Kettinggesprek
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Ik kan Jullie enkel maar veel sterkte toe wensen...hoshinkido schreef:juste ist nie moot,ze vragen oltied te vele die kwaffeurs.
beste vriend ..bij deze laat ik u weten..dat ik voor een tijdje niet meer
zal zijn op het forum![]()
morgen moet de ganse familie naar UZ GENT om afscheid te nemen van mijn schoonma en ma van mijn echtgenote.ze gaan haar rustig laten inslapen.
ik kom wel terug na een paar dagen davang![]()
bedankt voor jullie begrip vrienden.
mvgr
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
passeren door de stilte van de nacht, wachtend op het ontwaken van een nieuwe dag
Slaap rustig allen
Slaap rustig allen
-
Wakker wakker ja...maar wat is vroeg ??? ik sta elke dag om 5:30 uur op...de zondag om 6 uur om warme pistolekens te halen met de fiets...en dan zie ik vergeet-mijnietje nog om 1:20 nog aan 't klavier zitten

-
Gast
slapen doe ik als ik moe ben...en ben nog niet moe 
Davang,zal je zeggen hoeveel pistolékes je voor mij mag meebrengen
Ik durf zelfs tot 4 uur aan mijn klavier plakken,hoor dan de vogeltjes fluiten
Davang,zal je zeggen hoeveel pistolékes je voor mij mag meebrengen
Ik durf zelfs tot 4 uur aan mijn klavier plakken,hoor dan de vogeltjes fluiten
-
...moe ben ik gewoonlijk ook niet...maar eens onder de dekens...geen probleem...kan er wonderwel altijd ook vanonder...een gewoonte
Nietje geen enkel probleem hoor, breng er al mee voor diegenen die op 'spoed' van dienst zijn...is niet ver van m'n deur...Hoske...ge moet maar roepen hé...maar 'k moet nu aan de slag...
Nietje geen enkel probleem hoor, breng er al mee voor diegenen die op 'spoed' van dienst zijn...is niet ver van m'n deur...Hoske...ge moet maar roepen hé...maar 'k moet nu aan de slag...