mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

Oma-C

23 feb 2013, 07:35

Hallo gerarda en de vrienden,:)

Koud buiten amaai! :roll: min 5 is het nu geniet maar
van je warme bedje, want die koude wind bbbrrr
De enners zullen het koud hebben vandaag...
ik ga weer een uurke meerijden.. ;) maar dan wel
hier binnen op de Home trainer :lol: :lol:

Vanavond heb ik dan een 'uit-etentje' met de kinderen
zoon is gisteren 50 geworden en dat moet gevierd worden hé
Gewoon heel rustig hoor... geen grote drukte.

Nog een fijnweekend aan jou en de vrienden
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

reline

23 feb 2013, 09:18

Goeiemorgen allemaal,

Gerarda....vanavond op stap met de kinderen en kleinkinderen naar de bowling! Weer je hoor! Laat zien wat je kan!! Ik wans je veel topscores toe...een record aan strikes!!!

Oma-C....gefeliciteerd met de 50 van jou zoon....die was op bezoek bij Abraham!!...geniet van het gezellig samenzijn bij de kinderen!!

Hier wordt het een warme dag binnenshuis denk ik...en dan zeker koers kijken...compassie hebben met die bevroren renners...hopelijk dat alles goed verloopt!
En waar we zeker van gaan genieten is een minute soepke en een glühwein...die smaken nu om ter best!!!

Ik wens jullie allen een hele fijne dag toe...

Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

gerarda

23 feb 2013, 11:18

Hallo reline
ja ik ga mijn best doen deze avond hahaha ik doe dat heel graag bowlen.

Mijn oog begint nu merkelijk te beteren zodat ik nu wel besef dat die druppeltjes de schuldige waren.
Ik vind het soms erg als ge bij de dokter gaat en ge hebt iets waar ze geen medicatie moeten voor geven ze u toch naar huis sturen met iets dat ge moet nemen of smeren.

Hopelijk blijft het verder beteren want ik zat even in d eput hoor.

Reline hoe gaat het met u?
Ik ben aan de tweede boek bezig dat ik meegebracht heb van de bib? ik moet zeggen dat het lang geleden was dat ik mij zo interesseerde aan boeken zonder in slaap te vallen.

Nog een leuke dag verder voor u en ook aan de andere vrienden.
Soms vergeet ik eens iemand te vernoemen maar dat moogt ge me niet kwalijk nemen hoor .

Senioren hé :roll: :oops:

reline

23 feb 2013, 12:34

Hallo Gerarda,

Je doet het graag...dus je kent het heel goed!!
Ben nu wel benieuwd naar je scores hoor....

Ik begin vandaag ook aan een volgend boek.....ik lees boeken van die schrijfster ook heel graag...er zijn er hier in de bib heel veel bijgekomen en zijn heel erg vaak uitgeleend...een bewijs dat velen ze echt graag lezen!

Hoe het hier is...Piccobello gezond op twee mankementjes na die het n'n mens vaak heel moeilijk kunnen maken!!

Maar het lukt hoor!!

Ik ga voor je duimen.....en ik denk er ook aan hoe fijn Mark het gaat vinden dat je gaat bowlen....zeker en vast een duimer meer!!

Succes!

gerarda

23 feb 2013, 14:30

Reline hoe gaat het met Noortje? Ik was vergeten het te vragen.

groetjes Gerarda

gerarda

23 feb 2013, 21:03

Goede avond iedereen.

Oma-c Proficiat voor de verjaardag van uw zoon , u was er tenslotte ook bij hé. Het zal wel een gezellig avondje geweest zijn. Kunt ge geloven dat dit al 50 jaar geleden is dat ge in het moederhuis was. Mijn zoon is 52 jaar
en ik herinner mij dat nog als gisteren.

Deze avond leuk geweest met de bowling. Mijn score was ongeveer 54 want op het laatst ging dit bord weg en dan is het laatste kwartier dan nog met nieuwe punten en dat was ongeveer nog iedereen een tweetal keren. maar ik heb wel een strike gehad. De vorige maal waren mijn schoondochter en ik de twee eerste en nu waren de 3 mannen , mijn zoon en kleinzonen dus de eersten.
maar ik was toch blij met mijn uitslag en heb me geamuseert. We gaan het eens meer doen.
Dat is juist gepaste sport voor mij .

Ik ga nu nog wat t.v kijken en dan naar mijn bedje.
Nog een goede nacht voor Oma-c na het uitje zult ge ook goed slapen en ook voor Reline Rudy en Veertje ginder in de Limburg Hugie en Carlein
slaap zacht Gerarda
Laatst gewijzigd door gerarda op 24 feb 2013, 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.

reline

23 feb 2013, 22:22

Hallo Gerarda,

Tof dat je zo'n fijne avond had...en een strike!!! proficiat!

De laatste keer dat ik bowlde had ik een verstuikte vinger...vraag me niet hoe...vinger bleef in een gat haperen denk ik...
Volgende keer de eer aan de dames!!

Hoe het met Noortje is...het blijft een lachertje, een hele vrolijke peuter....
De wonden moeten elke dag ingsmeerd met speciale zalf van het brandwondencentrum.....moet ook ingemasseerd worden en de spieren gestretct...de wonden mogen gedurende een jaar niet in contact komen met de zon...daarom bij zon elk uur inwrijven met zonnelotion factor 50...maar de kinderen zijn Noortje aan het wennen aan een bandana....wordt afwachten of het lukt....
Zonder zon bestaat er grote kans dat er geen littekens gaan zijn!...

Nog een fijne avond met een voldaan gevoel over alles van vandaag!

Groetjes voor alle vrienden....

Liefs, reline...

Oma-C

24 feb 2013, 07:51

Dank gerarda voor de wensen :wink:
Het is een rustige gezellige avond geweest..
we hebben lekker gegeten, we waren in een Azitische resto..
en het was er gezellig en goed (maar dat wisten we al) :wink:

Een fijne zondag vandaag :) ook aan al de anderen..carlein, falcon, Hugie..

reline sterkte nog en hopelijk komt het bij Noortje allemaal in orde :?

gerarda

24 feb 2013, 09:10

reline ik ben blij te horen dat Noortje toch plezier heeft. Ze zal er dan waarschijnlijk niet teveel last van hebben , misschien wel als men haar moet verzorgen ? Ik hoop dat alles goed komt. Met wat ze tegenwoordig allemaal kunnen rekent men daar een beetje op hé.

Ik wens jullie nog een rustige dag binnen best want het heeft waarschijnlijk bij jullie ook gesneeuwt.

groetjes gerarda

falcon1

24 feb 2013, 20:20

Lieve Gerarda,

we zijn net terug uit Limburg en we waren daar serieus ingesneeuwd!
Ondertussen vergadering gehad voor het project en het was de moeiet...

Maar ik las hier dat je een nieuwe hobby hebt gevonden? Bowlingen. Je hebt dat blijkbaar heel goed gedaan.

Hopelijk geraken we nu deze koude winter binnenkort kwijt.

Hopelijk alles nog goed met jou...

We wensen je alvast een rustige nacht en ook voor de andere forumvrienden hier...

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

gerarda

24 feb 2013, 21:31

Hey Rudy en Veertje welkom terug aan de zee die er zeker wel verlaten zal uitzien nu.
Blij dat ge tevreden bent over het resultaat van de vergadering.En nu maar hopen zoals wij dat die winterse toestanden ophouden.
Het word wel wat teveel.

Veel liefs van mij voor u en veertje en ook oma-c Reline Hugie carlein
en alle vrienden.

Groetjes Gerarda

Oma-C

25 feb 2013, 18:37

Een avond-knuffel en veel sterkte...
Afbeelding
Groetjes aan iedereen ...en tot later :wink:

reline

26 feb 2013, 19:21

Lieve Gerarda....

Met noortje gaat het goed hoor....is wel nog een beetje afwachten...ze wordt opgevolgd door een speciaal team....
Het grote probleem gaat worden om de zon weg te houden en in september naar school...afwachten....ze is al wel ingeschreven...
Ze heeft geen pijn meer bij het verzorgen, maar het heeft wel lang geduurd eer je zonder wenen mocht verzorgen....enorme schrik!

Wij hadden haar vandaag bij ons...schoondochter is niet in orde en kon niet voor haar zorgen....volgende dagen afwachten...

En hoorde je vandaag het weerbericht?...Het gaat warmer worden hé!!.
Daar ga je heel blij mee zijn!!

Oma-C...bedankt hoor!!

Nog een fijne avond voor iedereen en de groetjes aan alle vrienden..

Liefs, Reline

gerarda

26 feb 2013, 19:41

Hallo Reline,

Ik ben blij dat Noortje geen pijn meer heeft. Maar ja zoals ge zegt voor de zon zal dat nog een probleem worden. Haar huid zal daar nog lang gevoelig voor zijn. En ge kunt zo een klein meisje niet verplichten om altijd in de schaduw te gaan zitten en zeker nu ze in de school zoveel zal kunnen spelen met de kinderen. maar Greet rouffaer had over enkele jaren ook brandwonden in haar gezicht , het is wel niet hetzelfde als Noortje maar misschien dat daar ook een bescherming voor bestaat? Nu zullen ze er nog niet aan gedacht hebben om er over te spreken denk ik met die slechte winter.
Ik had nog een weerbericht gehoord vandaag maar ik ben blij te horen dat het warmer word.
Ik heb een appelsiencake gebakken met het recept dat ik vond op de pc en dacht dat het misschien beter zou zijn dan dat van mij ,maar helaas ik ga maar teruggaan naar mijn recept.

Morgen maak ik weer iets dat mijn kleinzoon graag lust dus ben ik tevoet naar Delhaize gegaan zodat ik een beetje beweging zou hebben. het was inderdaad nu ook al wat minder koud.

Reline ik wens u nog een gezellige avond

ook voor Oma-C Hugie Rudy en Veertje en carlein

groetjes Gerarda

gerarda

27 feb 2013, 23:29

ja we kunnen binnenkort onze dikke mantel aflaten. het stond in de krant deze morgen maar ik wist het al. Toen we vroeger op de buiten woonden hoorden we altijd een bepaalde vogel roepen als het mooi weer zou worden. Ik denk dat het een koekoek is , maar de vogelliefhebbers zillen waarschijnlijk lachen met mij. In elk geval is het een vogel en ik heb hem hier deze morgen bij ons gehoord. Dus hopen maar.

groetjes gerarda