verborgen dier
-
Valentijn65 - Lid geworden op: 07 feb 2012, 18:57
Kraanvogel(s), vogel(s).
"Hij is bijziend noch verziend," zei de verontwaardigde oogarts de Waal. ( 2 )
"Hij is bijziend noch verziend," zei de verontwaardigde oogarts de Waal. ( 2 )
-
chérie schreef:bij
een ding is zeker, op het jagerspad fietsen ze braaf achter elkaar
Jij bent mijn 2e dier vergeten, Chérie. Moet zijn: 'AAL'. En hoeveel dieren heb jij in de aanbieding?
-
Krab, bij en paling
Maar at hij hem ook op? Alen zijn namelijk niet kosher. En hij weet ook niet wat een lekkerbekkie is, laat staan een haring!
( 4 )
Maar at hij hem ook op? Alen zijn namelijk niet kosher. En hij weet ook niet wat een lekkerbekkie is, laat staan een haring!
( 4 )
Laatst gewijzigd door Valentijn65 op 01 apr 2013, 18:27, 2 keer totaal gewijzigd.
-
chérie schreef:ik had eend pad zebra en raaf
Ja, mooi. Vooral die 'zebra'. Zou ik best moeite mee hebben gehad.
-
Lepelaar, dier en rendier.
Grappig dat jij, Peegie, m'n commentaar: "Ja mooi, vooral die zeb....., enz." voor 'n opgave aanzag. Zo zie je maar dat er in bijna elke zin dieren in voorkomen. (Maar weinig in deze lange zin!) ( 4 )
Grappig dat jij, Peegie, m'n commentaar: "Ja mooi, vooral die zeb....., enz." voor 'n opgave aanzag. Zo zie je maar dat er in bijna elke zin dieren in voorkomen. (Maar weinig in deze lange zin!) ( 4 )
-
Slang en Bij(en)
Terwijl Pieter manhaftig zijn -bijna vriendin- tegemoet liep, baalde Ingrid als een stekker. ( 3 )
Terwijl Pieter manhaftig zijn -bijna vriendin- tegemoet liep, baalde Ingrid als een stekker. ( 3 )
-
Die 'emoe' had ik niet gezien. Daarentegen had ik Pieterman' bedacht. (Is een vissoort)peegie schreef:i,,,,,,,,, bij ,,,,,,, emoe ,,,,,, aal ,,,,,,,,
in het park ietwat verborgen in het groen lag 'n lui paartje te zonnen ( 3 )
parkiet, luipaar(t)d en paar(t)d?
Volgende opdracht volgt spoedig!
-
Het nobele edelhert is een dier dat in de schaduw staat van een andere viervoeter: de knol, het ros, ook wel genoemd het paard!
( 8 )
( 8 )