we transfer
-
marann - Lid geworden op: 24 mar 2004, 21:01
beste mensen,
Graag had ik een ppt verzonden van 14.9Mb naar 20 cursisten. Hoe doe ik dit best?
Ik heb we transfer geprobeert maar blijkbaar moet ik dit naar elke student afzonderlijk doen. Ik kan mis zijn natuurlijk.
mvg marcel
Graag had ik een ppt verzonden van 14.9Mb naar 20 cursisten. Hoe doe ik dit best?
Ik heb we transfer geprobeert maar blijkbaar moet ik dit naar elke student afzonderlijk doen. Ik kan mis zijn natuurlijk.
mvg marcel
Wie op zijn afkomst pocht, is als een aardappel: het beste deel zit onder de grond.
-
marann - Lid geworden op: 24 mar 2004, 21:01
@ de Valerie,
Ik denk dat we niet op dezelfde golflengte zitten. Ik heb in outlook een groep samengesteld met als naam "cursisten". Deze e-mail adressen worden allemaal aangeschreven als ik een mail verstuur naar "cursisten". Als ik deze naam inbreng bij wetransfer krijg ik de melding dat dit geen geldig adres is. Wat normaal is. Maar hoe krijg ik deze groep dan wel in dit sisteem?
mvg marcel
Ik denk dat we niet op dezelfde golflengte zitten. Ik heb in outlook een groep samengesteld met als naam "cursisten". Deze e-mail adressen worden allemaal aangeschreven als ik een mail verstuur naar "cursisten". Als ik deze naam inbreng bij wetransfer krijg ik de melding dat dit geen geldig adres is. Wat normaal is. Maar hoe krijg ik deze groep dan wel in dit sisteem?
mvg marcel
Wie op zijn afkomst pocht, is als een aardappel: het beste deel zit onder de grond.
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Je kan de file sturen naar wetransfer en dan krijg je zelf ook een mail hoe je deze file kan downloaden.
Als je dan deze mail forward naar uw groep dan kunnen ze deze file downloaden en bekijken.
Als je dan deze mail forward naar uw groep dan kunnen ze deze file downloaden en bekijken.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
-
de Valerie - Lid geworden op: 22 dec 2012, 01:38
Klopt marann. Ik zit op het verkeerde spoor.
Zoals janneke dust2 aangeeft, of je email adressen kopiëren en plakken in WT.
Zoals janneke dust2 aangeeft, of je email adressen kopiëren en plakken in WT.