ImageShack
-
ann - Lid geworden op: 20 aug 2003, 22:05
Dag allemaal
Sinds een week ongeveer telkens als ik ImageShack wil gebruiken komt er op mijn scherm.
Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.
Zelfs als ik op doorgaan naar deze website aanklik lukt het nog niet
is raar want werk daar al heel lang mee zonder problemen
Hartelijk dank
Ik werk met XP, SP3,
Sinds een week ongeveer telkens als ik ImageShack wil gebruiken komt er op mijn scherm.
Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.
Zelfs als ik op doorgaan naar deze website aanklik lukt het nog niet
is raar want werk daar al heel lang mee zonder problemen
Hartelijk dank
Ik werk met XP, SP3,
Gezondheid is je hoogste goed!
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
ann
--Je geeft weinig info hé. Om naar de webpagina te gaan heb je een browser nodig, welke is in gebruik : Firefox of Chrome of Int.Explorer of .... ?
Als het Int.Explorer is (=afgekort : IE) : welke versie ?
Kom je zo te weten :
Klik in IE op HELP en op Over Int.Explor.
--Sluit en herstart je browser eens en klik eens op deze link ?
https://imageshack.com/

--Je geeft weinig info hé. Om naar de webpagina te gaan heb je een browser nodig, welke is in gebruik : Firefox of Chrome of Int.Explorer of .... ?
Als het Int.Explorer is (=afgekort : IE) : welke versie ?
Kom je zo te weten :
Klik in IE op HELP en op Over Int.Explor.
--Sluit en herstart je browser eens en klik eens op deze link ?
https://imageshack.com/
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
@ann
Jammer, maar laat deze Microsoft-fixit IE8 eens herstellen, mogelijk levert dat een gunstig resultaat op hé.
http://support.microsoft.com/kb/923737/nl
Gewoon de stappen volgen.

Jammer, maar laat deze Microsoft-fixit IE8 eens herstellen, mogelijk levert dat een gunstig resultaat op hé.
http://support.microsoft.com/kb/923737/nl
Gewoon de stappen volgen.
-
@ann
--Wat betekent IE terug instellen ? Dat betekent dat je een zo goed als nieuwe IE terug krijgt. Bijna dezelfde als toen hij voor de eerste keer op je pc werd geïnstalleerd. Grondige uitzuivering dus.
Als je een vinkje plaatst bij "Persoonlijke instellingen verwijderen" zullen bijv. ook de opgeslagen wachtwoorden om in te loggen bij sites worden verwijderd, je startpagina zal je opnieuw moeten instellen.
Als je hier dus geen vinkje plaatst zal dat niet gebeuren.
Klik op "opnieuw instellen" om het uit te voeren.
--Als je bij die melding die je krijgt voor ImageShack klikt op doorgaan. Krijg je dan een rode balk te zien waarin je kan klikken op "Certificaatfout" ?
--Als dat zo is klik er dan op.
--Klik vervolgens op "Certificaat weergeven".
--Klik dan vervolgens op "Certificaat installeren".
--In het warschuwingsbericht dat volgt klik je dan op JA.
Lukt het ?

--Wat betekent IE terug instellen ? Dat betekent dat je een zo goed als nieuwe IE terug krijgt. Bijna dezelfde als toen hij voor de eerste keer op je pc werd geïnstalleerd. Grondige uitzuivering dus.
Als je een vinkje plaatst bij "Persoonlijke instellingen verwijderen" zullen bijv. ook de opgeslagen wachtwoorden om in te loggen bij sites worden verwijderd, je startpagina zal je opnieuw moeten instellen.
Als je hier dus geen vinkje plaatst zal dat niet gebeuren.
Klik op "opnieuw instellen" om het uit te voeren.
--Als je bij die melding die je krijgt voor ImageShack klikt op doorgaan. Krijg je dan een rode balk te zien waarin je kan klikken op "Certificaatfout" ?
--Als dat zo is klik er dan op.
--Klik vervolgens op "Certificaat weergeven".
--Klik dan vervolgens op "Certificaat installeren".
--In het warschuwingsbericht dat volgt klik je dan op JA.
Lukt het ?
-
ann - Lid geworden op: 20 aug 2003, 22:05
Heb laptop genomen en adres in browser geplaatst
en raak daar wel op imageShack
op gewone pc gebruikte ik altijd een snelkoppeling
ImageShack is veranderd en als ik het juist lees is het nu betalend.
Maar ik ga morgen alles nog eens goed lezen
Url is, http://imageschack.us/
Pcekspeer, hartelijk bedankt dat je me wou helpen
Groeten
Ann
en raak daar wel op imageShack
op gewone pc gebruikte ik altijd een snelkoppeling
ImageShack is veranderd en als ik het juist lees is het nu betalend.
Maar ik ga morgen alles nog eens goed lezen
Url is, http://imageschack.us/
Pcekspeer, hartelijk bedankt dat je me wou helpen
Groeten
Ann
Gezondheid is je hoogste goed!
-
@ann
Even opletten ?
De laatste link is niet de goede hé.
Hier kan je ImageSachck-gratis rechtstreeks downloaden als je wilt :
http://www.softpedia.com/dyn-postdownlo ... 56&t=5&i=1

Even opletten ?
De laatste link is niet de goede hé.
Hier kan je ImageSachck-gratis rechtstreeks downloaden als je wilt :
http://www.softpedia.com/dyn-postdownlo ... 56&t=5&i=1
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Imageshack is inderdaad betalend geworden.
De link van expert is al helemaal geen goede, en softpedia garandeert alleen maar een virusvrije download, op de site van Belgium Digital is te lezen dat IS verleden week zijn site vernieuwd heeft en nu dus ook betalend.
Goede alternatieven zijn
Postimage.org. en Tinypics.com
De link van expert is al helemaal geen goede, en softpedia garandeert alleen maar een virusvrije download, op de site van Belgium Digital is te lezen dat IS verleden week zijn site vernieuwd heeft en nu dus ook betalend.
Goede alternatieven zijn
Postimage.org. en Tinypics.com
-
@ann
Gebruik gerust de link naar Imageshack, werkt prima en...gratis.
Check hier wat ikzelf heb geüpload :
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=175259
@paullamb
Jij mag dat ook checken hoor !

Gebruik gerust de link naar Imageshack, werkt prima en...gratis.
Check hier wat ikzelf heb geüpload :
http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=175259
@paullamb
Jij mag dat ook checken hoor !
-
@paullamb
Niet alleen ann mog doen wat ze voor goed vindt, ik ook ?
Leren downloaden ?
Al eens een test gedaan met meerdere uploads na mekaar, ervaring als het ware ?
Neen ? Ja ?

Niet alleen ann mog doen wat ze voor goed vindt, ik ook ?
Leren downloaden ?
Al eens een test gedaan met meerdere uploads na mekaar, ervaring als het ware ?
Neen ? Ja ?
-
-
@paullamb
Leren downloaden ?
De link naar de rechtstreekse download aanklikken, zoals ik aangeef paullamb, en dan krijg je, in een goede browser, bijv. IE, deze balk beneden op je scherm. Daar klik je op "Uitvoeren" en...hopla de download wordt gestart.
Proberen maar hé.

Leren downloaden ?
De link naar de rechtstreekse download aanklikken, zoals ik aangeef paullamb, en dan krijg je, in een goede browser, bijv. IE, deze balk beneden op je scherm. Daar klik je op "Uitvoeren" en...hopla de download wordt gestart.
Proberen maar hé.
-
Vermits u de expert bent, mag u doen wat u wil.
Dit is tenslotte een forum, en moet er gepoogd worden om de vragen zo goed mogelijk op te lossen.
Vermits ik met uw link niks kan doen, tja dan kan ik het maar niet. Maar lezen kan ik wel.
Dit is tenslotte een forum, en moet er gepoogd worden om de vragen zo goed mogelijk op te lossen.
Vermits ik met uw link niks kan doen, tja dan kan ik het maar niet. Maar lezen kan ik wel.