startpagina

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

vaes

23 okt 2013, 12:03

Mij startpagina blijft steeds op dezeflde site staan, ook als ik via "ingernetopties" een andere site als startpagina invul. Hoe kan ik veranderen van startpagina ??

Met dank,

Vista - IE 9

Vaes

vaes

26 okt 2013, 11:48

Dank voor de suggestie. Maar... bij het downloaden van Adware krijg ik zoveel andere troep binnen die telkens weer opduikt, dat ik alles weer geannulleerd heb. Ook bij een tweede poging via een andere site zie je niet waar die Adware staat tussen al de andere programmas die zich ongevraagd aanbieden.

Daarenboven, denk ik niet dat het opduiken van steeds dezelfde startpagina (die ik nu niet meer wens) niets te maken heeft met malware omdat die een bekende pagina is die ik zelf vroeger geïnstalleerd heb (mijn woordenboek....). Ik zou denken dat het ergens aan de instellingen van mijn pc of browser ligt. Maar hoe op te lossen ?

Vaes

paullamb

26 okt 2013, 12:14

Het is wel niet adware, maar AdWcleaner.
Daarmee laten scannen kan nooit kwaad. Een startpagina niet kunnen veranderen wijst toch ook wel op iets kwaadwillig, of u doet iets fout.

Als test kan u een proberen om via deze site ( knop rechtsboven) seniorennet LS startpagina instellen. Als dat lukt , dan ligt het aan uw handelingen.
Maar zoals ik schreef , een scan en opruiming met AdWcleaner is aan te bevelen.