ALLE downloads worden tegengehouden-
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Heb VISTA en de Windows Firewal opstaan en merk dat Defender fout 0x800106ba melding geeft. Ik dacht eraan om Ccleaner of een ander malwere programma te downloaden MAAR dat lukt niet, ik krijg telkens de melding dat er een virus opzit!
PS ook de bijlage bij windowsmail kunnen wegens besmetting niet open.
Iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg ?
Dank bij voorbaat
PS ook de bijlage bij windowsmail kunnen wegens besmetting niet open.
Iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg ?
Dank bij voorbaat
-
Bedankt Ice voor je snelle reactie, ga dat straks of morgen eens rustig lezen en proberen. Heb inderdaad geen van die opkuisprogamma's (wegens nog niet nodig gehad) maar spijt komt altijd te laat hé...
Hieronder mijn machine gegevens:
MS Windows VISTA Home Premium 32-bit SP2
AMD Turion TK57 Tyler 65nm
3 GB RAM Single DDR2 – 317 MHz
PACKARD BELL EasyNote SJ51 A
298 GB Harde schijf WesternDigital ATA– 74 % vrije ruimte
Hieronder mijn machine gegevens:
MS Windows VISTA Home Premium 32-bit SP2
AMD Turion TK57 Tyler 65nm
3 GB RAM Single DDR2 – 317 MHz
PACKARD BELL EasyNote SJ51 A
298 GB Harde schijf WesternDigital ATA– 74 % vrije ruimte
-
ik krijg steeds de melding dat op alles wat ik probeer te donwloaden een virus zit en dan wordt alles gestopt.
Wat ook gek is is dat als ik 'opstart' beheer wil openen ik onmiddellijk de melding krijg dat er een probleem is met Defender en stopt de pc.
Wat ook gek is is dat als ik 'opstart' beheer wil openen ik onmiddellijk de melding krijg dat er een probleem is met Defender en stopt de pc.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet