Cryptogrammen.
-
Gast
Ik denk dat het juist is Stan
Wegens technische problemen geen internetverbinding sedert zaterdagochtend.
Nu terug wel!
Gelukkig hebben jullie niet gewacht op mijn antwoord over "stoomcursus"
dat was wel degelijk juist
wel wat laat nu
cunina
Wegens technische problemen geen internetverbinding sedert zaterdagochtend.
Nu terug wel!
Gelukkig hebben jullie niet gewacht op mijn antwoord over "stoomcursus"
dat was wel degelijk juist
cunina
-
Gast
Juist Stan
en chérie heeft ook gelijk wat de V en 5 betreft
enkel die aken moeten arken zijn
chérie 2 punten
marjo 2 punten
stan* 4 punten
bloem met bestemming Verenigde Staten (5)
enkel die aken moeten arken zijn
chérie 2 punten
marjo 2 punten
stan* 4 punten
-
Valentijn65 - Lid geworden op: 07 feb 2012, 18:57
Venus begrijp ik niet, nooit gehoord van een bloem: 'venus'.
Lotus vind ik wel aardig.
Ikzelf had bedacht: Texas. Oftewel van het liedje: 'The Yellow Rose of Texas'. Maar mijn uitleg ontbreekt. Jammer!
Lotus vind ik wel aardig.
Ikzelf had bedacht: Texas. Oftewel van het liedje: 'The Yellow Rose of Texas'. Maar mijn uitleg ontbreekt. Jammer!
-
Stan* - Lid geworden op: 08 nov 2007, 16:58
Allereerst moet ik even zeggen dat ik niet veel van planten weet, maar de basisdingetjes ken ik wel volgens mij.
Maar goed, ik heb nu een maand of 2 Venus Fly traps, en ze groeien als kool. Na een paar weken kwamen er uit beide plantjes de stengel van een bloem. Ik heb dit op internet opgezocht, en op de site die ik erover raadpleegde stond dat je die bloemstengels niet moest laten groeien als de plant nog jong was, omdat het teveel energie kost en het de verdere groei van de plant verminderd. Dit heb ik eigenlijk te laat gedaan, want je moet ze er volgens die site al afhalen als ze ongeveer 2 centimeter groot zijn, die van mij waren 8 centimeter ofzo.
Maar goed, ik heb nu een maand of 2 Venus Fly traps, en ze groeien als kool. Na een paar weken kwamen er uit beide plantjes de stengel van een bloem. Ik heb dit op internet opgezocht, en op de site die ik erover raadpleegde stond dat je die bloemstengels niet moest laten groeien als de plant nog jong was, omdat het teveel energie kost en het de verdere groei van de plant verminderd. Dit heb ik eigenlijk te laat gedaan, want je moet ze er volgens die site al afhalen als ze ongeveer 2 centimeter groot zijn, die van mij waren 8 centimeter ofzo.
M U Z I E K brengt mensen samen
-
Bedankt voor de uitleg Stan. Zo leer ik ook nog 'ns wat.
Venus Fly Trap suggereert een 'vleeseter'te zijn. Hopenlijk voor jou eet hij ook muggen.
Venus Fly Trap suggereert een 'vleeseter'te zijn. Hopenlijk voor jou eet hij ook muggen.
Laatst gewijzigd door Valentijn65 op 21 mei 2013, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
cunina schreef:Juist Stanen chérie heeft ook gelijk wat de V en 5 betreft
enkel die aken moeten arken zijn![]()
![]()
![]()
Je hebt woonarken en zgn. Rijnaken. Beide scheepstypes dus.
Val.
chérie 2 punten
marjo 2 punten
stan* 4 punten
-
Gast
Dat is het chériechérie schreef:lotus? (lot=bestemming, US=verenigde staten van amerika)
Heel interessant Stan, ik had er nog nooit van gehoord!Stan* schreef:Allereerst moet ik even zeggen dat ik niet veel van planten weet, maar de basisdingetjes ken ik wel volgens mij.
Dat is zo Val, maar het antwoord was varken, dus moesten het arken zijn,Valentijn65 schreef: Je hebt woonarken en zgn. Rijnaken. Beide scheepstypes dus.
Val.
klein detail en als grapje bedoeld, dat weet chérie ook wel
chérie 4 punten
marjo 2 punten
Stan* 4 punten
-----------
Ik plaats geen nieuwe opgave want mijn internetverbinding doet weer raar
Morgen of overmorgen komt er iemand langs van de hersteldienst.
-
Dat is zo Val, maar het antwoord was varken, dus moesten het Ik plaats geen nieuwe opgave want mijn internetverbinding doet weer raar
Gewoon raar terugdoen. Dát zal 'm leren!
Gewoon raar terugdoen. Dát zal 'm leren!
-
Gast
Zal het eens proberen, maar vrees ervoor dat hij dan nog meer tegensputtertValentijn65 schreef: Gewoon raar terugdoen. Dát zal 'm leren!
Wachten op de hersteldienst, denk ik, en verder doen zolang Mr.Internet het toelaat