mijn man is overleden
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
het is inderdaad heel erg benauwend als je dat krijgt en je bent helemaal alleen
ik denk dan altijd eerst aan mijn poezen ,moest er iets gebeuren met mij dan zitten ze hier helemaal alleen want tegen dat ze mij vinden kan het al te laat zijn
ik hoor en zie soms dagen lang niemand dus wie gaat er mij missen
ik had altijd gedacht dat ik de eerste zou gaan met mijn gezondheid ,ik heb ook heel veel last van duizeligheid en dan val ik soms bewusteloos anders was arnold er altijd en als ik dan niet bij kwam kon hij de dokter bellen en die kwam altijd direct want hij woont maar een paar huizen verder
het gaat nog altijd niet zo goed met mij ik heb bijna de hele week in bed gelegen en stond alleen op om de katten eten te geven met veel moeite
en hoe gaat het met de nieuwe huisgenoot gerarda ,misty was ook te vroeg weg van de mama en ik heb haar ook in het begin de fles moeten geven tot ze alleen kon eten
maar arnold was er toen nog en we wisselden af snachts
mijn vloer in de gang is weer in orde ik heb hem gisteren zelf met veel moeite gevoegd want mijn neef kwam niet terug
alles duurt altijd zo lang als je iets vraagt aan hem en dan mis ik arnold dubbel zoveel hij liet niets aanslepen en als er iets hersteld moest worden deed hij het direct
mijn oudste zus die haar zoon al heeft verloren zit nu ook alleen ,het gaat heel slecht met haar man ,hij ligt nu in het ziekenhuis en weegt nog 37 kilo hij kon al 6 weken niet meer eten en was voordien al opgenomen maar ze hebben hem na de onderzoeken terug naar huis gestuurd omdat ze niets vonden
hopelijk komt het goed met hem want de zorgen en misére stoppen hier niet
groetjes tina
ik denk dan altijd eerst aan mijn poezen ,moest er iets gebeuren met mij dan zitten ze hier helemaal alleen want tegen dat ze mij vinden kan het al te laat zijn
ik hoor en zie soms dagen lang niemand dus wie gaat er mij missen
ik had altijd gedacht dat ik de eerste zou gaan met mijn gezondheid ,ik heb ook heel veel last van duizeligheid en dan val ik soms bewusteloos anders was arnold er altijd en als ik dan niet bij kwam kon hij de dokter bellen en die kwam altijd direct want hij woont maar een paar huizen verder
het gaat nog altijd niet zo goed met mij ik heb bijna de hele week in bed gelegen en stond alleen op om de katten eten te geven met veel moeite
en hoe gaat het met de nieuwe huisgenoot gerarda ,misty was ook te vroeg weg van de mama en ik heb haar ook in het begin de fles moeten geven tot ze alleen kon eten
maar arnold was er toen nog en we wisselden af snachts
mijn vloer in de gang is weer in orde ik heb hem gisteren zelf met veel moeite gevoegd want mijn neef kwam niet terug
alles duurt altijd zo lang als je iets vraagt aan hem en dan mis ik arnold dubbel zoveel hij liet niets aanslepen en als er iets hersteld moest worden deed hij het direct
mijn oudste zus die haar zoon al heeft verloren zit nu ook alleen ,het gaat heel slecht met haar man ,hij ligt nu in het ziekenhuis en weegt nog 37 kilo hij kon al 6 weken niet meer eten en was voordien al opgenomen maar ze hebben hem na de onderzoeken terug naar huis gestuurd omdat ze niets vonden
hopelijk komt het goed met hem want de zorgen en misére stoppen hier niet
groetjes tina
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo Tina,
Ik weet inderdaad niet wat ik moet zeggen van wat gij daar allemaal tegenkomt. Ik zou zeker ook bang zijn. Ik weet zeker moesten hier enkele mensen die hier op het forum komen dichter bij u wonen ze u graag zouden helpen onder andere ik ook. Alleen maar klaar staan als er iets scheelt. Ik heb hier nu mijn kinderen maar die zie ik of hoor ik niet elke dag. Mijn zoon belde mij elke dag als Marc gestorven was maar ik heb hem gezegd dat hij dat niet moest doen omdat het soms al eens vergeten word en tenslotte met zijn gezin is er altijd iets te doen. maar ik heb mijn vriendin die mij bijna elke dag belt en als ik niet antwoord belt ze later ook nog eens en moest ik dus niet antwoorden zou ze mijn zoon verwittigen . Hij blijft ook bellen als hij mij moet hebben omdat hij dan ook ongerust word. En als ik op voorhand weet dat ik ergens naartoe ga verwittig ik hem. Maar gij zou moeten iets rond uw hals hangen ( de moeder van mijn schoondochter heeft dit) en als ze zou vallen kan ze daar op drukken om iemand te verwittigen. Misschien kunt ge uw huisarts daar insteken ?
Wat de kat van mijn kleinzoon betrefd gaat het heel goed . Ze noemt Lotus ze zal nu deze week haar eerste inenting krijgen en later gaan ze haar steriliseren. Ze gaat al goed op de kattebak. Ik zal binnenkort eens een foto nemen . Maar het is een hele zwarte. Ik zou ze Moor genoemd hebben hahahaha
Tina het verdriet blijft bij jullie ook niet weg. Nu uw zuster ook in de miserie zit bent ge daar ook mee bezig hé. En uw zuster en haar man zijn toch ook nog niet zo erg oud zeker. ?
Ja Tina als ik u hoor durf ik bijna niet meer klagen als het eens tegen gaat.
Ik wens u verder heel veel sterkte en vind het heel spijtig dat ik u niet kan helpen van zoverre afstand.
Ik begrijp dat niet. Ik heb hier enkel een buurvrouw dat ik toch noch maar ken sedert ik hier woon nu 7 jaar . We gaan niet bij elkaar gaan zitten maar we hebben de telefoon als er iets scheelt kunnen we naar elkaar bellen. En een andere buurvrouw weet dat ze mij altijd mag bellen als ze met de auto zou moeten vervoert worden.
Ik dacht dat ze daar in Oostende toch vriendelijker waren.
Ja wat doet ge er aan ??????
Groetjes en een dikke knuffel van ver.
gerarda
Ik weet inderdaad niet wat ik moet zeggen van wat gij daar allemaal tegenkomt. Ik zou zeker ook bang zijn. Ik weet zeker moesten hier enkele mensen die hier op het forum komen dichter bij u wonen ze u graag zouden helpen onder andere ik ook. Alleen maar klaar staan als er iets scheelt. Ik heb hier nu mijn kinderen maar die zie ik of hoor ik niet elke dag. Mijn zoon belde mij elke dag als Marc gestorven was maar ik heb hem gezegd dat hij dat niet moest doen omdat het soms al eens vergeten word en tenslotte met zijn gezin is er altijd iets te doen. maar ik heb mijn vriendin die mij bijna elke dag belt en als ik niet antwoord belt ze later ook nog eens en moest ik dus niet antwoorden zou ze mijn zoon verwittigen . Hij blijft ook bellen als hij mij moet hebben omdat hij dan ook ongerust word. En als ik op voorhand weet dat ik ergens naartoe ga verwittig ik hem. Maar gij zou moeten iets rond uw hals hangen ( de moeder van mijn schoondochter heeft dit) en als ze zou vallen kan ze daar op drukken om iemand te verwittigen. Misschien kunt ge uw huisarts daar insteken ?
Wat de kat van mijn kleinzoon betrefd gaat het heel goed . Ze noemt Lotus ze zal nu deze week haar eerste inenting krijgen en later gaan ze haar steriliseren. Ze gaat al goed op de kattebak. Ik zal binnenkort eens een foto nemen . Maar het is een hele zwarte. Ik zou ze Moor genoemd hebben hahahaha
Tina het verdriet blijft bij jullie ook niet weg. Nu uw zuster ook in de miserie zit bent ge daar ook mee bezig hé. En uw zuster en haar man zijn toch ook nog niet zo erg oud zeker. ?
Ja Tina als ik u hoor durf ik bijna niet meer klagen als het eens tegen gaat.
Ik wens u verder heel veel sterkte en vind het heel spijtig dat ik u niet kan helpen van zoverre afstand.
Ik begrijp dat niet. Ik heb hier enkel een buurvrouw dat ik toch noch maar ken sedert ik hier woon nu 7 jaar . We gaan niet bij elkaar gaan zitten maar we hebben de telefoon als er iets scheelt kunnen we naar elkaar bellen. En een andere buurvrouw weet dat ze mij altijd mag bellen als ze met de auto zou moeten vervoert worden.
Ik dacht dat ze daar in Oostende toch vriendelijker waren.
Ja wat doet ge er aan ??????
Groetjes en een dikke knuffel van ver.
gerarda
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Hallo Tina, gerarda heeft gezegd wat ik zou zeggen
ik kan het niet beter...ik kom je nog een dikke knuffel geven...
ik hoop dat het spoedig beter met je gaat...

Vriendelijke groetjes, en veel sterkte...
Voor jou en alle topicvrienden een goede nacht....
ik kan het niet beter...ik kom je nog een dikke knuffel geven...
ik hoop dat het spoedig beter met je gaat...

Vriendelijke groetjes, en veel sterkte...
Voor jou en alle topicvrienden een goede nacht....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
ik vind het zo lief van je gerarda en oma-c
ik weet dat jullie mij steunen en dat is al heel veel
mijn ene buren zijn die kattenhaters en aan de andere kant is het een groot appartementsgebouw en daar veranderen ze veel van huurders
ik ken er wel enkelen maar alleen van goeiendag te zeggen dat is alles
we hebben ook al lang niets meer van falcon gehoord hopelijk is alles oke bij hem
niemand vraagt hier eens hoe het met je gaat en of het wel lukt zo alleen
de mensen zijn hier erg op zichzelf
arnold heeft wel verschillende keren geholpen bij enkele mensen daar maar nu hij er niet meer is trekken ze zich niets aan van zijn weduwe
hij was ook altijd veel te goed voor iedereen
en mij zagen ze niet veel want ik kwam bijna nooit buiten
enfin we moeten het nemen zoals het is
ook van solidariteit voor het gezin voor een poetshulp heb ik nog altijd niets gehoord
ik sta op een wachtlijst dat is alles wat ik weet
een fijn weekend gewenst
groetjes tina
ik weet dat jullie mij steunen en dat is al heel veel
mijn ene buren zijn die kattenhaters en aan de andere kant is het een groot appartementsgebouw en daar veranderen ze veel van huurders
ik ken er wel enkelen maar alleen van goeiendag te zeggen dat is alles
we hebben ook al lang niets meer van falcon gehoord hopelijk is alles oke bij hem
niemand vraagt hier eens hoe het met je gaat en of het wel lukt zo alleen
de mensen zijn hier erg op zichzelf
arnold heeft wel verschillende keren geholpen bij enkele mensen daar maar nu hij er niet meer is trekken ze zich niets aan van zijn weduwe
hij was ook altijd veel te goed voor iedereen
en mij zagen ze niet veel want ik kwam bijna nooit buiten
enfin we moeten het nemen zoals het is
ook van solidariteit voor het gezin voor een poetshulp heb ik nog altijd niets gehoord
ik sta op een wachtlijst dat is alles wat ik weet
een fijn weekend gewenst
groetjes tina
-
Hallo Tina ik zie nu pas dat jij er ook nog even was..
Moeilijk als mensen niet zo solidair zijn als je zou willen...
soms moet een mens als eerste even "goede dag" zeggen
en een babbeltje uitlokken.. niet gemakkelijk als je 't niet gewoon bent
ik weet het wel...
Het was prachtig van Arnold dat hij jou alles uit handen nam
en alles voor jou deed ....maar zo ben je wel helemaal
geïsoleerd geraakt hé... jammer want nu je alleen staat
gaat het niet zo goed natuurlijk.. ik weet jammer genoeg ook
geen oplossing...
Ik kan je alleen heel veel sterkte en beterschap wensen...
en jou een knuffeltje zenden...mijn kaars blijft branden...
Moeilijk als mensen niet zo solidair zijn als je zou willen...
soms moet een mens als eerste even "goede dag" zeggen
en een babbeltje uitlokken.. niet gemakkelijk als je 't niet gewoon bent
ik weet het wel...
Het was prachtig van Arnold dat hij jou alles uit handen nam
en alles voor jou deed ....maar zo ben je wel helemaal
geïsoleerd geraakt hé... jammer want nu je alleen staat
gaat het niet zo goed natuurlijk.. ik weet jammer genoeg ook
geen oplossing...
Ik kan je alleen heel veel sterkte en beterschap wensen...
en jou een knuffeltje zenden...mijn kaars blijft branden...
Laatst gewijzigd door Oma-C op 06 sep 2013, 07:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hallo Tina,
Hoe gaat het met u. Uw laatste bericht dat ik gelezen heb had ge een week niet zo goed geweest. Ikzelf heb niet veel op het net geweest omdat ik mijn kleinzoon hier bij mij had en ik heb het redelij druk gehad.
Ik ben nu ook al eens met de auto kunnen weg rijden zonder in een file te zitten met al die werken op de autostrade was he tbijna niet te doen. maar nu gaat het weer goed. maar ja volgende maand begint het vroeger donker te worden en ik durf niet meer in de donker rijden . hier in mijn omtrek wel omdat er veel verlichting is maar op de autostrade zoek ik het niet.
Ik heb ook een beetje moeilijke periode gehas want in juli was ce datum van ons huwelijk zo ge kunt wel voorstellen dat de waterlanders hun hang gegaan zijn.
Ik wens u het beste om nog wat van de zomer te genieten.
groetjes Gerarda
Hoe gaat het met u. Uw laatste bericht dat ik gelezen heb had ge een week niet zo goed geweest. Ikzelf heb niet veel op het net geweest omdat ik mijn kleinzoon hier bij mij had en ik heb het redelij druk gehad.
Ik ben nu ook al eens met de auto kunnen weg rijden zonder in een file te zitten met al die werken op de autostrade was he tbijna niet te doen. maar nu gaat het weer goed. maar ja volgende maand begint het vroeger donker te worden en ik durf niet meer in de donker rijden . hier in mijn omtrek wel omdat er veel verlichting is maar op de autostrade zoek ik het niet.
Ik heb ook een beetje moeilijke periode gehas want in juli was ce datum van ons huwelijk zo ge kunt wel voorstellen dat de waterlanders hun hang gegaan zijn.
Ik wens u het beste om nog wat van de zomer te genieten.
groetjes Gerarda
-
ik weet dat het altijd moeilijk zal zijn
vandaag 1 september is ook onze huwelijksverjaardag we zouden 35 jaar gehuwd zijn en dan de 5 de september is het mijn verjaardag dan gingen we altijd uit eten
de 26 ste augustus was arnold 17 maanden overleden en dat viel ook weer op een maandag
dus er zijn altijd van die moeilijke dagen
het begint al vroeger donker te worden en dan begrijp ik dat je niet graag lange afstanden rijd gerarda want die autostrades zijn bijna niet meer verlicht
met mijn schoonbroer gaat het ook altijd slechter ,hij ligt nu met sondevoeding omdat hij niets kan eten en heeft ook een longontsteking opgedaan in het ziekenhuis hij is niet aanspreekbaar en ligt daar maar in dat bed
mijn zus heeft al haar zoon verloren en nu heeft ze ook die zorgen voor haar man
er is overal altijd wel iets
het stopt hier gewoonweg niet meer
ik wens jullie een mooi weekend toe
veel groetjes
tina
vandaag 1 september is ook onze huwelijksverjaardag we zouden 35 jaar gehuwd zijn en dan de 5 de september is het mijn verjaardag dan gingen we altijd uit eten
de 26 ste augustus was arnold 17 maanden overleden en dat viel ook weer op een maandag
dus er zijn altijd van die moeilijke dagen
het begint al vroeger donker te worden en dan begrijp ik dat je niet graag lange afstanden rijd gerarda want die autostrades zijn bijna niet meer verlicht
met mijn schoonbroer gaat het ook altijd slechter ,hij ligt nu met sondevoeding omdat hij niets kan eten en heeft ook een longontsteking opgedaan in het ziekenhuis hij is niet aanspreekbaar en ligt daar maar in dat bed
mijn zus heeft al haar zoon verloren en nu heeft ze ook die zorgen voor haar man
er is overal altijd wel iets
het stopt hier gewoonweg niet meer
ik wens jullie een mooi weekend toe
veel groetjes
tina
-
Goede morgen Tina, en de vrienden..
een mens hoort en ziet tegenwoordig niks anders meer dan ziekte
en miserie.. ik kreeg in de week ook een bericht van een vriendin
dat haar zus een dochter verloren heeft aan "K" ...een meisje van 36 ..
ze laat een man en 2 kindjes van 4 en 6 na....

Ze heeft vreselijk afgezien... je mag er niet bij stilstaan ...
elk huisje heeft z'n kruisje...ouders verliezen hun kind... man verliest z'n vrouw.. kindjes moeten verder zonder mama....
het wordt allemaal niet gevraagd...en het leven "moet" verder.
Probeer elke dag opnieuw om er toch maar het beste van te maken...
ik kan alleen veel sterkte wensen... en meeleven...
Groetjes en tot ....
een mens hoort en ziet tegenwoordig niks anders meer dan ziekte
en miserie.. ik kreeg in de week ook een bericht van een vriendin
dat haar zus een dochter verloren heeft aan "K" ...een meisje van 36 ..
ze laat een man en 2 kindjes van 4 en 6 na....
Ze heeft vreselijk afgezien... je mag er niet bij stilstaan ...
elk huisje heeft z'n kruisje...ouders verliezen hun kind... man verliest z'n vrouw.. kindjes moeten verder zonder mama....
het wordt allemaal niet gevraagd...en het leven "moet" verder.
Probeer elke dag opnieuw om er toch maar het beste van te maken...
ik kan alleen veel sterkte wensen... en meeleven...
Groetjes en tot ....
-
dat is inderdaad heel erg zo jong te moeten sterven en dan je kindjes niet meer zien opgroeien
er is toch veel misere in de wereld zoveel dat niet juist is
inderdaad ieder huisje heeft zijn kruisje de ene al zwaarder dan de ander
met mijn schoonbroer gaat het ook nog altijd niet goed hij ligt nog altijd in het ziekenhuis
we blijven maar hopen op goed nieuws
groetjes tina
er is toch veel misere in de wereld zoveel dat niet juist is
inderdaad ieder huisje heeft zijn kruisje de ene al zwaarder dan de ander
met mijn schoonbroer gaat het ook nog altijd niet goed hij ligt nog altijd in het ziekenhuis
we blijven maar hopen op goed nieuws
groetjes tina
-
Goede morgen Tina,
Ik wens jouw schoonbroer ook veel beterschap,
meer kunnen we niet .. we hebben het lot niet in eigen handen
Heb je en beetje van het mooie weer kunnen genieten..
ik hoop het wel... ik wens je veel sterkte
en stuur je vele groetjes en een knuff..
Ik wens jouw schoonbroer ook veel beterschap,
meer kunnen we niet .. we hebben het lot niet in eigen handen
Heb je en beetje van het mooie weer kunnen genieten..
ik hoop het wel... ik wens je veel sterkte
en stuur je vele groetjes en een knuff..
-
Hallo Tina,
Ik hoor weer negatief nieuws bij u. Zo blijft het verdriet maar door gaan.
En als ge dat dan hoort van anderen komt uw verlies van Arnold ook weer boven natuurlijk.
Ik deed deze morgen mijn auto naar de garage voor het jaarlijks onderhoud en daardoor moest ik te voet langs de kant van het ziekenhuis passeren waar Marc lag ja ik begon natuurlijk weer te wenen . Goed dat het maar auto's waren die daar passeerden zodat niemand het zag.
Ik heb het deze week nogal druk gehad en ben zo maar eens vluchtig op het forum geweest.
Ik heb ook een vriendin die haar man geopereert is en in het algemeen wel goed is ,maar toch een plekje van de naad die ontstoken blijft. Ik ben daar dan ook ongerust in Ik zit dus ook zoals gij voor uw zuster een beetje met de schrik. maar tracht het mijn vriendin niet telaten weten.
groetjes en nog liefs voor u en de poezen
ps: de regen valt hier op het ogenblik met bakken uit de lucht. het zal goed doen die friste.
Gerarda
Ik hoor weer negatief nieuws bij u. Zo blijft het verdriet maar door gaan.
En als ge dat dan hoort van anderen komt uw verlies van Arnold ook weer boven natuurlijk.
Ik deed deze morgen mijn auto naar de garage voor het jaarlijks onderhoud en daardoor moest ik te voet langs de kant van het ziekenhuis passeren waar Marc lag ja ik begon natuurlijk weer te wenen . Goed dat het maar auto's waren die daar passeerden zodat niemand het zag.
Ik heb het deze week nogal druk gehad en ben zo maar eens vluchtig op het forum geweest.
Ik heb ook een vriendin die haar man geopereert is en in het algemeen wel goed is ,maar toch een plekje van de naad die ontstoken blijft. Ik ben daar dan ook ongerust in Ik zit dus ook zoals gij voor uw zuster een beetje met de schrik. maar tracht het mijn vriendin niet telaten weten.
groetjes en nog liefs voor u en de poezen
ps: de regen valt hier op het ogenblik met bakken uit de lucht. het zal goed doen die friste.
Gerarda