Kettinggesprek
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
tjie...zeg e bitje beleeft he tegen mien...ge wit gie sekers nie wie dak kik zien ...
't Is eur were nie gelukt wé...wel wastre vele volk,e bitje mindre dan anders, ottet te warme is gaen dre vele naer de zee,zekers d'eeste dagen...kwas al weg vanneuchten van kart na'n drien...ken zuste gedaen me olles ebitje an de kant te doen...'k zien van de streke wé van hunder...een van m'n zusters weunt aldaer...
't Is eur were nie gelukt wé...wel wastre vele volk,e bitje mindre dan anders, ottet te warme is gaen dre vele naer de zee,zekers d'eeste dagen...kwas al weg vanneuchten van kart na'n drien...ken zuste gedaen me olles ebitje an de kant te doen...'k zien van de streke wé van hunder...een van m'n zusters weunt aldaer...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
...in de gazzette staet da nie wé, peiszek toch, maer 'k gaen zuste mo naar toeroet up de krommenaak, geweunlik 't eeste vulle weekende van juli...
morgen ek were nie vele keure van up de computre te zitten...ze kom me vuf paletten hout vor in me stove...vuf maal plusmenus driënnolf kubiek...en t' gaet warme zien wé...

-
...ze staen ollemale binnen,'k zien moe, wen nog de vuf palletten, en 't waren grote en sterke wé, verscheen gedaen en ol de nagels deruit haelt, m'n bolleke is vanboven zo brun lik ne Marokkaan...
'k gaen vroeg naer bedde wé, zuste mo om te slopen...'t zal morgen wel betre gaen zeker...

'k gaen vroeg naer bedde wé, zuste mo om te slopen...'t zal morgen wel betre gaen zeker...
-
mé vrouwtje...jaek, mor de laste daeg'n waeren nogol druk wé...vele kleenkintjes get...mugen(moet'n) naer verjaerdagen gaen, morgen achternoene rond de vieren vertekken de latste viere...we zien toen 'gerust' toet naaste weke zaterdag....

-
...geweest bij de zelfde apotheek..ze hadden er geen meer...
Weet je waarom Tarzan tussen 6 en 7 uur nooit door het bos loopt...
Weet je waarom olifanten zulke platte poten hebben...
Weet je ook waarom krokodillen zulke lange platte bek hebben...

Weet je waarom Tarzan tussen 6 en 7 uur nooit door het bos loopt...
Weet je waarom olifanten zulke platte poten hebben...
Weet je ook waarom krokodillen zulke lange platte bek hebben...
-
ortje goed opendoen hé...
Tarzan liep nooit op dat uur door 't bos omdat dan de olifanten uit de bomen sprongen...en daarom hebben die zo van die platte poten...jammer genoeg wisten de krokodillen dat niet en kregen die olifanten op hun snoet....

Tarzan liep nooit op dat uur door 't bos omdat dan de olifanten uit de bomen sprongen...en daarom hebben die zo van die platte poten...jammer genoeg wisten de krokodillen dat niet en kregen die olifanten op hun snoet....
-
boel kan je dat niet noemen hé...en nog iets, ik sprak van "meeuwenplaag"...ge moet niet verder zoeken wé...hoshinkido schreef:meeuweplage zeg je, kost den dezen niet woor anders zitten dé?![]()
![]()
die meeuwe belemmerd heel de boel![]()