Google Chroom op 64 bits
-
gitzoke - Lid geworden op: 09 jul 2006, 11:27
Ik krijg steeds bovenaan mijn scherm "Je gebruikt een versie van Internet Explorer die niet meer door Gmail wordt ondersteund. Sommige functies werken misschien niet goed. Upgrade naar een moderne browser, zoals Google Chrome" Maar dat schijnt niet te werken op mijn PC met 64 bits. Ik heb wel al eens rondgekekenop het internet maar ik zie door het bos de bomen niet. En ik denk dat ik hier eens beter om raad vraag , of eventueel een link waar ik het op een eenvoudige en voor mij een verstaanbare manier in orde kan krijgen..
Ik zit nog met een boel andere vragen maar zal daar nadien op terugkomen .
Bedankt op voorhand.
Ik zit nog met een boel andere vragen maar zal daar nadien op terugkomen .
Bedankt op voorhand.
Windows 10
Intel(R)Core(CM) I7 - 4770 cpu @ 3,40GHZ
Ram 32,0 GB
64 bits besturingsysteem, x64 processor / voeding rm650/Grafische kaart GeForce Gtx760-xlr8/Microsoft office home/Harddisk Sata3 6gb/s WD green 3TB/samsungssd840 evo 250gb/Avast Free
Ram 32,0 GB
64 bits besturingsysteem, x64 processor / voeding rm650/Grafische kaart GeForce Gtx760-xlr8/Microsoft office home/Harddisk Sata3 6gb/s WD green 3TB/samsungssd840 evo 250gb/Avast Free
-
Oei !!! bij mij is het Explorer 9 Denk je als ik naar explore 11 ga zou dit dan opgelost zijn ?
Bedankt voor de snelle reactie !
Bedankt voor de snelle reactie !
Windows 10
Ram 32,0 GB
Ram 32,0 GB
-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg
explorer 11 is voor w7
wacht op pcekspeer of iemand anders ,die helpen u wel verder.
wacht op pcekspeer of iemand anders ,die helpen u wel verder.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
IE8 is voor XP, jongere IE is niet mogelijk, oudere IE wel maar ongewenst.
IE9 is voor Vista, jongere IE is niet mogelijk, oudere wel maar ongewenst.
IE11 is voor Win7 en Win8, oudere is mogelijk maar ongewenst.
IE is voor ieder Win bestur.systeem standaard ingesteld. IE is daarenboven, heel diep in Win geïntrigeerd, heeft dus veel invloed op de goede werking van het systeem. Reden waarom je best de hoogst mogelijke versie installeert voor je eigen systeem. Speelt geen rol of je die browser ook gebruikt of niet.
Je mag, zonder problemen, zoveel browsers gebruiken als je nodig hebt.
Nu, het probleem bij Gmail is er reeds sinds 2011 hé. Gmail wil gebruik maken van iedere browser, maar enkel tot de 3de laatste versie van die browser.
Voor Win is dat dus IE 11 + IE10 +IE9
IE8 valt dus uit de boot voor Gmail-gebruikers, dus ook XP-gebruikers vermits die niet hoger kunnen gaan dan de IE8....Jammer, maar je kan als XP-gebruiker wel een tweede browser installeren die wel samenwerkt met Gmail, bijvoorbeeld Google Chrome of Firefox of nog een andere, er zijn er genoeg hé.
Google Chrome kan je ook downl. voor een XP-64bits :
http://www.google.be/intl/nl/chrome/browser/
Firefox :
https://www.mozilla.org/nl/firefox/new/ ... m=referral

IE9 is voor Vista, jongere IE is niet mogelijk, oudere wel maar ongewenst.
IE11 is voor Win7 en Win8, oudere is mogelijk maar ongewenst.
IE is voor ieder Win bestur.systeem standaard ingesteld. IE is daarenboven, heel diep in Win geïntrigeerd, heeft dus veel invloed op de goede werking van het systeem. Reden waarom je best de hoogst mogelijke versie installeert voor je eigen systeem. Speelt geen rol of je die browser ook gebruikt of niet.
Je mag, zonder problemen, zoveel browsers gebruiken als je nodig hebt.
Nu, het probleem bij Gmail is er reeds sinds 2011 hé. Gmail wil gebruik maken van iedere browser, maar enkel tot de 3de laatste versie van die browser.
Voor Win is dat dus IE 11 + IE10 +IE9
IE8 valt dus uit de boot voor Gmail-gebruikers, dus ook XP-gebruikers vermits die niet hoger kunnen gaan dan de IE8....Jammer, maar je kan als XP-gebruiker wel een tweede browser installeren die wel samenwerkt met Gmail, bijvoorbeeld Google Chrome of Firefox of nog een andere, er zijn er genoeg hé.
Google Chrome kan je ook downl. voor een XP-64bits :
http://www.google.be/intl/nl/chrome/browser/
Firefox :
https://www.mozilla.org/nl/firefox/new/ ... m=referral
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Als men goed leest gebruikt Gitzo een Vista.
Deze en IE 9 zouden goed moeten zijn, vermits het blijkbaar goed gewerkt heeft.
Ik lees op andere fora dat Gmail er een paar dagen uitgelezen heeft.
Zelf zou ik alleszins zorgen dat ge zeker bent dat de Pc proper is.
Scannen met malwarebytes en Adw. En de pc opkuisen met Ccleaner.
Als hij het daarna nog heeft , overweeg dan om een Google Chrome erbij te nemen en die standaard te zetten
Deze en IE 9 zouden goed moeten zijn, vermits het blijkbaar goed gewerkt heeft.
Ik lees op andere fora dat Gmail er een paar dagen uitgelezen heeft.
Zelf zou ik alleszins zorgen dat ge zeker bent dat de Pc proper is.
Scannen met malwarebytes en Adw. En de pc opkuisen met Ccleaner.
Als hij het daarna nog heeft , overweeg dan om een Google Chrome erbij te nemen en die standaard te zetten
Laatst gewijzigd door paullamb op 01 dec 2013, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
@paullamb
Kun je me verduidelijken wat je bedoeld met scannen met ADW... ( Stomme vraag misschien )
Malwarebytes heb ik gevonden en ga er snel mee aan de slag
Bedankt al voor je hulp !
Kun je me verduidelijken wat je bedoeld met scannen met ADW... ( Stomme vraag misschien )
Malwarebytes heb ik gevonden en ga er snel mee aan de slag
Bedankt al voor je hulp !
Windows 10
Ram 32,0 GB
Ram 32,0 GB
-
@ paullamb
Ik heb die adw cleaner gevonden op het forum en dat zal iets voor morgen zijn .! Toch nog een vraagje van een oude sukkelaar
Ik heb malwarebytes gedownload en laten scannen . Mag ik nu alle fouten ( steeds in het rood ) aanvinken en nadien laten opkuisen ?
Dikke Merci voor je hulp !
Ik heb die adw cleaner gevonden op het forum en dat zal iets voor morgen zijn .! Toch nog een vraagje van een oude sukkelaar
Dikke Merci voor je hulp !
Windows 10
Ram 32,0 GB
Ram 32,0 GB
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Gitzoke
De melding die je geregeld krijgt te zien in Vista, komt dus van de browser Google Chrome. Het staat je vrij om ook die browser te installeren en te gebruiken, ben je van die meldingen verlost hé. Geschat wordt dat wereldwijd 10% van de Windows-gebruikers gebruikers deze melding krijgen, allen XP/Vista-gebruikers.
De twee scanners, MBAM en AdwCleaner, kunnen aan die toestand dus niets veranderen hé, het zijn enkel anti-malware-scanners. Kan je inzetten om je pc te onderzoeken of er geen malware is binnen geslopen hé.
Hier kan je ook nalezen hoe AdwCleaner te gebruiken :
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... adwcleaner
Voor MBAM (MalwareBytesAntiMalware) kan je hier nalezen :
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 99#4023999
Ondertussen heeft Google aangegeven dat enkel de 2 jongste versies van de browser IE zullen ondersteund worden (voorheen de 3 jongste versies), dus enkel nog IE11 en IE10. De browser Chrome en ook Gmail, proberen op die manier om ook Vista-gebruikers aan te zetten om te kiezen voor Chrome. Is op zich niets mis mee gezien je makkelijk meerdere browsers mag installeren zonder problemen tegen te komen. Google zelf zal XP blijven ondersteunen tot 2015, daar waar Microsoft de ondersteuning voor XP in de lente volgend jaar, zal stopzetten. Grote jongens spelen graag spelletjes blijkbaar hé.

De melding die je geregeld krijgt te zien in Vista, komt dus van de browser Google Chrome. Het staat je vrij om ook die browser te installeren en te gebruiken, ben je van die meldingen verlost hé. Geschat wordt dat wereldwijd 10% van de Windows-gebruikers gebruikers deze melding krijgen, allen XP/Vista-gebruikers.
De twee scanners, MBAM en AdwCleaner, kunnen aan die toestand dus niets veranderen hé, het zijn enkel anti-malware-scanners. Kan je inzetten om je pc te onderzoeken of er geen malware is binnen geslopen hé.
Hier kan je ook nalezen hoe AdwCleaner te gebruiken :
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... adwcleaner
Voor MBAM (MalwareBytesAntiMalware) kan je hier nalezen :
http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... 99#4023999
Ondertussen heeft Google aangegeven dat enkel de 2 jongste versies van de browser IE zullen ondersteund worden (voorheen de 3 jongste versies), dus enkel nog IE11 en IE10. De browser Chrome en ook Gmail, proberen op die manier om ook Vista-gebruikers aan te zetten om te kiezen voor Chrome. Is op zich niets mis mee gezien je makkelijk meerdere browsers mag installeren zonder problemen tegen te komen. Google zelf zal XP blijven ondersteunen tot 2015, daar waar Microsoft de ondersteuning voor XP in de lente volgend jaar, zal stopzetten. Grote jongens spelen graag spelletjes blijkbaar hé.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
-
Ik had toch problemen door eerst te scannen met malwarebytes en nadien ADW Cleaner te gebruiken .Bij deze laatste bleef hij hangen tijdens het verwijderen van de folders. Op de plaats waar hij niet verder wou stond er " v3014-xplode-general changelogteam " Ik vermoed dat ik ook de ADW cleaner op een twijfelachtige plaats heb gedownload want tijdens het downloaden kreeg ik een melding van Avast ! Stom van mij om er toch toegang aan te verlenen want sindsdien zit ik op Explorer en ook op Firefox geplaagd met een ander uitzicht en de vraag op mij te registreren op Connect ! Hetgeen ik voor alle zekerheid niet gedaan heb. Moet ik dat zo laten zoals het is , of hoe kan ik er mij van verlossen .
Ik heb zopas toch nog Malwarebytes laten scannen , en er is geen enkele fout gevonden.
Wie kan mij raad geven ...?
Ik heb zopas toch nog Malwarebytes laten scannen , en er is geen enkele fout gevonden.
Wie kan mij raad geven ...?
Windows 10
Ram 32,0 GB
Ram 32,0 GB
-
Hi,
Ik heb even een oudere pc gebruikt ( xp) om even te reageren vermits de pc met vista ondertusen gescant heeft met AdwCleaner en ondertussen reeds een half uur ergens blijft hangen . Ook het scannen duurt meer dan een half uur en nu nadat ik hem eindelijk op clean heb kunnen zetten heb ik de indruk dat hij vastloopt . Ondertuusen is er een half uur velopen nadat ik hem op Clean heb gezet. Ik zal nog een uurtje geduld hebben, maar ik vrees dat dit niet normaal is . Het gevraagde ivm de logs zal ik hier zeker vinden hoe ik dit moet doen ( nieuw voor mij... ) en in de volgende reactie dan bijvoegen. Ben in elk geval content dat ik ondervind dat jullie mij wel willen helpen.
Ik heb even een oudere pc gebruikt ( xp) om even te reageren vermits de pc met vista ondertusen gescant heeft met AdwCleaner en ondertussen reeds een half uur ergens blijft hangen . Ook het scannen duurt meer dan een half uur en nu nadat ik hem eindelijk op clean heb kunnen zetten heb ik de indruk dat hij vastloopt . Ondertuusen is er een half uur velopen nadat ik hem op Clean heb gezet. Ik zal nog een uurtje geduld hebben, maar ik vrees dat dit niet normaal is . Het gevraagde ivm de logs zal ik hier zeker vinden hoe ik dit moet doen ( nieuw voor mij... ) en in de volgende reactie dan bijvoegen. Ben in elk geval content dat ik ondervind dat jullie mij wel willen helpen.
Windows 10
Ram 32,0 GB
Ram 32,0 GB
-
Vermits het deleten na het scannen van ADW Cleaner er nog geen, enkele vooruitgang te zien is wou ik het maar afzetten door het kruisje aan te klikken maar ook daar geen reactie... Dan ctrl-alt -delete geprobeerd maar daar krijg ik ook geen venster meer om het programma af te sluiten Dus zit er niets anders op dan gewoon de pc met de hoofdschakelaar af te zetten zeker ....?
Morgen terug met verse moed hopen om wat ik verder kan doen !
Morgen terug met verse moed hopen om wat ik verder kan doen !
Windows 10
Ram 32,0 GB
Ram 32,0 GB
-
Na het opstarten van mijn pc ( die ik gisteren niet kon afzetten op de normale manier) kreeg ik volgend venstertje " er is een fout opgetreden tijdens het laden van c\users\tejo\appdata\local\temp\ct3306061\plugins\TBV erifier.dll Kan opgegeven module niet vinden . Ik weet niet of er iemand iets aan heeft ....
Op uw vraag van een log van malwarebytes kan ik geven van gisteren, maar niet van ADW Cleaner omdat die dus vastloopt tijdens het deleten.
Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org
Databaseversie: v2013.12.01.07
Windows Vista Service Pack 2 x64 NTFS
Internet Explorer 9.0.8112.16421
Tejo :: PC_VAN_TEJO [administrator]
3/12/2013 11:09:42
mbam-log-2013-12-03 (11-09-42).txt
Scan type: Snelle scan
Ingeschakelde scan opties: Geheugen | Opstartitems | Register | Bestanden en mappen | Heuristiek/Extra | Heuristiek/Shuriken | PUP | PUM
Uitgeschakelde scan opties: P2P
Objecten gescand: 219176
Verstreken tijd: 5 minuut/minuten, 59 seconde(n)
Geheugenprocessen gedetecteerd: 0
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)
Geheugenmodulen gedetecteerd: 0
Registersleutels gedetecteerd: 0
Registerwaarden gedetecteerd: 0
Registerdata gedetecteerd: 1
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main|Start Page (PUP.Optional.Conduit) -> Slecht: (http://search.conduit.com?SearchSource= ... =CT3306061) Goed: (http://www.google.com) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en gerepareerd.
Mappen gedetecteerd: 0
Bestanden gedetecteerd: 0
(einde)
Op uw vraag van een log van malwarebytes kan ik geven van gisteren, maar niet van ADW Cleaner omdat die dus vastloopt tijdens het deleten.
Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org
Databaseversie: v2013.12.01.07
Windows Vista Service Pack 2 x64 NTFS
Internet Explorer 9.0.8112.16421
Tejo :: PC_VAN_TEJO [administrator]
3/12/2013 11:09:42
mbam-log-2013-12-03 (11-09-42).txt
Scan type: Snelle scan
Ingeschakelde scan opties: Geheugen | Opstartitems | Register | Bestanden en mappen | Heuristiek/Extra | Heuristiek/Shuriken | PUP | PUM
Uitgeschakelde scan opties: P2P
Objecten gescand: 219176
Verstreken tijd: 5 minuut/minuten, 59 seconde(n)
Geheugenprocessen gedetecteerd: 0
Geheugenmodulen gedetecteerd: 0
Registersleutels gedetecteerd: 0
Registerwaarden gedetecteerd: 0
Registerdata gedetecteerd: 1
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main|Start Page (PUP.Optional.Conduit) -> Slecht: (http://search.conduit.com?SearchSource= ... =CT3306061) Goed: (http://www.google.com) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en gerepareerd.
Mappen gedetecteerd: 0
Bestanden gedetecteerd: 0
(einde)
Windows 10
Ram 32,0 GB
Ram 32,0 GB