het zou wel fijn zijn moesten ze mij van daar boven eens helpen,maar ik denk dat het er niet in zit en dat we voor alles zelf een oplossing moeten zoeken hier beneden
voel je al wat beter gerarda ??? ik hoop het heel erg voor jou want een depressie is niet om mee te lachen
ze zeggen soms als het eens begint dan stopt het niet maar hier is dat dus het geval
sinds arnold gestorven is stapelen de problemen zich hier op
ik heb ook gebeld naar het sociaal huis omdat ik gehoord heb dat ze daar een klusdienst hebben aan goedkope prijzen als je een minimum inkomen hebt maar ze komen niet aan huis je moet eerst zelf gaan en dat is te ver voor mij en dus is het weer bedelen tot iemand mij kan brengen
en daar word ik toch zo moe van dat ik het allemaal weer niet meer zie zitten
bij gamma heb ik zelfklevende roofing gekocht en ze waren zo vriendelijk om het thuis te brengen omdat ze arnold goed kenden
als ik nu niemand vind om het te leggen kruip ik zelf op het dak het ziet er niet zo moeilijk uit om te doen dus zal het wel lukken nu alleen wachten op beter weer
dus als je leest in de krant dat de brandweer een vrouw van haar dak moesten halen dan zal ik het wel zijn
tja een mens moet zijn plan wel trekken hé
de sociaal assistent neemt ook de tijd om te komen heb nog steeds niemand gezien
voor de pijnkliniek heb ik een afspraak op 16 juni kon ook niet vroeger pppffff
groetjes tina
hopelijk komt de zon er vlug door en liefst een dag of vier want het moet droog zijn om die roofing te leggen