ZOEKTOCHT IN ONS LANDJE
-
Valentijn65 - Lid geworden op: 07 feb 2012, 18:57
'k Zal een ietsiepietsie helpen:
Nadat je entree hebt betaald, zie je links een gebouw. Daar kan je niet in maar als je door het venster kijkt, zie je mijn plaatje.
Nadat je entree hebt betaald, zie je links een gebouw. Daar kan je niet in maar als je door het venster kijkt, zie je mijn plaatje.
-
chérie - Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
Wel Chérie, ik had het n-o-o-i-t verwacht! Het is iid één van de gebouwen binnen het Zoo-terrein. Ik weet NB niet eens wát er zich in het gebouw bevindt.
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!!
-
Je had misschien 'Dr. Anton Philipszaal' even moeten weg X-en! Nu zal 't Eindhoven wel zijn.
-
Het hoofdkantoor van Philips staat -gek genoeg- in Amsterdam. Uiteraard ken ik 't gebouw. Jouw plaatje ken ik niet maar ik gok dus maar op Amsterdam.
-
Ik heb inmiddels 'GeGoogled' en zie dat de Anton Philipszaal -of all places- in Den Haag staat.
-
Beide plaatjes van hetzelfde open lucht kunstwerk. Nederland. Geef aan waar de plek is, eventueel mét de naam van de gemeente. (Lijkt moeilijker dan-ie is!)

-
Knap hoor Sita! Ik ben dol op dit kunstwerk maar wist/weet niet eens wie de maker was/is. En idd, helemaal goed! Staat in de beeldentuin van het Kroller - Müller museum op de Hoge Veluwe, Otterlo.