mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

reline

16 mar 2013, 00:19

Hey Gerarda,

Ha...het zijn speciale doktersspekjes!! Nog nooit van gehoord!!
Ik hoop dat ze je goed helpen....maar zeker regelmatig je laten nazien...zal de dokter wel gezegd hebben....

En jij een zout iemand!! Door de zee?

Ik hoop dat je moe zijn vlug gaat voorbij zijn....hopelijk gaat de komende lente je er bij helpen....

Wij voelen de kriebels...hebben vandaag lentebloemen in huis gehaald en ook al plantgoed en zaad voor de tuin....vroege patatten en half late....enz....en tomaten zaaien we in bakjes en laten we een tijdje groeien in de living....Ken je "Coeur de boeuf"?
Is een tomatensoort die we dit jaar willen uitproberen.....is een gegeerde tomaat , maar moeilijk te vinden....

Hier bijna slapenstijd.....

Ik wens jullie allen een fijne nacht toe en morgen weer gezond op!!

Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

Oma-C

16 mar 2013, 07:17

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Oma-C op 16 mar 2013, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

gerarda

16 mar 2013, 15:27

Hallo reline,
Die spekjes van bij de dokter daarmee bedoel ik wel gewoon , de pilletjes dat ik krijg. Ik tracht het een beetje positief te zien en zeg dus maar dat ik spekjes gekregen heb,
En wat dat zout van de zee betrefd. Als kustbewoners gingen wij veel zwemmen in de zee en ik heb zeker veel zeewater binnen geslikt en zeewater is zoutig .

Ik ben vandaag eens de stad in gegaan want ik voelde mij hier thuis maar triestig; Ik vond het wel goed weer als ge ingeduffeld bent natuurlijk.
Groetjes gerarda

gerarda

17 mar 2013, 17:35

Oma-C Hoe gaat het met u. Voor u ook een triestige periode dat ge waarschijnlijk herbeleefd. Ik kan me al wel voorstellen dat dit toch nooit over zal gaan en dat het dus bij u nu ook niet erg leuk zal zijn. De kinderen zullen u wel opvangen , maar het is toch vooral als we alleen zijn dat het erg is.
En ge niet kunt buiten gaan want zonder de sneeuw is het nog altijd niet te doen buiten . Ik dacht met de hond te gaan wandelen maar als ik buiten kom zie ik het niet zitten.
Hoelang gaan ze ons nog pesten ?

Ik wens u veel sterkte voor de volgende dagen nog

groetjes en een knuffel gerarda

Afbeelding

Oma-C

17 mar 2013, 21:26

Hallo gerarda, dank voor de knuffel.. :wink:
de en dag is de andere niet en het is nog een vervelende
week, die komt..net nu dinsdag moet ik een voormiddag
op onderzoek in de kliniek.. 't valt allemaal samen dus dan
zit je wel wat te denken hé.. :roll: maar verder gaat het wel,
ik denk er niet meer hele dagen aan.

Na zoveel jaren leer je daarmee te leven hoor.. ik denk nog
alleen aan de mooie momenten bij gelegenheid en daar
moet het geen verjaardag voor zijn..dat gebeurt regelmatig..
Maar als er iets scheelt dan denk je wel weer aan de laatste weken :?
Sommige dingen gaan nooit weg..en dat moet ook niet..je kan niet zomaar een stuk van je leven opzij zetten. :roll:

Ik hoop dat het snel beter weer wordt want mensen
worden er mismoedig van :? .. we zijn nog maar half maart
en april kan ook nog raar doen...
We moeten nog efkes wat geduld hebben vrees ik :wink:
Ik heb geen problemen om hele dagen thuis te zijn,
ik kan me goed bezig houden en ik ben wel graag alleen :)

Hoe gaat het met je ogen tegenwoordig..??

Een sterkteknuffel en hopelijk een goede nacht..
ook voor lle topicvrienden hier, slaapwel..
:wink:

gerarda

19 mar 2013, 17:43

Hallo Rudy en Veertje ,

Hoe gaat het daar in de limburg. we vergeten jullie niet hoor, maar we zijn hier aan het vervriezen als we buiten komen en zweten als we in huis zitten omdat het vuur hoog moet staan.
maar ja de eskimo's hebben het zeker nog lastiger dan wij. Zij kunnen in de zomer niet in hun bermuda rond lopen hé. :wink:

Het gaat u goed beiden hoop ik
groetjes en liefs Gerarda

Afbeelding

reline

19 mar 2013, 21:58

Hallo Gerarda,

Ben gaan rondneuzen...eens gaan zoeken wanner je je bezoek verwacht en heb het niet gevonden...het was ergens deze week dacht ik en je was volop bezig met eten voorbereiden en dat ging dan in de vriezer om te bewaren...

Ik hoop dat het een leuke dag gaat worden, maar dat kan niet anders als je elkaar al van in de kindertijd kent!

De lente blijft idd. op zich wachten...we hebben amper gedurende één weekje een voorsmaakje gehad!

Gerarda.....toch buitenkomen hoor....maar je goed aankleden en een dikke sjaal mee voor als het nodig moest zijn..als je even in beweging bent heb je helemaal geen kou meer!

Wij hebben het druk....volgende zaterdag is er hier een garageverkoop en we hebben het aangedurfd om ons in te schrijven....heb nu het gevoel of we winkeltje aan het spelen zijn en dat is nog heel prettig ook!

Oma-C...vandaag waren er een aantal onderzoeken.....daar moet je door hé!!
Het doet je extra denken, maar hou zeker de mooie momenten vast...het is telkens weer een zo'n fijn herbeleven!

Carlein...hoe gaat het nu met jou?

Falcon...we beginnen je hier wel echt te missen...ben bang dat er iets fout zit....ik hoop dat ik fout ben...

Ik wens jullie allemaal veel sterkte toe bij moeilijke momenten en verder..een uitkijken naar de lente!!

Liefs, Reline

Oma-C

20 mar 2013, 07:44

Afbeelding
Fijne dag en veel sterkte voor gerarda en de vrienden :wink:

gerarda

20 mar 2013, 10:36

Hallo reline,
ja ik heb inderdaad deze week mijn volk. één vriendin komt niet omdat ze een verkoudheid heeft en niet kan spreken , ja en hier moet ge kunnen spreken hoor hahahaha. Het zal wel voor een beetje later zijn dat ze zal komen. Mijn andere vriendin komt met haar man. Ik ben inderdaad al aan de voorbereidingen bezig. maar ik geloof dat ik een restaurant ga beginnen. Ik zou vandaag voor de kleinzoon die altijd de woensdag komt vol au vent maken als verrassing, hij spreekt daar al lang van.
Gisteren belt mijn zoon of de tweede kleinzoon ook mag komenof dat ik niet voorzien ben voor het eten.Hizelf is ook thuis maar zou wel zijn plan trekken. Ik heb gezegd kom maar allemaal af. Voor de kinderen en ik heb ik genoeg vol au vent en voor mijn zoon frieten ook iets waar hij op verlekkerd is, met een biefstuk en champignons in een lekker sausje . ze zullen hier weer smullen.
Ik doe het graag als ik tijd heb om me te organizeren.
Reline met die sneeuw ging ik niet buiten maar met de regen ga ik wel weg hoor. En ik voel me er beter bij.

Oma-c met mijn oog gaat het goed. Mijn kanten gordijn hangt wel regelmatig voor mijn oog maar ik kan er mee leven. Ik heb geen pijn meer.

Zoals ge hierboven zult gelezen hebben zal ik nu twee drukke maar plezante dagen hebben.

Nu nog wat zon helaas voorspellen ze nog winter weer volgende week.

Groetjes voor iedereen

Gerarda

falcon1

20 mar 2013, 11:47

Lieve Gerarada en vrienden,

ik kom effe melden dat je niet ongerust moet zijn.
Maar de twee vergaderingen in het weekend hebben een ware bom doen ontploffen! Ik ben nu volop bezig met het puin op te ruimen. Ik kan de gewonden niet in de steek laten hé...

Gerarda, je ben t goed bezig hé. Zolang je positief bent is alles ok :wink:
Het wordt inderdaad meer dan hoor tijd dat Flora zich laat zien. Morgen begint de lente! Momenteel is het hier echter wel aan het sneeuwen!
We hopen echt dat je gaat genieten van al je bezoeken... en volauvent... hmmm... lekker...

OmaC, jij moet nu ook door een vervelende periode... We wensen je héél veel sterkte.
Hopelijk ga je je na al die onderzoeken misschien toch wat beter voelen. Dat is de bedoeling hé.
Toch moet ik jou nog altijd enorm bewonderen hoe je alles verwerkt!
Je zal het waarschijnlijk op je eigen manier verwerken maar nooit erover klagen...

Reline, ook een beetje druk momenteel met de voorbereidingen van de garageverkoop. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen...

Ondertussen zijn hier de werken begonnen van het zwembad en speeltuin en men verwacht dat ik dat een beetje in het oog houd. In een opslagruimte hier is men gaan sluikstorten en men verwacht dat ik zorg dat het verdwijnt. Er is nog een lek aan een waterkraan buiten en die moet ik ook nog laten herstellen. We weten dus nog wat doen...

Toch iedereen een fijne dag gewenst en sterkte als je het nodig hebt.
En wat het weer betreft... lang kan het niet meer duren dat het zal beteren!
Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

gerarda

20 mar 2013, 16:45

Hallo Rudy bedankt voor uw teken van leven en leven hebt ge daar wel; ze mogen dankbaar zijn dat ze u daar hebben.

Iemans die met veel dingen weet hoe ze op te lossen is goud waart.
Ik hoop dat ge u niet vermoeid door eventuele hoofdbrekingen.

groetjes voor U en Veertje

gerarda

Oma-C

21 mar 2013, 07:00

Een fijne Afbeelding
Aan gerarda en iedereen.. ik moet me klaarmaken
voor de verdere testen bij de cardioloog...tot later :wink:

reline

21 mar 2013, 09:20

Heel eventjes...

We gaan meteen vertrekken en Noortje met haar mama ophalen...

Gerarda....geniet van je dag met je vriendinnen...

Oma-C....ik wens je toe dat alles goed mag gaan met de onderzoeken van vandaag!

Falcon en Veertje...geniet nog van jullie vakantie in het wit-groen!

Carlein en Hugie.....hallo! probeer er zeker een fijne dag van te maken!!

Liefs, Reline

gerarda

21 mar 2013, 19:32

Hallo aan iedereen. Een drukke dag geweest maar heel leuk.
veel kunnen babbelen en ik was tevreden over mijn eten want ik heb de gewoonte om wat te experimenteren en het was dus gelukt. Zo kom ik toch nog aan een spaghetti bolognaise die een beetje die van Marc benadert.

Oma-c weer een onderzoekje verder en nu maar wachten tot het eindresultaat.
Mijn vrienden raden mij aan om mijn hart te laten controleren omdat die bloeddruk maar niet zakt.
Zal er volgende week dan eens over spreken met de dokter.

Nog een gezellige avond voor jullie allemaal
groetjes Voor Reline Oma-C Hugie Carlein en Rudy en Veertje

Gerarda

falcon1

21 mar 2013, 19:41

Lieve Gerarda,

ik denk dat ik toch veel hersenen heb, want heb er nog geen hoofdpijn van gehad :lol: :lol: :lol:
Fijn dat je zo genoten hebt van je dag. En druk, tja, je hebt dan ook je uiterste best gedaan zo te lezen!
En je hebt dan toch ook Marc een pleziertje gedaan om zijn spaghetti bolognaise klaar te maken. Hij zal fier zijn!

OmaC, hopelijk zijn je onderzoeken toch positief geweest.
Met gezondheid mag je natuurlijk geen loopje nemen... het is te belangrijk.
En Gerarda, als je bloeddruk te hoog blijft moet je dat zeker melden aan je dokter. Met medicatie is dat meestal goed onder controle te houden!

Reline Noortje en haar mama ophalen. Ik veronderstel dat ze dan ook blijven logeren. Geniet van je kleinkindje!

Carlein en Hugie, alles ok? Lang niks meer van jullie gehoord?

We wensen jullie allemaal een fijne avond en rustige nacht.

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...