mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

gerarda

23 apr 2013, 07:19

Oma-c Proficiat met uw nieuw speeltje DE NIEUWE PC . Ik hoop dat ge hem snel gewoon zult zijn want nà nog de XP in gebruik gehad te hebben zal het een hele verandering zijn. maar gij zult hem wel de baas kunnen dat weet ik al.

Maar het is toch altijsd een beetje zoeken in het begin.

Voor mij zal het vandaag ook een beetje zoeken zijn waarschijnlijk , want ik ga deze morgen naar het ziekenhuis om nog verder mijn problemen op te lossen ???? wat nog kan opgelost worden natuurlijk.
Die pijn in mijn benen maken mijzorgen omdat ik niet graag zou hebben dat ik niet meer te voet zal kunnen gaan.

groetjes en liefs Gerarda

Ook veel liefs voor Rudy en Veertje Hugie reline het zal een vermoeiende dag worden voor mij.

Oma-C

23 apr 2013, 07:30

Goede porgen gerarda, ik hoop dat ze je snel uitsluitsel
kunnen geven wat die benen betreft :oops:
en dat je weer vrolijk door het leven kan stappen :wink:
Niet leu die ziekenhuisbezoeken en al die onderzoeken al zeker niet..
maar om te vinden wat er scheelt zijn ze nodig hé :roll:

Ik wens je sterkte en goede moed :)

Groetjes ook aan de vrienden allemaal :)
“Als je wil dat mensen je vertrouwen, wees dan eerlijk!" :wink:

falcon1

23 apr 2013, 09:42

Lieve Gerarda,

hopelijk kunnen ze je snel verder helpen met die pijn in je benen.
We duimen voor jou!

Ook voor alle andere forumvrienden een fijne dag gewenst.
Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

tina316

24 apr 2013, 00:52

hopelijk word je geholpen voor die pijn in je benen gerarda ik weet wat het is het is nu al 7 maanden dat ik met verschrikkelijke pijn in benen en rechtervoet zit al verschillende dokters bezocht de een zegt dit de ander dat pppfff en je weet nog niets
groetjes tina

gerarda

24 apr 2013, 14:10

Bedankt Tina en Rudy voor jullie medeleven. Ik denk ook dat er niet veel aan te doen is, maar met medicatie kan het misschien verminderen.
Ikheb altijd gedacht omdat ik veel wandelde dat ik dat niet zou hebben , maar ja ik moet ergens eens stout geweest zijn zeker. :wink:

Groetjes gerarda

falcon1

24 apr 2013, 21:18

Lieve Gerarda,

en hoe is het verlopen in het ziekenhuis?
Hebben ze je wat kunnen geruststellen?
Hopelijk kunnen ze het met medicatie oplossen.
Een mens denkt altijd dat veel bewegen goed is, maar soms kan het ook een averechts effect hebben.
Zo is zwemmen heel gezond, maar als ik het doe krijg ik ook pijn in mijn been en dat kan wel lang duren... Dus waterplonsen kan nog, maar echt zwemmen niet.
Hopelijk lukt het jou ook beter als men de oorzaak weet.

Veel sterkte nog...

Liefs,

Veertje & Rudy

gerarda

24 apr 2013, 22:41

Gisteren hoorde ik dat die dokter daar niet zou zijn , het was enkel om dit bakje te plaatsen en vandaag moest ik het terug brengen maar weer geen dokter die zal dit nu vrijdag bekijken en dan de uitslag aan mijn huisarts doorgeven . ik heb mijn huisarts gebeld dat ik dat allemaal maar raar vind. Hij gaat nu afwachten op die uitslag en horen of hij aan mijn dokter zal zeggen naar welke dokter ik moet gaan voor mijn benen en als hij niets zegt gaat mijn huisarts mij verder sturen.
Goed dat ik hier nog gemakkelijk weg kan met de bus..

Allee als ik weer meedoe met de maraton te voet hoort ge er van.

Rudy en Veertje ik wens jullie een goed nacht

Liefs gerarda

reline

24 apr 2013, 23:03

Lieve Gerarda,

Voor je benen naar het ziekenhuis geweest....en eigenlijk weet je nog altijd niks....niet opgeven....goed dat je huisarts alles mee opvolgt en je zeker zal verder helpen ...die wil ook het waarom weten en wat je eraan kan doen?
Ik hoop dat je toch ook van de zon hebt kunnen genieten....maar die zorgen blijven in je hoofd spoken hé!

Falcon...ook helemaal niet in orde...
Kan je niet bij een "goeie" kinesist terecht?...die weten vaak meer dan een dokter omdat ze er middenin staan....

Oma-C.....heb je je nieuwe PC al?

Ik wens jullie allemaal veel sterkte toe!!

Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

gerarda

25 apr 2013, 08:24

Hallo Reline Rudy en Veertje Oma-c en Hugie

Ik voel me hier een beetje alsof ik een gezondheidsprogramma zou kunnen beginnen. Ik was zo blij dat ik op mijn leeftijd gelukkig nog geen pillen moest slikken buiten nu en dan eens voor mijn spijsvertering en nu ineens begint het hier allemaal te kraken en te piepen.

De pillen voor de bloeddruk heb ik ineens moeten stoppen mijn bloeddruk ging zodanig omlaag dat het ook mis was. Wat er nu verder zal gebeuren wacht ik ook maar af. Ik ben in elk geval blij dat ik zo een bloeddrukmeter gekocht heb hopelijk kan ik het zo sneller opvolgen vooraleer ik tegen de grond ga :roll:
Ik maak er geen misbruik van hoor ik controleer maar nu en dan.

hopelijk ben ik opgeknapt tegen dat het mooi weer aan komt.

Ik heb in elk geval al deze morgen vroeg mijn grasplein gesproeid omdat er onkruid begon in te komen. Mijn werkkleren aangetrokken rubber laarzen en handschoenen en mijn speciale bril bovenop mijn bril gezet. Ik ben bang van al dat vergif. Een spetter in mijn oog moest ik nu ook niet heeb hé.

Als Marc mij daar boven zal gezien hebben zal hij weer lachen ik die geen verstand heb van tuinieren.

Ik ga nu deze middag eens mijn best doen om met de hond te wandelen want nadien is het weer gedaan. Als ik wat trager ga zal dat wel lukken.

Groetjes en geniet jullie allemaal maar van die zomerdag

Gerarda

reline

25 apr 2013, 11:13

Lieve Gerarda,

Zoals jij nog gaat profiteren van deze mooie dag, gaan wij het ook doen!
Morgen is het weer gedaan en kunnen we andere dingen doen die we vandaag laten liggen.

Ik hoop dat je vlug weer in orde bent...na laten kijken lijkt nu echt wel nodig te zijn!

Liefs, Reline

gerarda

26 apr 2013, 05:40

Hallo Lieve vrienden ik zal een tijdje op troost niet meer komen zoals ge al gelezen heb zit ik met wat gezondheidsproblemen die wel zullen opgelost geraken , maar als ik alleen maar daarover kan schrijven word ik er maar depressief van , ge weet dat ik liever over leuke dingen schrijf dat is hiet op troost ook nodig.

Ik hoop dat he tjullie allemaal goed gaat ik kom zeker terug ;

Hartelijk dank voor jullie jullie steun en goede raad.

groetjes gerarda

Oma-C

26 apr 2013, 08:11

Goedemorgen gerarda, en de vrienden,

Ik wens je héél veel sterkte gerarda, en als je behoefte hebt
aan een babbel ..? we zijn er voor jou dat weet je.. :roll:
jij beslist zelf wat.. en of je wil komen vertellen...:?

Een dikke sterkteknuffel en tot één van de..... :)
Niet alles opkroppen hoor... dat is ook niet gezond :oops:
denk maar dat dit een uitlaatklep is hé...

alle vrienden hier een fijn weekend gewenst...(hier is al regen) :?

reline

26 apr 2013, 09:24

Lieve Gerarda,

Ik had je bericht vanmorgen gelezen en het houdt me al een hele tijd bezig...heb er mee ontbeten en "gebakt"..is een gezelschapsspel....

Ik respecteer zeker jou wens, maar ik denk dat het niet meer komen schrijven terwijl je het zeker nu zo hard nodig hebt je mogelijk geen goed gaat doen...
Ik denk dat je er moet over kunnen schrijven, het gaat je telkens ontlasten van een mentale druk...maar je moet zeker ook schrijven over de kleine positieve dingen van elke dag....
Als het kan en mag wil ik ook positief schrijven over dingen van alledag...ik ben alleen bang dat die dingen jou pijn zouden doen omdat die voor jou momenteel niet kunnen...maar ik besef ook heel goed dat altijd maar triest schrijven helemaal een negatief effect kan hebben!

Ik hoop dat voor jou alles in de toekomst een positieve wending gaat nemen...
Ik hoop je zeker vlug terug te zien....hou het zeker positief hé!!!
Ik wens je veel moed en sterkte toe!!

Tot...????

Positieve groetjes voor jou en ook voor de vrienden!

Liefs, Reline

falcon1

26 apr 2013, 15:23

Lieve Gerarda,

je moet vooral doen waar je je goed bij voelt.

Hopelijk wordt het weer toch snel terug beter en kan je misschien eens een uitstapje doen naar zee... het zal je zinnen wat verzetten.

Maar ondertussen goed voor jezelf zorgen hé!

We wensen je nog veel sterkte en veel moed zodat je er snel weer bovenop bent...

Liefs,

Veertje & Rudy

Oma-C

01 mei 2013, 07:22

Afbeelding
Goede morgen aan gerarda en de vrienden,
ik breng je dit geluksbrengertje vandaag op 1 mei..
en ik hoop dat het werkt :roll: :wink:
Een fijne dag vandaag...en veel sterkte gerarda..
Geniet van het mooie weer en van deze dag.. :)