Kettinggesprek
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
...neske zei de waereid wéje...we zien up reize gewist inne platse waer dan dre veeeeele trappen waeren, 't waren wok overol assenseurs wéjé, mor ken oltied de trappen gepakt...kwaren epaer kiloos kwiet ok werekwam...

Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
.. der etwodde an doen is aest nie meuglijk, ken van neugten wok te zessenolf achtre pistolees gewist..ze zien toen nog warme...
Ken gistren wok naer de klinieke van Roeselaere gewist, an de bassin, mè me schoanmoedre, eur zustre gan bezoeken...en ol die streke meer naer Houthulst zoen ze nog eké durven klappen van ne kafzaf...
Ne kafzak is geweun ne zak dan ze vuln met strooi of hooi om ebitje zochte te kun liggen, mor 't koste wel jukken wéje...ge moeste toen mor scharten é...
In 't legre dorfsten ze wok nogeké klappen van ne kafzak...
Ken gistren wok naer de klinieke van Roeselaere gewist, an de bassin, mè me schoanmoedre, eur zustre gan bezoeken...en ol die streke meer naer Houthulst zoen ze nog eké durven klappen van ne kafzaf...
Ne kafzak is geweun ne zak dan ze vuln met strooi of hooi om ebitje zochte te kun liggen, mor 't koste wel jukken wéje...ge moeste toen mor scharten é...
In 't legre dorfsten ze wok nogeké klappen van ne kafzak...
-
e droge kele, t'is nie moeilik é, sinteklaai énognie gewist ejje zet drol de kestboom...dien z'n zworte piet gaet em zere doen an de stekkers vaje boom...
Oedajje dre nog gé paeseiers dre bielegt...

Oedajje dre nog gé paeseiers dre bielegt...
-
m'n pezen doen oltied zeer ok de kestboom moetn zetten, 't is ogliek ne éle groten wéje...een gemakt van iezer en e soorte polièstre...tog ne schone boom wéje...
Sintniklaai komt naer de kindjes hé...ge moe nie peisen danze tgaen vergeten wé...

Sintniklaai komt naer de kindjes hé...ge moe nie peisen danze tgaen vergeten wé...
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
dag beste moten..nee ik zie'n nie weg zé
ikzalve én gisteren nor de moderator geschreven! om mijn teller op nul te zetten...jammer dan ol mien berichtjies weg zien dordeure
mo ik gon joender privé schrieven
de reden worom 
ikzalve én gisteren nor de moderator geschreven! om mijn teller op nul te zetten...jammer dan ol mien berichtjies weg zien dordeure
mo ik gon joender privé schrieven
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
zéer ek nie zé
ter zitten ier dikke nekken..die pezen danze ol moderator zie'n
k'zoen beschaamd zie'n oe danze ier sommige leden antwoorden
en ze nog belachelik maken euk
mo ton kennen ze mien no nie goed wé
da ziendere die ier olles durven zeggen ..mo thuus moeten ze under mule oeden verstooid?
ze liggen dor oender de sliffere.
ter zitten ier dikke nekken..die pezen danze ol moderator zie'n
k'zoen beschaamd zie'n oe danze ier sommige leden antwoorden
en ze nog belachelik maken euk
mo ton kennen ze mien no nie goed wé
da ziendere die ier olles durven zeggen ..mo thuus moeten ze under mule oeden verstooid?
medion AKOYA i5 -10400 windows11