wat is dit nu weer?-opgelost-
-
maneli - Lid geworden op: 19 apr 2005, 16:24
Beste iedereen,
ik kreeg net dit bericht. Is dit weer een nieuw type van spam of wat? Ik heb geen enkele reden om te denken dat ik ergens een of ander quota zou bereikt hebben.
dank voor jullie advies.
*Dit is een automatisch gegenereerde e-mail*
Beste Skynet gebruiker,
U heeft uw mailbox quota overschreden! Op dit moment heeft u 95% van uw quota in gebruik. Uit voorzorgsmaatregelen is uw mailbox tijdelijk gedeactiveerd.
Klik op de onderstaande activatielink om uw mailbox te heractiveren.
Activatielink
Let op: Het niet heractiveren van uw mailbox kan tot permanente deactivatie leiden.
Bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Skynet Postmaster
Geen virus gevonden in dit bericht.
Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
Versie: 2013.0.3345 / Virusdatabase: 3199/6415 - datum van uitgifte: 06/16/13
ik kreeg net dit bericht. Is dit weer een nieuw type van spam of wat? Ik heb geen enkele reden om te denken dat ik ergens een of ander quota zou bereikt hebben.
dank voor jullie advies.
*Dit is een automatisch gegenereerde e-mail*
Beste Skynet gebruiker,
U heeft uw mailbox quota overschreden! Op dit moment heeft u 95% van uw quota in gebruik. Uit voorzorgsmaatregelen is uw mailbox tijdelijk gedeactiveerd.
Klik op de onderstaande activatielink om uw mailbox te heractiveren.
Activatielink
Let op: Het niet heractiveren van uw mailbox kan tot permanente deactivatie leiden.
Bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Skynet Postmaster
Geen virus gevonden in dit bericht.
Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
Versie: 2013.0.3345 / Virusdatabase: 3199/6415 - datum van uitgifte: 06/16/13
-
procman4 - Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
- Contacteer:
Ik zou toch mijn mailbox eens opruimen, en zodoende wat ruimte vrijmaken.
Mails verwijderen / elders klasseren wat niet direct meer nodig is.
Over het advies van CE : geen commentaar, omdat ik er te weinig van af weet.
Mails verwijderen / elders klasseren wat niet direct meer nodig is.
Over het advies van CE : geen commentaar, omdat ik er te weinig van af weet.
-
procman4 - Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
- Contacteer:
Nog iets om aan te denken, evt na te zien .
Ik vond het onderstaande :
Misschien DENKT hij dat z'n mailbox leeg is... maar staat z'n mail programma ingesteld om z'n mail op de server te laten staan.
De melding geeft namelijk zeer duidelijk aan dat de mailbox wel degelijke vol zit... en mailservers vergissen zich daar niet echt snel in !
Tot hier wat ik vond ; beweer niet dat "dit" nu net is, wat van toepassing is voor u. Maar het is een mogelijkheid.
suc6
Ik vond het onderstaande :
Misschien DENKT hij dat z'n mailbox leeg is... maar staat z'n mail programma ingesteld om z'n mail op de server te laten staan.
De melding geeft namelijk zeer duidelijk aan dat de mailbox wel degelijke vol zit... en mailservers vergissen zich daar niet echt snel in !
Tot hier wat ik vond ; beweer niet dat "dit" nu net is, wat van toepassing is voor u. Maar het is een mogelijkheid.
suc6
-
maneli - Lid geworden op: 19 apr 2005, 16:24
Bedankt "procman4". Dat zou inderdaad een mogelijkheid kunnen zijn maar ik heb dit nagekeken en het bewaren op de server is wel degelijk NIET aangevinkt hoor.
Ik negeer de mail gewoon we zien wel als de server moest ontploffen!!!
Dank in ieder geval.
Ik negeer de mail gewoon we zien wel als de server moest ontploffen!!!
Dank in ieder geval.
-
hjb - Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:45
"Klik op de onderstaande activatielink om uw mailbox te heractiveren.
Activatielink
Let op: Het niet heractiveren van uw mailbox kan tot permanente deactivatie leiden."
dat zijn dingen die NOOIT gevraagd worden door uw provider.
Activatielink
Let op: Het niet heractiveren van uw mailbox kan tot permanente deactivatie leiden."
acer x3470, amd a6, 6Ram, Radeon hd graphics 2.2Hz, win10 64bits, Firefox, Windows Defender
-
C.E. - Lid geworden op: 22 nov 2004, 17:17
Voila!!!Dat probeer ik dus al van in de begin uit te leggen!hjb schreef:"Klik op de onderstaande activatielink om uw mailbox te heractiveren.
Activatielink
HP Intel(R) Core(TM) i5-4590T CPU @ 2.00 GHz RAM 8.00 GB / Windows 10 / Avast Free / Edge / Printer Canon Pixma MG4250 / Malwarebytes / CCleaner / Telenet Wigo