnen moet houden
ik heb al gekeken naar oplossingen om je tuin af te zetten zodat ze er niet meer uit kunnen ,maar dat kost veel geld en aan een lijntje durf ik haar niet alleen buiten te laten want dat is een klein spook en vind toch een manier om eruit te geraken
groetjes tina
-
Hallo Tina goede morgen....
Oei last van de getrokken wijsheidstand? goed de mond
spoelen met een ontsmettend middel
ik gebruik 'isobethadine' mondspoeling..en anders terug naar
de tandarts en vragen wat je kan doen... oppassen met deze kou
Eind van de week begint maart.. en dan gaan we
langzaam naar de lente toe.. dan is er meer kans dat je buiten kan
om eens onder de mensen te komen.. forceer niks en doe alleen
waar "jij" je goed bij voelt...laat je niks opdringen
En jouw kleine Misty.. tja.. en kat is een vrij dier hé...moeilijk
om ze altijd vast te houden denk ik...
Een fijne maandag ewenst... tot later
Oei last van de getrokken wijsheidstand? goed de mond
spoelen met een ontsmettend middel
ik gebruik 'isobethadine' mondspoeling..en anders terug naar
de tandarts en vragen wat je kan doen... oppassen met deze kou
Eind van de week begint maart.. en dan gaan we
langzaam naar de lente toe.. dan is er meer kans dat je buiten kan
om eens onder de mensen te komen.. forceer niks en doe alleen
waar "jij" je goed bij voelt...laat je niks opdringen
En jouw kleine Misty.. tja.. en kat is een vrij dier hé...moeilijk
om ze altijd vast te houden denk ik...
Een fijne maandag ewenst... tot later
-
Hallo Tina, niet plezant een wijsheidstand laten trekken. Ik geloof dat het komt doordat de wortels daarvan groter zijn dat het zo pijnlijk is. Ik was jong toen die getrokken werden maa rik weet nog dat dit erg pijnlijk was.
Nu wat misty betrefd zit ge inderdaad met en problmee. na zo gevochten te hebben om haar in leven te houden en dat ze nu zo goed is zou het spijtig zijn dat ze weer iets tegenkomt maar inderdaad een kostelijke iets als ge moet uw tuin overdekken feitelijk. Volgens ik u al gehoord heb is die tuin niet zo klein.
Ik hoop dat er u iemand kan helpen om een goedkope oplossing te vinden.
Ik wens u spoedig beterschap met uw tandpijn, dat zal een wekje zijn van pap en beschuit.
Groetjes gerarda
Nu wat misty betrefd zit ge inderdaad met en problmee. na zo gevochten te hebben om haar in leven te houden en dat ze nu zo goed is zou het spijtig zijn dat ze weer iets tegenkomt maar inderdaad een kostelijke iets als ge moet uw tuin overdekken feitelijk. Volgens ik u al gehoord heb is die tuin niet zo klein.
Ik hoop dat er u iemand kan helpen om een goedkope oplossing te vinden.
Ik wens u spoedig beterschap met uw tandpijn, dat zal een wekje zijn van pap en beschuit.
Groetjes gerarda
-
heb nu nog een ontsteking erbij door het trekken van die wijsheidstand ,pppfff de pijn die ik heb amaai nu moet ik antibiotica nemen voor 5 dagen daarna zou het moeten beteren
alleen soep en papjes kan ik eten die beschuit zit er zelfs niet bij gerarda
volgende week hoop ik dat het wat warmer word dan vlieg ik erin de tuin helemaal opkuisen en proberen bomen te kappen
ik zal zelf eens kijken of ik mijn tuin kan afzetten zodat misty veilig buiten kan tygro zal dan natuurlijk ook in de tuin moeten blijven maar die zal het wel gewoon worden hij word 17 jaar en dan moet hij niet op verkenning gaan hij moet thuis blijven
enfin ik zal wel zien hoe het uitloopt hopelijk kan ik het al is het alle dagen een beetje
hulp moet ik niet verwachten en dus zal ik wel mijn plan proberen te trekken
we moeten wel hé
groetjes tina
alleen soep en papjes kan ik eten die beschuit zit er zelfs niet bij gerarda
volgende week hoop ik dat het wat warmer word dan vlieg ik erin de tuin helemaal opkuisen en proberen bomen te kappen
ik zal zelf eens kijken of ik mijn tuin kan afzetten zodat misty veilig buiten kan tygro zal dan natuurlijk ook in de tuin moeten blijven maar die zal het wel gewoon worden hij word 17 jaar en dan moet hij niet op verkenning gaan hij moet thuis blijven
enfin ik zal wel zien hoe het uitloopt hopelijk kan ik het al is het alle dagen een beetje
hulp moet ik niet verwachten en dus zal ik wel mijn plan proberen te trekken
we moeten wel hé
groetjes tina