mijn man is overleden
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede morgen in de rapte...'t is hier nog steeds hectisch....
Hallo Tina,
Ik wens jou veel sterkte voor de ingreep.. gelukkig is het maar
een dag... natuurlijk is dat niet leuk als je er alleen voorstaat...
het is nooit leuk...als je problemen hebt met de gezondheid..
het ene al erger dan het andere..
Kan je de poezen niet voorzien van genoeg voedsel en drank..?
voor één dag.?? en waarom in de buurt niet iemand vragen
of ze jou even kunnen helpen... als mensen het niet weten
kunnen ze niet helpen natuurlijk.
Ik vraag ook niet graag iets... maar nood breekt wet.. en moeilijk kan ook..
Gemakkelijk is het niet dat begrijp ik wel....
Ik kan je alleen maar een sterkteknuff sturen...
vriendelijke groetjes,
Oma-C
Hallo Tina,
Ik wens jou veel sterkte voor de ingreep.. gelukkig is het maar
een dag... natuurlijk is dat niet leuk als je er alleen voorstaat...
het is nooit leuk...als je problemen hebt met de gezondheid..
het ene al erger dan het andere..
Kan je de poezen niet voorzien van genoeg voedsel en drank..?
voor één dag.?? en waarom in de buurt niet iemand vragen
of ze jou even kunnen helpen... als mensen het niet weten
kunnen ze niet helpen natuurlijk.
Ik vraag ook niet graag iets... maar nood breekt wet.. en moeilijk kan ook..
Gemakkelijk is het niet dat begrijp ik wel....
Ik kan je alleen maar een sterkteknuff sturen...
vriendelijke groetjes,
Oma-C
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo Tina ik wilde de laatste dagen niet schrijven naar u omdat we op het ogenblik al beginnen denken aan die feestdagen en ik dacht wel dat het voor u niet zo plezant zou zijn. Hoewel op die dagen men toch wel denkt aan mensen die alleen zijn.
Ik ben blij te horen dat alles goed gaat met de poezen. Tina ik denk dat er toch iemand zorgt dat uw poezen er telkens weer bovenop komen omdat ze u helpen verder te doen.
Hebt ge er nog niet aan gedacht uw zoon te vragen ? eens proberen u er op voorzien dat het neen kan zijn en er u dan niets van aan trekken.
Ja Tina uw forumvrienden wonen spijtig genoeg te ver er zijn er wel die u met plezier zouden helpen niet alleen om naar het ziekenhuis te doen maar ook met de feestdagen.(waaronder ik).
Moest het zomer zijn ik zou afkomen om u naar het ziekenhuis te doen ,maar in de winter rij ik zover niet meer met de auto.
Er zijn wel van die gelegenheden waar ze alleenstaande mensen met die dagen samen brengen ,maar ik denk dat dit misschien niet voor u is, volgens dat ge al gezegd hebt. En toch zult ge er eens iets moeten aan doen via internet zoudt ge toch eens moeten aan een tweetal vriendinnen kunnen komen, Als ge u niet kenbaar maakt zal het er niet van komen. Ge moet uit uw schelp komen zoals men zegt.
Ik ga u veel sterkte wensen en hopen dat toch iemand van de familie aan u denkt.
Breng in elk geval uw zoon op de hoogte dat ge die dag naar het ziekenhuis gaat. Misschien helpt hij u met binnen gaan dat zou toch beter zijn .
Groetjes en tot later.
Gerarda

Ik ben blij te horen dat alles goed gaat met de poezen. Tina ik denk dat er toch iemand zorgt dat uw poezen er telkens weer bovenop komen omdat ze u helpen verder te doen.
Hebt ge er nog niet aan gedacht uw zoon te vragen ? eens proberen u er op voorzien dat het neen kan zijn en er u dan niets van aan trekken.
Ja Tina uw forumvrienden wonen spijtig genoeg te ver er zijn er wel die u met plezier zouden helpen niet alleen om naar het ziekenhuis te doen maar ook met de feestdagen.(waaronder ik).
Moest het zomer zijn ik zou afkomen om u naar het ziekenhuis te doen ,maar in de winter rij ik zover niet meer met de auto.
Er zijn wel van die gelegenheden waar ze alleenstaande mensen met die dagen samen brengen ,maar ik denk dat dit misschien niet voor u is, volgens dat ge al gezegd hebt. En toch zult ge er eens iets moeten aan doen via internet zoudt ge toch eens moeten aan een tweetal vriendinnen kunnen komen, Als ge u niet kenbaar maakt zal het er niet van komen. Ge moet uit uw schelp komen zoals men zegt.
Ik ga u veel sterkte wensen en hopen dat toch iemand van de familie aan u denkt.
Breng in elk geval uw zoon op de hoogte dat ge die dag naar het ziekenhuis gaat. Misschien helpt hij u met binnen gaan dat zou toch beter zijn .
Groetjes en tot later.
Gerarda

-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Hallo Tina en de vrienden....
Hier nog altijd druk door de verhuis binnenkort....
Toch neem ik even tijd om jou mijn wensen te zenden:
De oprechte wensen voor een gezond en beter 2014
Hopelijk mag het alleen maar beter worden

Vele groetjes en sterkte....
Oma-C
Hier nog altijd druk door de verhuis binnenkort....
Toch neem ik even tijd om jou mijn wensen te zenden:
De oprechte wensen voor een gezond en beter 2014
Hopelijk mag het alleen maar beter worden

Vele groetjes en sterkte....
Oma-C
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
oma- c hopelijk verloopt de verhuis vlotjes
gerarda ik vind dat zo lief van jou jij die zo ver van mij weg woont zou de moeite doen om me naar het ziekenhuis te doen
ik ben intussen al 2x in de dagkliniek geweest en voel me niet te best
na nieuwjaar zal ik dan meer weten of ik nu geopereerd moet worden of niet
het is mijn dikke darm daar hebben ze al poliepen weggehaald met die kijkoperatie maar er zit nog iets ,daarvoor hebben ze een stukje verwijderd en dat moet nu onderzocht worden
ook met de feestdagen in aantocht voel ik mij heel triest
veel groetjes tina
gerarda ik vind dat zo lief van jou jij die zo ver van mij weg woont zou de moeite doen om me naar het ziekenhuis te doen
ik ben intussen al 2x in de dagkliniek geweest en voel me niet te best
na nieuwjaar zal ik dan meer weten of ik nu geopereerd moet worden of niet
het is mijn dikke darm daar hebben ze al poliepen weggehaald met die kijkoperatie maar er zit nog iets ,daarvoor hebben ze een stukje verwijderd en dat moet nu onderzocht worden
ook met de feestdagen in aantocht voel ik mij heel triest
veel groetjes tina
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hey Tina,
Ik was blij iets van u te vernemen. Ik wist dat ge naar het ziekenhuis moest en dacht wel dat het misschien erger zou zijn dan ge dacht.
Ja plezant is het dus eigenlijk niet maar het komt wel goed.
Hoewel ik wel meeleef met u hoor.Ze kunnen dat wel allemaal oplossen maar ge hebt dit allemaal beter niet.
Ge had dit ook nog nodig
Het mag daarna wel stoppen denk ik.
Ja en ge zult u dan weer zorgen moeten maken voor de poezen als ge niet thuis bent ook nog miserie bij.
Hopelijk een nieuw jaar en beter jaar.
Groetjes en spoedige beterschap gerarda

Ik was blij iets van u te vernemen. Ik wist dat ge naar het ziekenhuis moest en dacht wel dat het misschien erger zou zijn dan ge dacht.
Ja plezant is het dus eigenlijk niet maar het komt wel goed.
Hoewel ik wel meeleef met u hoor.Ze kunnen dat wel allemaal oplossen maar ge hebt dit allemaal beter niet.
Ge had dit ook nog nodig
Ja en ge zult u dan weer zorgen moeten maken voor de poezen als ge niet thuis bent ook nog miserie bij.
Hopelijk een nieuw jaar en beter jaar.
Groetjes en spoedige beterschap gerarda

-
hoshinkido - Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
- Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

tina 316 ,ik wens jouw een gelukki nieuwjaar 2O14
ondanks de tegenslagen die hebt meegemaakt.
sterkte meisje,volgend jaar gaat alles beter zijn
knuffel &xxx
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

hey tina
ik kom je voor 2014 veel geluk en liefde ,
vriendschap en een goede gezondheid wensen
veel groetjes
zonnebloemetje
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
hey dag davang inderdaad lang geleden ik ben blij nog eens iets van je te horen voor jou en je vrouwtje ook beste wensen voor het nieuwe jaar
ook voor zonnebloempje hoshinkido gerarda en oma-c
bedankt allemaal voor de nieuwjaarswensen
groetjes tina
ook voor zonnebloempje hoshinkido gerarda en oma-c
bedankt allemaal voor de nieuwjaarswensen
groetjes tina
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
't Kan zeker deugd doen van anderen wensen te krijgen Tina...ook zitten er hier en daar toch nog mooi en jong ogende 'senetters' bezig hé...kijk maar naar RIEKSE...

'k Zal maar mijne snoet er niet opzetten zeker...zie dat je niet meer kan slapen van pure schrik...
'k Zal maar mijne snoet er niet opzetten zeker...zie dat je niet meer kan slapen van pure schrik...
Wat niet al lachend kan gezegd.....