Leuk woordspelletje, zoals tien voor taal
-
Valentijn65 - Lid geworden op: 07 feb 2012, 18:57
Ik vind dit behoorlijk belerend Hollygan! Niet aardig. Is ook niets Amsterdams aan. Geloof 't of niet: het is gewoon 'n Nederlands woord. En zeker géén Engels.hollygan schreef:we zullen er maar van uitgaan dat "krach" de amsterdamse vertaling van het engelse "crash" is![]()
Val.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Beurskrach_van_1929
-
paarden TRAM/POST huisje
revolver * * * * * el
revolver * * * * * el
-
hollygan - Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Val, wat ben je toch vreselijk lichtgeraakt, het is waar dat er wat, "onterechte" spot in mijn opmerking zit, maar een belediging ???Valentijn65 schreef:Ik vind dit behoorlijk belerend Hollygan! Niet aardig. Is ook niets Amsterdams aan. Geloof 't of niet: het is gewoon 'n Nederlands woord. En zeker géén Engels.
Val.
Stop aub met Calimero spelen en sla terug, mijn laatste misser was daarvoor een uitstekende gelegenheid
ik beloof in het vervolg mijn schoenen uit te doen, als ik nog op je tenen trap
OK ?
holly
revolver KOGEL ei
hei ° ° ° geluid
-
"Onterechte spot", zoals jij dat noemt is precies goed uitgedrukt. Onnodig dus. Waarom? En ik was ik niet beledigd maar vond jou onaardig én te persoonlijk.hollygan schreef: Val, wat ben je toch vreselijk lichtgeraakt, het is waar dat er wat, "onterechte" spot in mijn opmerking zit, maar een belediging ???
hollygan schreef:Stop aub met Calimero spelen en sla terug, mijn laatste misser was daarvoor een uitstekende gelegenheid
Wie is Calimero? En terugslaan? Waarom zou ik? Ik ben de eerste die missers zal toegeven en een enkele keer zal proberen te verdoezelen. Ik hou van 'taalstrijd' en H-A-A-T 'verbaal' oorlogje.
Tot hier m'n reactie. Ik blijf tóch met veel plezier op dit forum.
Val.
-
OK, Schone lei:
(revolver SCHOT el)
hei BEL geluid
stuurs * * * geval
(revolver SCHOT el)
hei BEL geluid
stuurs * * * geval
-