Lieve Tina,
het is eigenlijk verschrikkelijk en onbegrijpelijk als ik dit allemaal lees!
Net zoals je zegt, wat moet een mens allemaal aan de hand hebben voor ze je helpen. En dat terwijl je er je hele leven voor betaald hebt!
Wat ik je eigenlijk toewens is dat je ergens een vertrouwenspersoon kan vinden die het voor jou opneemt.
Ik weet dat je niet graag hulp vraagt maar er bestaat ook zoiets als het CAW (ook in Oostende) waar je je hart altijd eens kan luchten en waar ze je raad kunnen geven. Het is bovendien volledig gratis!
Ik heb die stap ook eens moeten zetten en het heeft wel geholpen.
Verder zou ik zeggen... ondanks alles, sluit je vooral niet op!
We wensen je alvast héél veel sterkte en hopen dat er toch eens een oplossing komt!
Liefs,
Veertje & Rudy
het is eigenlijk verschrikkelijk en onbegrijpelijk als ik dit allemaal lees!
Net zoals je zegt, wat moet een mens allemaal aan de hand hebben voor ze je helpen. En dat terwijl je er je hele leven voor betaald hebt!
Wat ik je eigenlijk toewens is dat je ergens een vertrouwenspersoon kan vinden die het voor jou opneemt.
Ik weet dat je niet graag hulp vraagt maar er bestaat ook zoiets als het CAW (ook in Oostende) waar je je hart altijd eens kan luchten en waar ze je raad kunnen geven. Het is bovendien volledig gratis!
Ik heb die stap ook eens moeten zetten en het heeft wel geholpen.
Verder zou ik zeggen... ondanks alles, sluit je vooral niet op!
We wensen je alvast héél veel sterkte en hopen dat er toch eens een oplossing komt!
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...