mijn man is overleden
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21

lieve Tina
ik was ff lezen bij jou
en wat ben ik erg blij dat jou zoon bij je was
heerlijk lieverd
ik was gister weer naar crematie van een goede vriend 58jaar aan die rotziekte
er waarom dan ruzie maken ,er is al zoveel elend
ik wens jou heel erg veel sterkte
ja gerhard is ook al 1 jaar dood als de dag van gister
vreselijke tijd nu ,maar jij weet hier ook alles van he lieverd
liefs riekske hou je taai he meisje
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
ik denk dat mijn doosje nooit leeg zal geraken gerarda
ik moet hier het ene na het andere verwerken
ook dat weer helpt niet mee alle dagen die regen
mijn neef heb ik ook niet meer gezien sinds zijn vader gestorven is hij had ruzie met zijn vader en nu neemt hij mij dat kwalijk omdat ik niet gezegd heb dat zijn vader zou sterven
hoe kon ik dat nu weten
ik heb zelf mijn verdriet en al die beschuldigingen erbij worden mij wel teveel
groetjes tina
ik moet hier het ene na het andere verwerken
ook dat weer helpt niet mee alle dagen die regen
mijn neef heb ik ook niet meer gezien sinds zijn vader gestorven is hij had ruzie met zijn vader en nu neemt hij mij dat kwalijk omdat ik niet gezegd heb dat zijn vader zou sterven
hoe kon ik dat nu weten
ik heb zelf mijn verdriet en al die beschuldigingen erbij worden mij wel teveel
groetjes tina
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55

Dag Tina... een knuff van mij...
het is triestig nu deze tijd van het jaar ...donker en nat...en voor veel mensen is het niet fijn ...
Jouw neef zal meer boos zijn op zichzelf en moet dat kunnen ventileren..
en dat doen ze dan op iemand die ze goed kennen..
laat je niet ontmoedigen ...hij weet ook wel dat jij daar niks
aan kan doen en het niet wist.. mensen zeggen in moeilijke
momenten dikwijls dingen waar ze nadien spijt van hebben..
Maar het is niet fijn natuurlijk...dat begrijp ik wel...
Ik kan je alleen veel sterkte wensen...
ik kan de situatie jammer genoeg niet omkeren...moest ik
dat wel kunnen ...dan zouden veel mensen terug gelukkig zijn....
Vriendelijke groetjes
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo Tina,
Ik vergeet u niet hoor. Alleen niets te melden. Wat zoudt ge willen met zulk weer komt men niet buiten hé.
Ik ben wel stof gaan kopen om enkele rokken te maken want ik ben wat verdikt jaja binnen zitten en sneukelen iets wat ik vroeger nooit gedaan heb. Maar ja als ge hier alleen zit komt dit er van hé. Daarbij het schijnt aan mijn leeftijd dat men gemakkelijk verdikt op de buik en dat ge het niet meer wegkrijgt. Ik zal het dan maar meesleuren
Gelukkig heb ik vrienden en familie die mij nu en dan een telefoontje geven zodat ik toch wat kan kletsen.
Ik hoop dat het bij u ook een beetje houdbaar is en hoe gaat het nu met de kuisploeg
Groetjes Gerarda
Ik vergeet u niet hoor. Alleen niets te melden. Wat zoudt ge willen met zulk weer komt men niet buiten hé.
Ik ben wel stof gaan kopen om enkele rokken te maken want ik ben wat verdikt jaja binnen zitten en sneukelen iets wat ik vroeger nooit gedaan heb. Maar ja als ge hier alleen zit komt dit er van hé. Daarbij het schijnt aan mijn leeftijd dat men gemakkelijk verdikt op de buik en dat ge het niet meer wegkrijgt. Ik zal het dan maar meesleuren
Gelukkig heb ik vrienden en familie die mij nu en dan een telefoontje geven zodat ik toch wat kan kletsen.
Ik hoop dat het bij u ook een beetje houdbaar is en hoe gaat het nu met de kuisploeg
Groetjes Gerarda
-
tja die poetshulp moet ik wel houden anders sta ik weer op een wachtlijst van 6 maanden omdat ze personeel tekort hebben
er is toch altijd iets gedaan dat ik dan niet meer moet doen en doordat ze niet zo proper poetst ben ik ook weer in gang geschoten want ik kan dan niet verdragen dat het niet goed gedaan is
dus het heeft wel zijn voordelen want voordien zag ik niets meer zitten
die donkere dagen helpen ook niet aan je gemoed ik weet wat je voelt riekske ben blij dat ik nog eens van je hoor
en die rokken die je maakt gerarda dat is ook een bezigheid hé ik kan dat niet
moest je iedere situatie kunnen omkeren dat zou veel mensen gelukkiger maken hé oma-c jammer genoeg kan het niet
van mijn neef heb ik nog altijd niets gehoord
groetjes tina
er is toch altijd iets gedaan dat ik dan niet meer moet doen en doordat ze niet zo proper poetst ben ik ook weer in gang geschoten want ik kan dan niet verdragen dat het niet goed gedaan is
dus het heeft wel zijn voordelen want voordien zag ik niets meer zitten
die donkere dagen helpen ook niet aan je gemoed ik weet wat je voelt riekske ben blij dat ik nog eens van je hoor
en die rokken die je maakt gerarda dat is ook een bezigheid hé ik kan dat niet
moest je iedere situatie kunnen omkeren dat zou veel mensen gelukkiger maken hé oma-c jammer genoeg kan het niet
van mijn neef heb ik nog altijd niets gehoord
groetjes tina
-
Hallo Tina,
Ja, 't is een moeilijke tijd ... donker en koud...maar we moeten erdoor...
maar het zal altijd wel moeilijk zijn...
goed is dat je in gang geschoten bent ...en je kan bezig houden
met wat huishoudelijke taken... je kan fier zijn
als je alles netjes krijgt.. nu en dan een beetje en het lukt wel...
en laat de poetsvrouw maar dingen doen die jij niet goed kan
of wil doen...
Een sterkteknuffeltje en goeie moed..

Ja, 't is een moeilijke tijd ... donker en koud...maar we moeten erdoor...
maar het zal altijd wel moeilijk zijn...
goed is dat je in gang geschoten bent ...en je kan bezig houden
met wat huishoudelijke taken... je kan fier zijn
als je alles netjes krijgt.. nu en dan een beetje en het lukt wel...
en laat de poetsvrouw maar dingen doen die jij niet goed kan
of wil doen...
Een sterkteknuffeltje en goeie moed..
-
Hallo Tina
Eventjes goede dag zeggen.Niet veel te vertellen op het ogenblik. Ik ben nog altijd bezig met naaien. Ja ik moet er meelachen. Vroeger maakte ik een rok af op één dag en nu zit ik er al veertien dagen aan bezig t.t.z regelmatig stoppen omdat ik het beu ben. Zo nu begin ik dit weekend aan mijn tweede rok.Vroeger naaide ik alles zelf maar nu koop ik al meer dingen.
Zo gaat het nog een maandje rustig zijn en dan de feestdagen voorbereiden. Ja vroeger deed Marc dit want koken was zijn liefhebberij. Daarbij pasten wij ook als koppel. Want ikzelf kookte niet graag. Nu doe ik het wel liever. maar toch voor nieuwjaar weet ik nog niet goed wat ik zal doen. Het zal hier ook wel rustig zijn hoor , Gewoon eens iets speciaal in huis halen maar veel hebben wij niet te vertellen.Feitelijk ben ik beter bij mijn vriendinnen wij weten altijd wat vertellen en lachen doen we ook graag.
Maar met de kinderen is mijn zoon en ik de babbelaars anders zou het hier stomme ambacht zijn hahaha.
Tina houd u maar sterk en probeer niet teveel te denken aan vroeger. We moeten er door hé.
Hoe gaat het nu met de poes die een aanval gekregen heeft ?
groetjes en een dikke knuffel Gerarda
Eventjes goede dag zeggen.Niet veel te vertellen op het ogenblik. Ik ben nog altijd bezig met naaien. Ja ik moet er meelachen. Vroeger maakte ik een rok af op één dag en nu zit ik er al veertien dagen aan bezig t.t.z regelmatig stoppen omdat ik het beu ben. Zo nu begin ik dit weekend aan mijn tweede rok.Vroeger naaide ik alles zelf maar nu koop ik al meer dingen.
Zo gaat het nog een maandje rustig zijn en dan de feestdagen voorbereiden. Ja vroeger deed Marc dit want koken was zijn liefhebberij. Daarbij pasten wij ook als koppel. Want ikzelf kookte niet graag. Nu doe ik het wel liever. maar toch voor nieuwjaar weet ik nog niet goed wat ik zal doen. Het zal hier ook wel rustig zijn hoor , Gewoon eens iets speciaal in huis halen maar veel hebben wij niet te vertellen.Feitelijk ben ik beter bij mijn vriendinnen wij weten altijd wat vertellen en lachen doen we ook graag.
Maar met de kinderen is mijn zoon en ik de babbelaars anders zou het hier stomme ambacht zijn hahaha.
Tina houd u maar sterk en probeer niet teveel te denken aan vroeger. We moeten er door hé.
Hoe gaat het nu met de poes die een aanval gekregen heeft ?
groetjes en een dikke knuffel Gerarda
-
Een fijn weekend Tina, ondanks de donkere dagen
een beetje moed en sterkte...probeer je een beetje bezig te houden...
dat geeft afleiding... zitten nadenken en piekeren lost niks op...
Ik zend jou een arme knuffel..

een beetje moed en sterkte...probeer je een beetje bezig te houden...
dat geeft afleiding... zitten nadenken en piekeren lost niks op...
Ik zend jou een arme knuffel..

-
hier is het niet zo goed ik zit al van de 15 de met lumbago en een hernia die niet wil verbeteren
een beetje teveel willen doen door die poetshulp want dan wil ik het doen wat ze niet goed doet en dat is veel
ik zou moeten bellen om iemand anders te vragen maar durf niet goed
gerarda jij zult toch 2 rokken rijker zijn en wat moet een mens al gaan doen met dat slechte weer
de kleine misty heeft nog altijd geen epilepsieaanval gehad en dat nu al 3 en een halve maand
goed hé hopelijk blijven ze weg en was het van voorbijgaande aard
verder verveel ik mij hier heel erg ik kan niets doen en bezoek komt er ook niet ,mijn neef heb ik ook nog altijd niet gezien maar mijn zoon is al 2 keer geweest hij heeft zelfs mijn boodschappen gedaan
groetjes tina
een beetje teveel willen doen door die poetshulp want dan wil ik het doen wat ze niet goed doet en dat is veel
ik zou moeten bellen om iemand anders te vragen maar durf niet goed
gerarda jij zult toch 2 rokken rijker zijn en wat moet een mens al gaan doen met dat slechte weer
de kleine misty heeft nog altijd geen epilepsieaanval gehad en dat nu al 3 en een halve maand
goed hé hopelijk blijven ze weg en was het van voorbijgaande aard
verder verveel ik mij hier heel erg ik kan niets doen en bezoek komt er ook niet ,mijn neef heb ik ook nog altijd niet gezien maar mijn zoon is al 2 keer geweest hij heeft zelfs mijn boodschappen gedaan
groetjes tina
-
Tina ik ben blij te horen dat uw zoon weer thuis komt. Misschien komt uw neef ook nog eens af en zo niet ja het zou spijtig zijn omdat hij u kan helpen met karweitjes, maar ge kunt er niets aan doen hé.Dat is iets wat gij en ik nog nooit gekend hebben hé. Was er iets kapot onze man stond klaar om het op te lossen.
Toch goed nieuws van Misty en Tigra doet die het nu ook goed ?
Ja ik ben een grote dierenliefhebber en denk daar allemaal aan hé.
Mijn vriendin moet misschien geopereerd worden en ze heeft drie honden en vreest dat ze die naar een pension zal moeten doen. Ik vind het zo erg dat ik hier in een rijhuis woon met een kleine tuin dat ze hier niet kunnen zijn anders was dat geen probleem ik zou ze bij mij nemen. Ja we sukkelen allemaal mijn vriendin is nu juist ook weduwe geworden en ze zegt hetzelfde zoals gij en ik zich vervelen hé.Zij heeft geluk dat een buurvrouw komt kuisen ,maar ze is ook in de handen van kinesist omdat ze een hernia had en nu nog ergens pijn omdat ze ook dingen moet doen dat haar man deed .
Het is ook het enige dat we hebben . Eens een babbeltje met de telefoon omdat ik in de donker niet wil rijden komen we nu niet samen. maar we hebben zo en speciale telefoontarief en bellen heel veel dat helpt toch een beetje
Tina die feestdagen zullen u ook geen deugd doen maar misschien komt er toch iets goed samen met uw zoon.
Groetjes en houd u kloek zoals ze in Oostende zeggen.
Gerarda
Toch goed nieuws van Misty en Tigra doet die het nu ook goed ?
Ja ik ben een grote dierenliefhebber en denk daar allemaal aan hé.
Mijn vriendin moet misschien geopereerd worden en ze heeft drie honden en vreest dat ze die naar een pension zal moeten doen. Ik vind het zo erg dat ik hier in een rijhuis woon met een kleine tuin dat ze hier niet kunnen zijn anders was dat geen probleem ik zou ze bij mij nemen. Ja we sukkelen allemaal mijn vriendin is nu juist ook weduwe geworden en ze zegt hetzelfde zoals gij en ik zich vervelen hé.Zij heeft geluk dat een buurvrouw komt kuisen ,maar ze is ook in de handen van kinesist omdat ze een hernia had en nu nog ergens pijn omdat ze ook dingen moet doen dat haar man deed .
Het is ook het enige dat we hebben . Eens een babbeltje met de telefoon omdat ik in de donker niet wil rijden komen we nu niet samen. maar we hebben zo en speciale telefoontarief en bellen heel veel dat helpt toch een beetje
Tina die feestdagen zullen u ook geen deugd doen maar misschien komt er toch iets goed samen met uw zoon.
Groetjes en houd u kloek zoals ze in Oostende zeggen.
Gerarda
-
Goede morgen Tina,
Die miserie bij jou blijft maar duren.. en dat is jammer...
maar ik ben blij dat jouw zoon toch nog eens binnenkomt
en zelfs je boodschappen doet... gelukkig maar..
Ik heb voorlopig even niet veel tijd voor de pc ..ik laat je een pb-tje
dan weet je dat ik je zeker niet vergeet ...
Ik wens je veel sterkte en een knuff ook voor de poezen..
ik hou het wel in 't oog en ik lees ook regelmatig ...
je leest nog wel iets van mij ... voor nu een sterkteknuff
Groetjes ook aan gerarda
Die miserie bij jou blijft maar duren.. en dat is jammer...
maar ik ben blij dat jouw zoon toch nog eens binnenkomt
en zelfs je boodschappen doet... gelukkig maar..
Ik heb voorlopig even niet veel tijd voor de pc ..ik laat je een pb-tje
dan weet je dat ik je zeker niet vergeet ...
Ik wens je veel sterkte en een knuff ook voor de poezen..
ik hou het wel in 't oog en ik lees ook regelmatig ...
je leest nog wel iets van mij ... voor nu een sterkteknuff
Groetjes ook aan gerarda
-
neen oma-c geen schade ben blij terug iets van je te horen en gaat het een beetje
tygro en misty doen het alle twee goed gerarda ik moet alleen toezien dat misty tygro gerust laat want die mag zich niet meer opwinden voor zijn hart
ik moet ook naar het ziekenhuis voor 1 dag maar zie het helemaal niet zitten
ook al omdat ik mijn poezen alleen moet laten
en ik ben ook heel bang in ziekenhuizen , arnold ging altijd mee en bleef bij me en nu heb ik die steun niet meer en moet ik die ingreep alleen doorstaan en dan is het nog nadien kun je niet veel doen als je thuis komt
ook met de feestdagen zal ik alleen zijn
toen arnold nog leefde was oudejaarsavond altijd hier met mijn zus en haar man mijn neef en nicht met hun drie kinderen maar nu kan ik dat niet meer
verleden jaar was het al een hele discussie wie het zou doen en dit jaar zie ik mijn neef niet meer en mijn zus gaat vieren met haar vrienden
en mij laten ze alleen zitten dat krijg je dan van je familie
groetjes tina
tygro en misty doen het alle twee goed gerarda ik moet alleen toezien dat misty tygro gerust laat want die mag zich niet meer opwinden voor zijn hart
ik moet ook naar het ziekenhuis voor 1 dag maar zie het helemaal niet zitten
ook al omdat ik mijn poezen alleen moet laten
en ik ben ook heel bang in ziekenhuizen , arnold ging altijd mee en bleef bij me en nu heb ik die steun niet meer en moet ik die ingreep alleen doorstaan en dan is het nog nadien kun je niet veel doen als je thuis komt
ook met de feestdagen zal ik alleen zijn
toen arnold nog leefde was oudejaarsavond altijd hier met mijn zus en haar man mijn neef en nicht met hun drie kinderen maar nu kan ik dat niet meer
verleden jaar was het al een hele discussie wie het zou doen en dit jaar zie ik mijn neef niet meer en mijn zus gaat vieren met haar vrienden
en mij laten ze alleen zitten dat krijg je dan van je familie
groetjes tina