Heeeeeeeeeeeeeeeeelp nr 4
-
franny - Lid geworden op: 03 jun 2007, 21:34
dank je voor de steun en suske gaat iedere dag wat beter maar veblijft nog altijd in het revalidatie centrum om te leren stappen omdat hij zo verzwakt is
10 kilo vermagerd maar nu begint hij beter te eten dus dat zal ook wel in orde komen!!
Maar ik zie elke dag wat vooruitgang en dat is toch hoopvol he!!!
Bedankt voor de kaarsjes en zeker verder blijven doen hoor! want we kunnen alle steun gebruiken!!
Dank je allemaal!!!
10 kilo vermagerd maar nu begint hij beter te eten dus dat zal ook wel in orde komen!!
Maar ik zie elke dag wat vooruitgang en dat is toch hoopvol he!!!
Bedankt voor de kaarsjes en zeker verder blijven doen hoor! want we kunnen alle steun gebruiken!!
Dank je allemaal!!!
Een fijn jaar voor iedereen!!!!
-
franny - Lid geworden op: 03 jun 2007, 21:34
bedankt voor de steun en ik wil jullie vertellen dat het millimeter per millimeter vooruit gaat met SUSKE hij doet nu al 15 stappen nog altijd ondersteund maar het gaat stilletjes vooruit!! dus blijven bidden en kaarsjes branden he!! Dank U!!! hij begint nu te beseffen dat hij in de kliniek is maar soms is hij het s'anderen daags weer vergeten!! maar de kiné zegt dat dat ook wel zal beteren want met zijn visueel geheugen gaat het hij heeft vandaag een puzzel moeten maken, je weet wel met grote prentjes en dat is hem toch gelukt!! ik was zo fier op hem want daarna is hij pompaf en slaapt hij twee uur! enfin ik hou jullie wel op de hoogte en nogmaals bedankt !!

Mag ik terug plaatjes van jullie opslaan want met de crach van mijn PC heb ik er geen meer!!

Mag ik terug plaatjes van jullie opslaan want met de crach van mijn PC heb ik er geen meer!!
Een fijn jaar voor iedereen!!!!
-
Gast

Natuurlijk mag je mijn plaatjes hebben
Meteen een geluk brengertje....
En vitamientjes...
Ik wens jou heel veel moed...en dat alles stilletjes aan in orde komt met SUSKE !!
Franny...nog een rustig weekend.