mijn man is overleden
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dag Tina,
Wat erg dat je dat nu weer voorhad.. ik hoop dat het snel geneest
't zal wel pijnlijk zijn....is met de poezen alles goed.?
Her is het nog altijd druk bezig zijn..de schilder is nog bezig
het hele appartement zal tegen volgende week dinsdag
geschilderd zijn...elke vierkante centimeter is dan gedaan..
nu er niks in de weg staat gaat dat best ....
Dan kunnen we beginnen uitzien naar een verhuiswagen.
zolang ik geen echte datum kon zeggen kan je dat niet hé
Ik wens jou het allerbeste en voorzichtig zijn...
een beterschapsknuffelke...
Groetjes van mij....
Wat erg dat je dat nu weer voorhad.. ik hoop dat het snel geneest
't zal wel pijnlijk zijn....is met de poezen alles goed.?
Her is het nog altijd druk bezig zijn..de schilder is nog bezig
het hele appartement zal tegen volgende week dinsdag
geschilderd zijn...elke vierkante centimeter is dan gedaan..
nu er niks in de weg staat gaat dat best ....
Dan kunnen we beginnen uitzien naar een verhuiswagen.
zolang ik geen echte datum kon zeggen kan je dat niet hé
Ik wens jou het allerbeste en voorzichtig zijn...
een beterschapsknuffelke...
Groetjes van mij....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo Tina. Ik kwam hier regelmatig kijken of ik u hier niet zag maar het was daar zo stil. maar ja ik kan het geloven; Ge zult wel veel pijn gehad hebben.
Hier is het ook stilletjes. Met dat weer ga ik niet veel buiten . Enkel wat boodschappen ,maar ik zal blij zijn als het warmer word, want ik wil zo veel mogelijk bewegen . Ik zit hier altijd te slapen omdat ik in de warmte zit.
Nog een maandje geduld en de dagen zullen langer worden en hopelijk wat minder regen.
Ik wens u spoedig beterschap
Groetjes Gerarda

Hier is het ook stilletjes. Met dat weer ga ik niet veel buiten . Enkel wat boodschappen ,maar ik zal blij zijn als het warmer word, want ik wil zo veel mogelijk bewegen . Ik zit hier altijd te slapen omdat ik in de warmte zit.
Nog een maandje geduld en de dagen zullen langer worden en hopelijk wat minder regen.
Ik wens u spoedig beterschap
Groetjes Gerarda

-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
ik ga ook niet veel buiten gerarda met die regen en het is ook nog altijd vroeg donker
ik draag nog altijd een mitella voor mijn schouder het is heel lastig gelukkig is het mijn linkse arm ,maar het is toch lastig
ook om te typen op mijn pc met 1 hand enfin het zal wel beteren zeker
oma-c heel veel groetjes en hopelijk kun je vlug in je appartement
het zal wel aanpassen zijn
misty heeft alweer 2 aanvallen op korte tijd gehad en ik die dacht dat het zou weg blijven
op 28 december en 11 januari dat zijn er 2 in 14 dagen
met tygro gaat het goed
groetjes tina
ik draag nog altijd een mitella voor mijn schouder het is heel lastig gelukkig is het mijn linkse arm ,maar het is toch lastig
ook om te typen op mijn pc met 1 hand enfin het zal wel beteren zeker
oma-c heel veel groetjes en hopelijk kun je vlug in je appartement
het zal wel aanpassen zijn
misty heeft alweer 2 aanvallen op korte tijd gehad en ik die dacht dat het zou weg blijven
op 28 december en 11 januari dat zijn er 2 in 14 dagen
met tygro gaat het goed
groetjes tina
-
Tina ik denk aan uw Misty hoor. Veel moed kunnen we u niet geven hé. Als het is zoals ze zeggen dat een kat negen levens heeft kan ze het misschien nog redden, Och arme dat beestje heeft al afgezien.
Het zou wel leuk zijn als het weer verbetert maar hopen dus.
Morgen ga ik mij eens riskeren om naar Gent te gaan naar een nicht van Marc ik zal eens luidop kunnen praten in plaats van in me zelf hahaha.
Ik hoop dat het nu met u goed gaat. Nog een tweetal maanden en die winter is ook voorbij.
Groetjes Gerarda
Het zou wel leuk zijn als het weer verbetert maar hopen dus.
Morgen ga ik mij eens riskeren om naar Gent te gaan naar een nicht van Marc ik zal eens luidop kunnen praten in plaats van in me zelf hahaha.
Ik hoop dat het nu met u goed gaat. Nog een tweetal maanden en die winter is ook voorbij.
Groetjes Gerarda
-
Hallo Tina,
Hoe gaat het nu met Misty???? Ik hoop dat het maar een kleine opflakkering was en dat ze weer goed is.
Ik hoop dat het met u ook goed gaat. We hebben nu allemaal wel een beetje de smoor zeker met dit winterweer. Ik ben het al beu om met die dikke vesten en muts aan te lopen. Ik heb een lederen vest gekocht dat ik graag zag en ik moet hem in de kast laten hangen
Ja als we iets kopen dragen we het graag hé.
Ik wens u een goed weekend misschien met een boek want buiten komen zal niet gezellig zijn.
groetjes Gerarda
Hoe gaat het nu met Misty???? Ik hoop dat het maar een kleine opflakkering was en dat ze weer goed is.
Ik hoop dat het met u ook goed gaat. We hebben nu allemaal wel een beetje de smoor zeker met dit winterweer. Ik ben het al beu om met die dikke vesten en muts aan te lopen. Ik heb een lederen vest gekocht dat ik graag zag en ik moet hem in de kast laten hangen
Ja als we iets kopen dragen we het graag hé.
Ik wens u een goed weekend misschien met een boek want buiten komen zal niet gezellig zijn.
groetjes Gerarda
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
voorlopig gaat het goed de laatste aanval was op 11 januari dus nog niet zolang
het is inderdaad weer om lekker thuis te blijven en nu zal het nog vriezen ook ,daar hou ik wel van zolang het niet glad is
verder gaat alles hier zijn gangetje
het is weer een moeilijke maand arnold zijn verjaardag komt er aan hij zou nu 62 jaar geworden zijn
het is al bijna 2 jaar geleden op 26 maart en het gaat nog altijd slecht
word het ooit beter ????
soms heb je van die dagen ik weet het ik moet het jou niet zeggen hé gerarda ,we zitten in hetzelfde schuitje zoals ze hier zeggen
hou je goed en hou het warm
groetjes tina
het is inderdaad weer om lekker thuis te blijven en nu zal het nog vriezen ook ,daar hou ik wel van zolang het niet glad is
verder gaat alles hier zijn gangetje
het is weer een moeilijke maand arnold zijn verjaardag komt er aan hij zou nu 62 jaar geworden zijn
het is al bijna 2 jaar geleden op 26 maart en het gaat nog altijd slecht
word het ooit beter ????
soms heb je van die dagen ik weet het ik moet het jou niet zeggen hé gerarda ,we zitten in hetzelfde schuitje zoals ze hier zeggen
hou je goed en hou het warm
groetjes tina
-
Inderdaad Tina bij mij is het zeker ook zo. het is in Maart 3 jaar en elke dag word er hier nog geweend. Er is altijd iets die me aan hem doet denken. En zeker in de wintermaanden als ik hier altijd binnen zit. Als het mooi weer is gaat het beter dan kan ik eens weggaan en het is goed als ik uit mijn huis ben.
Ja zoals het nu is kan het in Oostende wel deugt doen om eens op de zeedijk te marcheren goed ingeduffeld.
Ik heb nog meegemaakt in de jaren 50 dat de zee vervroren was en de laatste golfjes vooraan stonden nog rechtop als ijs.
En met Misty was het hopelijk een klein toeval
groetjes gerarda
Ja zoals het nu is kan het in Oostende wel deugt doen om eens op de zeedijk te marcheren goed ingeduffeld.
Ik heb nog meegemaakt in de jaren 50 dat de zee vervroren was en de laatste golfjes vooraan stonden nog rechtop als ijs.
En met Misty was het hopelijk een klein toeval
groetjes gerarda
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hey tina
ik kom je héél véél sterkte toewensen op zo'n
triestige dag als vandaag
ik weet dat je het moeilijk hebt
maar probeer ook eens aan de mooie momenten te denken
die je met je ventje hebt mogen beleven
veel groetjes , zonnebloemetje

ik kom je héél véél sterkte toewensen op zo'n