Google Chroom op 64 bits

Vragen/antwoorden betreffende het Internet.

gitzoke

05 dec 2013, 23:15

nog een schermafdruk ! Afbeelding
Windows 10
Intel(R)Core(CM) I7 - 4770 cpu @ 3,40GHZ
Ram 32,0 GB
64 bits besturingsysteem, x64 processor / voeding rm650/Grafische kaart GeForce Gtx760-xlr8/Microsoft office home/Harddisk Sata3 6gb/s WD green 3TB/samsungssd840 evo 250gb/Avast Free

pcekspeer

06 dec 2013, 12:54

gitzoke

Prima, dan die stoorzender maar eens verwijderen hé :lol: Hou er rekening mee dat je in alles wat je verder hier gaat checken, je kijkt naar meldingen van "Connect dlc 5" zowel als naar "CONDUIT", die 2 zijn met mekaar verweven en kunnen dus beide voorkomen hé.

--In Chrome.
-Deze zal je al wel gevonden hebben. Klik op het menu-vakje rechtsboven en op Instellingen. Klik in "Bij opstarten" op Pagina's weergeven, daar kan je Connect uitschakelen.

-Klik op Extensies, klik op Connect en op de vuilbak.

--Check ook of beide worden vermeld tussen je programma's en verwijder ze. Klik START - Config.scherm - Progr. & onderd..
Na eventuele verwijdering ve progr., steeds de pc herstarten.

-Check ook.
Klik START - typ in het vakje
C:\Program Files
Zal bovenaan verschijnen en klik erop.
Zoek daar naar beide , RECHTSklik erop en op Verwijderen.
Verschijnt ook C:\Program Files (x86), doe daar hetzelfde.

Lukt het en gedaan met die vervelende meldingen ?
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

gitzoke

06 dec 2013, 15:38

Hi,
Geen last meer ondervonden van de connect toolbar !
Alle opdrachten heb ik perfect kunnen uitvoeren zoals je me gevraagd hebt !
Ik zal later zeker nog eens terug uw hulp inroepen , want op de pc waar ik nu op werk , gaat ontzettend traag .ik ga eerst al eens opkuisen met Malwarebytes en die ADW cleaner zoals ik nu heb geleerd.
Ik heb ook ccleaner er opstaan . Voorlopig klik ik daar enkel Cleaner en op schoonmaken, maar mag ik ook naar het register gaan en onderaan klikken op" scan naar problemen" en de aangevinkte elementen verwijderen nadien aub. Vermits ikhier weinig verstand van heb hiervan wil ik je toch deze vraag nog stellen .
Wat hebben we vandaag geleerd...
Punt 1 Sneller nu raad vragen op het seniorennet en dan hopen dat ik bij u terecht kom ;-)
Punt 2 Mij niet meer laten foppen door vrienden die er zogezegd goed van op de hoogte zijn en die me van kwaad naar erger sturen.
Punt 3 Niets meer downloaden voor software van twijfelachtige websites en eerst aan jullie raad vragen .
Duizend keer bedankt ! voor de leuke manier waar ik effectief mee geholpen ben .!!!!!!
Windows 10
Intel(R)Core(CM) I7 - 4770 cpu @ 3,40GHZ
Ram 32,0 GB
64 bits besturingsysteem, x64 processor / voeding rm650/Grafische kaart GeForce Gtx760-xlr8/Microsoft office home/Harddisk Sata3 6gb/s WD green 3TB/samsungssd840 evo 250gb/Avast Free

pcekspeer

07 dec 2013, 14:11

Hoi gitzoke

Connect is verwijderd, prima. Geregeld scannen met MBAM en AdwCleaner heeft dus zijn nut en nadien de prullenbak legen. Het scannen door Ccleaner, met de "borstel-functie" is voldoende (leegt ook de prullenbak), op die manier worden restanten uit IE en dergelijke eens opgeruimd hé. Microsoft raadt aan om géén automat. cleaners te gebruiken die het register "opschonen" : enkel wijzigingen in het register doorvoeren als je zelf zeer goed weet welke de gevolgen zijn...
Heb je vragen : vragen staat vrij hé.
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/