Wie was er in Duitsland in het leger? Zoek hier je kazerne!
-
linden - Lid geworden op: 24 aug 2005, 18:01
iedere waarheid heeft zijn eigen reden
-
linden - Lid geworden op: 24 aug 2005, 18:01
iedere waarheid heeft zijn eigen reden
-
victorijo - Lid geworden op: 11 aug 2010, 20:26
Brabo schreef:Wie heeft er hier wat aan?
hallo dirk ik heb in duitsland gelegen hoor in westhoven hé maar kan het met deze sitr niet vinden hoor kunt u mij mishien helpen
http://usehrs.panhdora.be/Dirk.Duym1/bsd.htm
de beste groetjes victorijo
-
Danny. - Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Ik begrijp dit niet goed
Is de vraag naar de kazernes in Westhoven, dan zijn die te vinden onder Keulen ...
Is de vraag naar dienen site, dan staat daar twee h teveel in de URL
Groetjes
Danny
Is de vraag naar de kazernes in Westhoven, dan zijn die te vinden onder Keulen ...
Is de vraag naar dienen site, dan staat daar twee h teveel in de URL
Groetjes
Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
-
Seniorjefke - Lid geworden op: 10 apr 2004, 17:27
Ik was gelegen in Keulen/Weiden, lichting 1959-1960, administratie.
Ik noem dit de schoonste tijd van mijn jong leven. Wat hebben we daar plezier gehad.
Ik noem dit de schoonste tijd van mijn jong leven. Wat hebben we daar plezier gehad.
DESKTOP : 1)Desk HP Pav. windows 7, Pentium 2.8 Ghz, HD 1 TB, 6 GB DDR, Off 2010, CCleaner, MS essentials, Win.firewall, Firefox
2)Laptop HP Envy i7, windows 8.1, 1TB, SDRAM 2x4 GB, MS essentials, Win.firewall, IE11, Libre Office, Firefox (standard)
2)Laptop HP Envy i7, windows 8.1, 1TB, SDRAM 2x4 GB, MS essentials, Win.firewall, IE11, Libre Office, Firefox (standard)
-
Aap - Lid geworden op: 10 aug 2013, 18:41
Mooie herinneringen.
Toch moet ik vermelden dat in de jaren '70 NEHEIM het hoofdkwartier 16 Divisie was, met een escadron pantsers. Ook aldaar gehuisvest: 2Cie TTr (mijn thuis), 2Cie MP, alsook het "Provoost" of de Krijgsraad, waar zich een Cie van de Rijkswacht bevond.

Toch moet ik vermelden dat in de jaren '70 NEHEIM het hoofdkwartier 16 Divisie was, met een escadron pantsers. Ook aldaar gehuisvest: 2Cie TTr (mijn thuis), 2Cie MP, alsook het "Provoost" of de Krijgsraad, waar zich een Cie van de Rijkswacht bevond.
Ειδεναι μεν μηδεν πλην αυτο τουτο.(Socrates).