mijn man is overleden
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo Tina,
Ik wens u ook veel sterkte nu het uw man zijn verjaardag is zult ge weer veel verdriet hebben . Dat gaat nooit over maar op zulke dagen is het nog erger hé .
Ik ben hier een paar dagen niet geweest zodat ik niet vroeger gereageerd heb. Ik zit hier voor het ogenblik op een reserve laptop omdat er iets scheelt met mijn pc.
Nu de vierde maart is het drie jaar dat mijn man overleden is. Ge kunt niet geloven hoe rap dit gaat.
Maar aanvaarden doet ge nooit. We kunnen enkel genieten van de gelukkige tijd dat we in het verleden hebben gehad hé.
Tina groetjes en houd er de moed in voor de poesen
Gerarda
Ik wens u ook veel sterkte nu het uw man zijn verjaardag is zult ge weer veel verdriet hebben . Dat gaat nooit over maar op zulke dagen is het nog erger hé .
Ik ben hier een paar dagen niet geweest zodat ik niet vroeger gereageerd heb. Ik zit hier voor het ogenblik op een reserve laptop omdat er iets scheelt met mijn pc.
Nu de vierde maart is het drie jaar dat mijn man overleden is. Ge kunt niet geloven hoe rap dit gaat.
Maar aanvaarden doet ge nooit. We kunnen enkel genieten van de gelukkige tijd dat we in het verleden hebben gehad hé.
Tina groetjes en houd er de moed in voor de poesen
Gerarda
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
bedankt riekske voor de mooie foto
het is niet gemakkelijk zonnebloempje maar bedankt voor je steun dat doet altijd goed
ik weet het gerarda het is weer heel moeilijk en de 26 ste maart is het 2 jaar dat arnold er niet meer is
voor jou komen er ook weer moeilijke dagen hé
en de mooie herinneringen als je daar eens begint aan te denken dat doet het zoon pijn voor wat je niet meer hebt
ik kan heel moeilijk tegen het alleen zijn en heb ook weer veel verdriet
misty heeft zondag een heel zware aanval gehad ze was aan het stikken ze had haar tong ingeslikt dat is nu de derde aanval in 1 maand en ik had zo gehoopt dat ze weg zouden blijven
4,5 maand heeft ze geen meer gehad en nu drie op een korte tijd
het verscheurd me dat ik niets kan doen voor haar en als ze blijven komen zo kort op elkaar zal ik haar moeten laten inslapen
ik mag er niet aan denken dat ik mijn kleine meisje niet meer zal hebben
groetjes tina
het is niet gemakkelijk zonnebloempje maar bedankt voor je steun dat doet altijd goed
ik weet het gerarda het is weer heel moeilijk en de 26 ste maart is het 2 jaar dat arnold er niet meer is
voor jou komen er ook weer moeilijke dagen hé
en de mooie herinneringen als je daar eens begint aan te denken dat doet het zoon pijn voor wat je niet meer hebt
ik kan heel moeilijk tegen het alleen zijn en heb ook weer veel verdriet
misty heeft zondag een heel zware aanval gehad ze was aan het stikken ze had haar tong ingeslikt dat is nu de derde aanval in 1 maand en ik had zo gehoopt dat ze weg zouden blijven
4,5 maand heeft ze geen meer gehad en nu drie op een korte tijd
het verscheurd me dat ik niets kan doen voor haar en als ze blijven komen zo kort op elkaar zal ik haar moeten laten inslapen
ik mag er niet aan denken dat ik mijn kleine meisje niet meer zal hebben
groetjes tina
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dag Tina,
ik ben er nog hoor maar heb zelf in de lappenmand gezeten
de laatste week en ik voel me nog niet echt goed
Veel geduld heeft een mens nodig in z'n leven..
en niet bij de pakken blijven zitten..
proberen van elke dag weer een goede dag te maken eender hoe
en de pijn moeten we erbij nemen.. die gaat nooit helemaal voorbij
en er komen altijd dingen bij die pijn doen en waar je
aan herinnerd wordt.. maar dat is het leven...
niemand heeft ons beloofd dat het leven een feest zou zijn..
hoe ouder je wordt hoe meer je dat ondervindt maar het
helpt je niet dat je zit te treuren....elke dag opnieuw..
Die speciale dagen heb ik het nog moeilijk ook na zoveel jaren..
Ik kan je alleen moed en sterkte wensen en hopen dat je voor jezelf
het leven wat aangenaam maakt, als jij het niet doet
dan doet niemand het..helaas
een dikke knuffel Tina, en maak er het beste van
ik ben er nog hoor maar heb zelf in de lappenmand gezeten
de laatste week en ik voel me nog niet echt goed
Veel geduld heeft een mens nodig in z'n leven..
en niet bij de pakken blijven zitten..
proberen van elke dag weer een goede dag te maken eender hoe
en de pijn moeten we erbij nemen.. die gaat nooit helemaal voorbij
en er komen altijd dingen bij die pijn doen en waar je
aan herinnerd wordt.. maar dat is het leven...
niemand heeft ons beloofd dat het leven een feest zou zijn..
hoe ouder je wordt hoe meer je dat ondervindt maar het
helpt je niet dat je zit te treuren....elke dag opnieuw..
Die speciale dagen heb ik het nog moeilijk ook na zoveel jaren..
Ik kan je alleen moed en sterkte wensen en hopen dat je voor jezelf
het leven wat aangenaam maakt, als jij het niet doet
dan doet niemand het..helaas
een dikke knuffel Tina, en maak er het beste van
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Dag Tina,
ge hebt nu zeker al genoeg tegenslagen gehad. Dat di tnu weer moet beginnen met misty. Het is erg en moeilijk om een beslissing te nemen ,maar ik steun u voor honderd procent als ge beslist om haar te laten inslapen. Ik denk niet dat ze nog gelukkig is. Wie weet of ze niet gans de dag hoofdpijn heeft.
Ik heb voor mijn hond jaren geleden ook een zware beslissing genomen. Hij had kanker en de dierenarts wilde hem opereren maar hij was 12,5 jaar en ik heb toen beslotenom hem te laten inslapen.het was noch thans de hond dat ik ooit het liefst gezien heb omdat hij mij zo goed verstond een hoofdknik en hij wist wat ik wilde. Hij luisterde heel goed naar mij, zeer moeilijk die beslissing, maar ge moet in uw hoofd houden dat het voor zijn goed is.Ik voelde mij beter nadien. Ik heb hem in de tuin begraven en dat voelde goed.
Tina nog wat moed binnenkort kunnen we weer buiten, ik zit ook al in de put hoor het word hoog tijd dat die donkere dagen voorbij zijn.
Groetjes gerarda
ge hebt nu zeker al genoeg tegenslagen gehad. Dat di tnu weer moet beginnen met misty. Het is erg en moeilijk om een beslissing te nemen ,maar ik steun u voor honderd procent als ge beslist om haar te laten inslapen. Ik denk niet dat ze nog gelukkig is. Wie weet of ze niet gans de dag hoofdpijn heeft.
Ik heb voor mijn hond jaren geleden ook een zware beslissing genomen. Hij had kanker en de dierenarts wilde hem opereren maar hij was 12,5 jaar en ik heb toen beslotenom hem te laten inslapen.het was noch thans de hond dat ik ooit het liefst gezien heb omdat hij mij zo goed verstond een hoofdknik en hij wist wat ik wilde. Hij luisterde heel goed naar mij, zeer moeilijk die beslissing, maar ge moet in uw hoofd houden dat het voor zijn goed is.Ik voelde mij beter nadien. Ik heb hem in de tuin begraven en dat voelde goed.
Tina nog wat moed binnenkort kunnen we weer buiten, ik zit ook al in de put hoor het word hoog tijd dat die donkere dagen voorbij zijn.
Groetjes gerarda
-
bedankt oma-c en gerarda ik zit ook al een tijdje in de lappenmand
heb voor niets geen fut en ben altijd zo moe
voor jouw komt er ook weer een moeilijke tijd hé gerarda die maand maart 3 jaar en het voelt niet zolang hé ons valentijntje is er niet voor ons
dezelfde maand waarin arnold is gestorven
ik wens jullie een fijn weekend
groetjes tina
heb voor niets geen fut en ben altijd zo moe
voor jouw komt er ook weer een moeilijke tijd hé gerarda die maand maart 3 jaar en het voelt niet zolang hé ons valentijntje is er niet voor ons
dezelfde maand waarin arnold is gestorven
ik wens jullie een fijn weekend
groetjes tina
-
Dag Tina,
Ik dacht het wel dat ge in de put zat. Uw lijstje met tegenslagen word maar langer. Hoewel we niet moeten spreken van het verwerken van het overlijden van onze man ,ik besef dat dit nooit zal verwerkt worden. Ik sta er mee op en ik ga ermee slapen.
En gij hebt dan nog al die problemen met uw beestjes erbij.
En dan nog die vervelende winter ,dat we niet buiten kunnen. Ik ondervind wel dat ik me beter voel als ik eens weggeweest ben. Zelfs mijn vriendinnen die nog met hun man samen zijn vinden het ook zo vervelend met die regen en wind.
Ik zat eraan te denken om eens naar Brugge te gaan zaterdag en ineens hoorde ik de regen op mijn platform ja ik dacht vergeet het maar.
Allee Tina houd u nog wat sterk nog een maandje en we zullen wel weer eens buiten kunnen. Ik kom zeker eens wat jodium ophalen in Oostende op de dijk.
Hoe gaat het met Misty ? zijn da aanvallen al weer vermindert?
Groetjes Gerarda
Ik dacht het wel dat ge in de put zat. Uw lijstje met tegenslagen word maar langer. Hoewel we niet moeten spreken van het verwerken van het overlijden van onze man ,ik besef dat dit nooit zal verwerkt worden. Ik sta er mee op en ik ga ermee slapen.
En gij hebt dan nog al die problemen met uw beestjes erbij.
En dan nog die vervelende winter ,dat we niet buiten kunnen. Ik ondervind wel dat ik me beter voel als ik eens weggeweest ben. Zelfs mijn vriendinnen die nog met hun man samen zijn vinden het ook zo vervelend met die regen en wind.
Ik zat eraan te denken om eens naar Brugge te gaan zaterdag en ineens hoorde ik de regen op mijn platform ja ik dacht vergeet het maar.
Allee Tina houd u nog wat sterk nog een maandje en we zullen wel weer eens buiten kunnen. Ik kom zeker eens wat jodium ophalen in Oostende op de dijk.
Hoe gaat het met Misty ? zijn da aanvallen al weer vermindert?
Groetjes Gerarda
-
misty heeft weer regelmatig aanvallen van epilepsy
hopelijk blijft het al gauw weer een tijdje weg
met het mooie weer loopt ze toch graag wat buiten aan haar riempje
met mij gaat het de laatste tijd minder goed ik ben altijd zo moe heb al bloedonderzoek ondergaan maar heb nog geen uitslag
het word weer tijd om in de tuin te werken maar ik zie het niet zitten er moet zoveel gedaan worden
mijn tuin was toch mooier toen arnold er nog was ik probeer het wel maar het gaat moeilijk met mijn rug
en oma)c hoe gaat het met de verhuis ????
het biijft moeilijk hé riekske ik ben je ook niet vergeten hoor heb alleen voor niets geen goesting zelfs niet om op de computer te komen
bij jouw is het nu 3 jaar hé gerarda en bij mij word het 2 jaar dat we ons ventje moeten missen alle twee in maart
groetjes tina
hopelijk blijft het al gauw weer een tijdje weg
met het mooie weer loopt ze toch graag wat buiten aan haar riempje
met mij gaat het de laatste tijd minder goed ik ben altijd zo moe heb al bloedonderzoek ondergaan maar heb nog geen uitslag
het word weer tijd om in de tuin te werken maar ik zie het niet zitten er moet zoveel gedaan worden
mijn tuin was toch mooier toen arnold er nog was ik probeer het wel maar het gaat moeilijk met mijn rug
en oma)c hoe gaat het met de verhuis ????
het biijft moeilijk hé riekske ik ben je ook niet vergeten hoor heb alleen voor niets geen goesting zelfs niet om op de computer te komen
bij jouw is het nu 3 jaar hé gerarda en bij mij word het 2 jaar dat we ons ventje moeten missen alle twee in maart
groetjes tina
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Hallo dag Tina,
Het blijft moeilijk hé... het heeft veel tijd nodig... voor elk van ons...
vooral ook om dat je niet goed uit de voeten kan...
Hier is de verhuis gedaan.. op 21 februari
alles is goed gegaan, maar het brengt vreselijk veel werk mee...
zo van een huis naar een appartement... er moet zoveel
achterblijven, en weggedaan worden.. niet gemakkelijk ..
alles heeft z'n herinneringen hé... ik zit hier
nu heel netjes in een zonnig en mooi appartement..
de gordijnen en overgordijnen moet ik nog maken
maar alles kan niet tegelijk ... ik heb tijd.. al de rest heeft
al een plaatsje gekregen, en ik begin het goed gewoon te worden ...
het is een rustige nieuwe buurt...ik ben blij dat ik geen tuin meer moet onderhouden ... dat was er echt teveel aan.. ik heb en zonnig
terras en kan daar heerlijk buiten zitten
Hier is het op 14 maart 22jaar geleden en ik mis mijn man ook nog..
vooral op deze datums natuurlijk ...en bij elke verjaardag of
herinneringsdag... ik praat nog elke dag met z'n foto...
en dat is goed...
Wat jammer van je katje... hopelijk betert het nog wat..?...
Ik wens jou veel sterkte en goede moed.. ik zend jou
een dikke knuffel en veel zon...niet de moed opgeven hé...
Het blijft moeilijk hé... het heeft veel tijd nodig... voor elk van ons...
vooral ook om dat je niet goed uit de voeten kan...
Hier is de verhuis gedaan.. op 21 februari
alles is goed gegaan, maar het brengt vreselijk veel werk mee...
zo van een huis naar een appartement... er moet zoveel
achterblijven, en weggedaan worden.. niet gemakkelijk ..
alles heeft z'n herinneringen hé... ik zit hier
nu heel netjes in een zonnig en mooi appartement..
de gordijnen en overgordijnen moet ik nog maken
maar alles kan niet tegelijk ... ik heb tijd.. al de rest heeft
al een plaatsje gekregen, en ik begin het goed gewoon te worden ...
het is een rustige nieuwe buurt...ik ben blij dat ik geen tuin meer moet onderhouden ... dat was er echt teveel aan.. ik heb en zonnig
terras en kan daar heerlijk buiten zitten
Hier is het op 14 maart 22jaar geleden en ik mis mijn man ook nog..
vooral op deze datums natuurlijk ...en bij elke verjaardag of
herinneringsdag... ik praat nog elke dag met z'n foto...
en dat is goed...
Wat jammer van je katje... hopelijk betert het nog wat..?...
Ik wens jou veel sterkte en goede moed.. ik zend jou
een dikke knuffel en veel zon...niet de moed opgeven hé...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hey tina
leuk om nog iets van je te horen
maar helaas is het geen goed nieuws
ik hoop echt dat je misty nog een tijdje bij
je kan houden
maar haar ziekte heeft ze natuurlijk gekregen
door die mishandeling van die dierenbeulen
en ik kan me daar echt kwaad over maken
dat er nog zulke gewetenloze mensen bestaan
zonder een greintje respect voor dieren
ik hoop ook dat het met jou gezondheid in orde komt
maar als je overal alleen voor staat zal dat zeker niet
gemakkelijk zijn
ik wens je dan ook nog véél sterkte en goede moed
om er verder nog iets van te maken
en hopelijk brengt de zomer weer een beetje geluk
voor jou
groetjes , zonnebloemetje
leuk om nog iets van je te horen
maar helaas is het geen goed nieuws
ik hoop echt dat je misty nog een tijdje bij
je kan houden
maar haar ziekte heeft ze natuurlijk gekregen
door die mishandeling van die dierenbeulen
en ik kan me daar echt kwaad over maken
dat er nog zulke gewetenloze mensen bestaan
zonder een greintje respect voor dieren
ik hoop ook dat het met jou gezondheid in orde komt
maar als je overal alleen voor staat zal dat zeker niet
gemakkelijk zijn
ik wens je dan ook nog véél sterkte en goede moed
om er verder nog iets van te maken
en hopelijk brengt de zomer weer een beetje geluk
voor jou
groetjes , zonnebloemetje
*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Hallo Tina
Ik ben blij u te horen, ik wilde al enkele malen aan de bel trekken maar dacht dat ge misschien ziek was. Het is wel geen goed nieuws maar ja we moeten er door hé; het voelt zeker erger als ge er alleen voor staat en dat ge dan moe loopt kan ik me voorstellen al die spanning om te vechten voor Misty.
Ja we hebben inderdaad een moeilijke periode deze maand. Ik moest zelfs naar de kalender niet kijken ik begon voor alles wat ik zag te wenen. maar ja ik had het al gedacht dat dit voor de rest van mijn leven zal zijn. Zoals oma-c zegt.
Maar dan denk ik in mezelf het is omdat ik een heerlijk huwelijksleven heb gehad dat ik verdriet heb. Zal maar verder zorgen dat ik altijd een zakdoek bij me heb, want met die papieren dingetjes ben ik niets.
De laatste tijd heb ik het druk gehad met naaien maar ook met de kleinkinderen die bij mij waren. Dat is wel eens plezant maar ik ben toch blij dat het gedaan is. Gisteren kon ik dan weer een rustig wandelingetje maken met de hond.
Tina ik wens u veel sterkte en hoop dat het snel beter word met u.
Groetjes Gerarda
Ik ben blij u te horen, ik wilde al enkele malen aan de bel trekken maar dacht dat ge misschien ziek was. Het is wel geen goed nieuws maar ja we moeten er door hé; het voelt zeker erger als ge er alleen voor staat en dat ge dan moe loopt kan ik me voorstellen al die spanning om te vechten voor Misty.
Ja we hebben inderdaad een moeilijke periode deze maand. Ik moest zelfs naar de kalender niet kijken ik begon voor alles wat ik zag te wenen. maar ja ik had het al gedacht dat dit voor de rest van mijn leven zal zijn. Zoals oma-c zegt.
Maar dan denk ik in mezelf het is omdat ik een heerlijk huwelijksleven heb gehad dat ik verdriet heb. Zal maar verder zorgen dat ik altijd een zakdoek bij me heb, want met die papieren dingetjes ben ik niets.
De laatste tijd heb ik het druk gehad met naaien maar ook met de kleinkinderen die bij mij waren. Dat is wel eens plezant maar ik ben toch blij dat het gedaan is. Gisteren kon ik dan weer een rustig wandelingetje maken met de hond.
Tina ik wens u veel sterkte en hoop dat het snel beter word met u.
Groetjes Gerarda
-
een verhuis naar een appartement brengt inderdaad veel werk met zich mee zoveel wat je moet uitzoeken en een huis waar je zoveel herinneringen in hebt
zoveel ook wat je niet kunt meenemen
maar blij te horen dat je nu in je appartement bent en het goed stelt oma-c het zal wel aanpassen zijn
het is inderdaad van die dierenbeulen dat ze dat heeft overgehouden de kleine misty zonnebloemetje en daar woon ik dan naast als ik ze hoor rijzen mijn haren pppfffff
gerarda de mooie dagen komen er aan
weer tijd om de tuin te kuisen ik ben al 2 weken bezig niet elke dag natuurlijk anders kon ik niet meer recht
maar vandaag heb ik grote struiken uitgespit om te verplaatsen
en dat was een beetje teveel ben door mijn rug gegaan en heb de dokter gebeld die komt vandaag
dat komt ervan als je teveel ineens wil doen
maar als ik aan iets begin wil ik ook dat het gedaan is
ik doe nu de rest van de week niets meer en zal veel moeten rusten
zal weer onder mijn voeten krijgen van de dokter als hij zal horen waardoor ik zoveel pijn heb
maar het moet gedaan worden hé anders word het hier een jungle
heb nog heel veel werk in de tuin
als het nog slechter begint te gaan ga ik ook naar een appartementje dan is er ook veel minder werk
ik moet me bezig houden deze maand zodat ik niet teveel aan die dag denk het blijft hard hé gerarda altijd al die herinneringen en die zware dagen die komen waar je alleen door moet
veel groetjes tina
zoveel ook wat je niet kunt meenemen
maar blij te horen dat je nu in je appartement bent en het goed stelt oma-c het zal wel aanpassen zijn
het is inderdaad van die dierenbeulen dat ze dat heeft overgehouden de kleine misty zonnebloemetje en daar woon ik dan naast als ik ze hoor rijzen mijn haren pppfffff
gerarda de mooie dagen komen er aan
weer tijd om de tuin te kuisen ik ben al 2 weken bezig niet elke dag natuurlijk anders kon ik niet meer recht
maar vandaag heb ik grote struiken uitgespit om te verplaatsen
en dat was een beetje teveel ben door mijn rug gegaan en heb de dokter gebeld die komt vandaag
dat komt ervan als je teveel ineens wil doen
maar als ik aan iets begin wil ik ook dat het gedaan is
ik doe nu de rest van de week niets meer en zal veel moeten rusten
zal weer onder mijn voeten krijgen van de dokter als hij zal horen waardoor ik zoveel pijn heb
maar het moet gedaan worden hé anders word het hier een jungle
heb nog heel veel werk in de tuin
als het nog slechter begint te gaan ga ik ook naar een appartementje dan is er ook veel minder werk
ik moet me bezig houden deze maand zodat ik niet teveel aan die dag denk het blijft hard hé gerarda altijd al die herinneringen en die zware dagen die komen waar je alleen door moet
veel groetjes tina
-
Hey Tina,
Ik ben er al weer een beetje bovenop. Nogal veel werk gehad en bezoek zo dus denkt ge daar zoveel niet aan.
Gisteren ben ik ook in de tuin begonnen . Allee ik zal maar zeggen tuintje gelukkig maar. Want graag doe ik het niet. De ene kant zijn rozenstruiken dat ik na de zomer gekortwiekt heb en die staan inde grond natuurlijk maar daarop ligt plastiek en keitjes dus heb ik er verder geen werk aan. Aan de andere zijde dus een strook om bloemetjes te planten en dat moet ik nu beginnen onkruid uit te doen en dan weer nieuwe bloemetjes zetten. En midden heb ik dan een graspleintje en dat heb ik nu gisteren bemest met korrels .
Marc zei mij de laatste week in het ziekenhuis.ge moet iemand nemen om de tuin te doen. Ik wilde daar niet veel op reageren ik dacht ja hij weet dat hij niet meer naar huis zal komen. maar toch. Ik zou graag iemand vragen om de tuin te doen maar feitelijk is het zo weinig dat daar niemand zou willen voor komen.
Tina we gaan maar de moed opnemen nu het naar de zomer gaat zullen we wat meer buiten kunnen komen en onze zinnen verzetten.
Ik heb er al moed op om eens naar Oostende te komen en de zee te ruiken.
Spijtig van Misty ik hoop dat ze niet teveel afziet.
Groetjes en hou u sterk .We zijn teveel bedorven geweest hé
Gerarda
Ik ben er al weer een beetje bovenop. Nogal veel werk gehad en bezoek zo dus denkt ge daar zoveel niet aan.
Gisteren ben ik ook in de tuin begonnen . Allee ik zal maar zeggen tuintje gelukkig maar. Want graag doe ik het niet. De ene kant zijn rozenstruiken dat ik na de zomer gekortwiekt heb en die staan inde grond natuurlijk maar daarop ligt plastiek en keitjes dus heb ik er verder geen werk aan. Aan de andere zijde dus een strook om bloemetjes te planten en dat moet ik nu beginnen onkruid uit te doen en dan weer nieuwe bloemetjes zetten. En midden heb ik dan een graspleintje en dat heb ik nu gisteren bemest met korrels .
Marc zei mij de laatste week in het ziekenhuis.ge moet iemand nemen om de tuin te doen. Ik wilde daar niet veel op reageren ik dacht ja hij weet dat hij niet meer naar huis zal komen. maar toch. Ik zou graag iemand vragen om de tuin te doen maar feitelijk is het zo weinig dat daar niemand zou willen voor komen.
Tina we gaan maar de moed opnemen nu het naar de zomer gaat zullen we wat meer buiten kunnen komen en onze zinnen verzetten.
Ik heb er al moed op om eens naar Oostende te komen en de zee te ruiken.
Spijtig van Misty ik hoop dat ze niet teveel afziet.
Groetjes en hou u sterk .We zijn teveel bedorven geweest hé
Gerarda