mijn man is overleden

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

tina316

12 jun 2013, 20:26

de dierenarts is geweest voor misty ze zegt dat het nu afwachten is om te zien hoeveel keer en hoe lang ze die aanvallen heeft
als het te erg word zal ik haar moeten laten inslapen
mijn hart breekt als ik er aan denk
pijn heeft ze niet als ze dat krijgt het is hetzelfde als bij de mensen
ze is alleen gedesoriènteerd als ze weer bij haar positieven komt en dat kan enkele uren duren
in de eerste dagen is ze dan wat rusteloos
moest ik weten dat ze afziet laat ik haar zeker een spuitje geven

ik heb ook al gezocht op internet naar informatie en katten die dat hebben en het is niet te erg kunnen daar mee leven
als ze meer dan 1 aanval per maand doet is het teveel
dus nu is het afwachten en hoop zo erg dat ze het niet meer krijgt want dat kan ook er kunnen zelfs maanden tussen zitten bij katten
dus misty mag toch een beetje geluk hebben en ik hoop dat er grote perioden tussen zitten bij haar
ik moet afwachten

groetjes tina

Oma-C

12 jun 2013, 20:35

Goede avond Tina, ...
Wat een triest verhaal alweer.. :roll:
Ik hoop ook dat het heel lang duurt eer Misty weer zo'n aanval krijgt.
ik zou het niet kunnen aanzien denk ik.. het arme beestje :?
dan heeft het ook geen aangenaam leven meer....

Ik kan je maar sterkte wensen en een dikke knuffel sturen.. :(

Nog een aangename avond, en groetjes
ook aan de vrienden ... :?
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

falcon1

16 jun 2013, 22:34

Lieve Tina,

we zijn net terug uit Limburg.
Ik heb even bijgelezen en was blij dat de problemen met het dak waren opgelost.
Maar de rest van je verhaal... klinkt niet zo goed hé.
Met je zoon is heel intriest hoe hij tegenover je staat...
En dan Misty die epileptie heeft. Laat ons nu hopen dat het allemaal wat meevalt. Het is nog maar de eerste maal, dacht ik, dat ze dat heeft gehad, dus afwachten maar.

Maar je voorlaatste berichtje verontrustte me wel. Ik ken dat gevoel... een berg problemen en er helemaal alleen voor staan! Ook het gevoel om het op te geven. Maar toch moet je verder... je weet nooit wat de toekomst je nog te bieden heeft!
Ik weet ook dat je alleen nog veel steun krijgt van je katjes... had ik ook met ons Betty. Maar echt helpen kunnen ze je helaas niet... daar heb je andere mensen voor nodig. Hopelijk lukt het je toch op een of andere manier iemand tegen te komen die je begrijpt en waar je met je problemen terecht kan...

Lieve Tina, nog heel veel sterkte en moed gewenst van ons... en samen met jou blijven we hopen dat het eens mag beteren...

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Oma-C

17 jun 2013, 08:52

Voor Tina en de vrienden vandaag...
zonnige groetjes :)

Afbeelding

tina316

17 jun 2013, 14:54

het is inderdaad triest dat misty nu nog epilepsie heeft maar pijn heeft ze daar niet bij ze weet zelfs niet dat ze het krijgt dat is bij mensen ook zo en die laten ze ook niet inslapen
ik weet ook wel als ze het teveel krijgt dat het niet goed is voor dat beestje

je ziet rudy het is hier soms een heel trieste boel is het het ene niet dan is er wel iets anders het stopt hier gewoonweg niet
ik verlies heel vaak de moed om nog verder te gaan
iedereen zegt altijd dat ik te goed ben en heel vriendelijk met mij kan je ook nooit ruzie hebben dat heb ik toch nog nooit met niemand gehad zo ben ik gewoon niet maar waarom heb ik dan zoveel pech in mijn leven
zelfs mijn zoon zie ik niet meer ,dat is nu wel een speciaal geval die jongen maar toch je leeft maar één keer en het kan vlugger voorbij zijn dan je denkt
zelfs die sociaal assistente laat op zich wachten ,ik heb nog altijd niemand gezien
ik heb gebeld naar het ziekenfonds om te vragen of ze mij vergeten zijn ,ze gingen het doorgeven

oma-c dat is een mooi prentje bedankt hier is het niet zo warm en zonnig aan de kust

hopelijk komen er eens betere dagen anders weet ik het echt niet meer
ik mis arnold toch zo erg

groetjes tina

gerarda

18 jun 2013, 16:19

Hallo Tina
Wanneer zal het eens ophouden bij u hé meisje, en nu vooral nu ge zo gevoelig bent door uw verdriet, ge hebt feitelijk geen gelegenheid gehad om het te verwerken. eerst uw zoon en dan die smerige geburen die uw mitsy zo toetakelen.
En dan nog de mensen die u zouden moeten helpen ziet ge niet. Inderdaad ge bent veel te braaf.
Als ik u hoor zeggen dat ge nooit ruzie maakt vind ik dat heel mooi met uw Arnold. Ik maakte ook nooit ruzie met Marc. Wij discuteerden wel eens over iets maar we kwamen wel uit voor onze mening en als er ons iets niet aanstond zegden we dit.
Geen ruzie maken is heel mooi, maar met sommige mensen moet ge u wel eens laten horen.
ik zou die sociale dienst niet gerust laten en vragen of ge misschien niet belangrijk genoeg bent.
Ik ga maar zwijgen want ik zit me hier kwaad te maken op die mensen hahaha

Groetjes gerarda

Oma-C

19 jun 2013, 06:35

Een fijne woensdag , hou het cool.. :wink:
Afbeelding

tina316

20 jun 2013, 16:07

misty heeft vandaag haar tweede epilepsie aanval gehad vanmorgen om 6 uur dat ziet er niet goed uit ze moest onder 1 maal per maand blijven
mijn hart breekt als ik eraan denk dat ik haar zal moeten laten inslapen
nadien is ze weer speels en lief
ze zeggen dat ze dat niet voelt maar ik weet het niet

groetjes tina

gerarda

20 jun 2013, 17:19

Hallo Tina,

Ja erg triestig voor mitsy en ook voor u. Een moeilijke beslissing voor u om te nemen. Bij ons was het ook altijd ik die de beslissing moest nemen. Voor de familiale zaken was het Marc die de leiding nam en waar ik blij voor was maar voor de honden kon hij dit niet. En ja het is lastig maar ik cocentreerde mij op het dier , niet op mezelf. Wie zegt dat ze het niet voelen?? niemand weet dat , maar ik zag wel van mijn hond dat hij een ganse dag suf liep nadien.
Ik zeg maar zoiets omdat ge kunt nadenken.
Ten eerste weet ge niet of ze pijn heeft een kat kan het goed wegsteken
Gij loopt gans de dag met verdriet en als ge het toch doet, hebt ge dan nog verdriet.
Verdriet hebben en oplossen is prima maar uitstellen uit eigen belang .
Sorry hoor ik zeg zo maar van alles waar ge eens kunt over nadenken.
Het is natuurlijk leuk als ge uw eigen overtuigd dat ze geen pijn heeft en dat het dan werkelijk zo is. Maar ???????
Tina ik moet u weer veel veel sterkte wensen en hoop voor u dat er eens wat geluk komt in uw situatie, maar dat zal zeker gebeuren.
Het is nu al tmeer dan twee jaar van Marc en ik heb het nog lastig en ik heb intussen nog een probleem met verdriet voor iemand anders maar ik vecht er ook tegen hoor. Ik voel me nog te goed om al te vertrekken.

We kunnen u niet genoeg zeggen dat ge moet onder de mensen komen.
Ik denk zelfs om te gaan dansen via het dienstencentrum hier ,maar er zijn nog ander mogelijkheden , gemoet daar eens naartoe gaan in Oostende. ga eens naar de schelp een koffie drinken enkele keren en de mensen gaan u aanspreken en op de duur krijgt ge hulp.

tina liefs van Mij en kop op Gerarda

Oma-C

21 jun 2013, 07:48

Hallo Tina, en de vrienden...

Gerarda heeft dat weer goed gezegd.. :wink:
ik kan er niks aan toevoegen... want ze heeft gelijk...
triest hoe het poesje weer een aanval kreeg..
en droevig om op te kijken....
Ik kan je alleen veel sterkte wensen Tina...
het mag eens gaan veranderen ...maar veel heb je zelf in de hand...
Je mag niet in je putje blijven zitten...omdat he moeilijk is...

vriendelijke groet aan allen en een sterkteknuffelke voor jou...

gerarda

22 jun 2013, 10:47

Tina ik heb u een privé mailtje gestuurd misschien hebt ge er nog niet op gelet.

groetjes gerarda

tina316

22 jun 2013, 15:34

ik hen je een antwoord gestuurd gerarda
ik denk niet dat misty pijn heeft ze is alleen heel verwonderd als ze bij komt ik heb ook al veel opgezocht op internet en ze kunnen heel goed leven met epilepsie
het ergste is dat ze nadien weer de kleine speelse deugniet is en dat ik er niet aan mag denken om haar te moeten laten inslapen
een mens kan ook leven met epilepsie
mijn schoonzus har zoon heeft het ook en die zegt soms voel je het aankomen en soms niet maar pijn heb je niet
dus hoop ik voor misty dat het ook zo is
de medicijnen die er bestaan voor katten werken niet maar er zijn homeopatische middelen die goed werken en de aanvallen doen afnemen
het is wel duur maar ik heb ze nu besteld en zal het proberen voor mijn kleine schat

arnold kennende zou hij ook zeggen afwachten
het is nog te vroeg om nu te beslissen

dus hou ik nu een dagboekje bij met haar aanvallen wanneer ze die krijgt en hoelang en dan kan ik pas beslissen wat me te doen staat
ook de dierenarts zegt dat ze haar nu niet wil laten inslapen ,dat het te vroeg is om die beslissing te nemen
anders is ze gezond en ze speelt en eet ze brengt haar bal om te gooien en dan zit ze erachter en brengt hem terug
ze is soms zo koddig die kleine meid maar het is erg benauwd om te zien als ze die aanvallen krijgt en ik kan niets doen alleen wachten tot het over is en haar op haar gemak stellen en dat breekt mijn hart

groetjes tina

Oma-C

22 jun 2013, 20:01

Hallo Tina, .. en de vrienden.

Hopelijk overkomt het Misty niet al te dikwijls want
het is toch wel bangelijk denk ik..? :roll: :oops:
en je kan niks doen.. dan wachten tot het overgaat hé... :?
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het beestje er niks van weet...
het is toch weer een zorg erbij hé...

Een aangenaam weekend Tina, probeer het een beetje
op een aangename manier door te komen...

Groetjes en een fijne zondag...
Ook aan de vrienden :wink:

gerarda

23 jun 2013, 02:36

Tina ik heb hier aan iets gedacht wat Misty betrefd . Ik ben misschien mis maar ik ga het u toch uitleggen ge weet maar nooit.
sedert Misty die slagen gehad heeft neemt zij medikatie dat ze van de dierenarts gekregen heeft?

Ik heb ook een hond gehad die medicatie moest nemen omdat ze demodex mijt had. En als ze dit een tijdje nam kreeg ze ineens epylepsie aanvallen. We zijn gestopt met die medikatie en die aanvallen zijn ook gestopt. Het kwam door iets die in die medikatie zat die die aanvallen veroorzaakte.
Iemand anders had er ook over gevraagd op de huisdieren topic en ik heb haar kunnen antwoorden en zo heeft ze het ook kunnen laten stoppen.

groetjes gerarda

tina316

23 jun 2013, 16:12

het is inderdaad weer een zorg bij en het is hartverscheurend als je dat ziet en je niets kunt doen
ik aai haar dan en spreek tegen haar om haar wat gerust te stellen
neen gerarda ze neemt niets meer van medicatie sinds 6 maanden
een fijne zondag gewenst

groetjes tina