Om na te denken (vervolg ).

hier is plaats voor alle wereldreligies

Paul Siemons

11 feb 2014, 19:20

talisman schreef:
Paul Siemons schreef: Inderdaad Talisman en Silver Wolf .... het is toch gewoonweg niet aan te nemen dat er nog zulke achterlijke sujetten ronddwalen!!!!
Hier verschiet ik van niks meer. :lol:
Veronderstel dat men zoiets heeft als ouder(s) ..... ik mag er niet aan denken aan de massa's kinderen die door zulke idioten tot zelfmoord zijn gedreven !!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Silver Wolf

13 feb 2014, 07:27

Omdat ik het toch verloren moeite vind, om hier iets zinnigs te schrijven,
sluit ik mijn bijdragen op deze topic af met deze vaststelling:

Wanneer ik herhaaldelijk waarschuwde voor al het onheil dat religie en hun godsdienstfanaten al hebben aangericht en nog altijd ijverig blijven volharden in die boosheid, is de repliek veelal, dat het mensen zijn, die dat onheil stichten en niet die zogenaamde "god" (sic.)
KLOPT, maar die "god" wordt daarvoor wel handig gebruikt en...het zijn inderdaad ook mensen, die HIER verder al de leugenachtige onzin blijven verkondigen, die aanleiding is tot religieuze twisten, die nog altijd overgaan in oorlogen en ander onmenselijk geweld.
De leiders van al dat religieus gezever zetelen wel op hun hautaine tronen in dure paleizen, op kosten van de gehersenspoelde onderlaag die nieuwe slachtoffers moet ronselen.
Iedereen, die hier dus langs komt
is nogmaals gewaarschuwd
.

sw

ebenhaezer

13 feb 2014, 14:58

Paul Siemons schreef:
talisman schreef:
Silver Wolf schreef: Ps.: Ik ga ervan uit dat u bewust met een (dubbele) knipoog :wink: hebt verwezen naar die troebele site.
Waarin het woord "religie" al voor zichzelf spreekt. sw
:lol: Die dubbele knipoog was voor mij al direct duidelijk. En nog trappen daar kippen zonder kop in. Grappig. :wink:
Inderdaad Talisman en Silver Wolf .... het is toch gewoonweg niet aan te nemen dat er nog zulke achterlijke sujetten ronddwalen!!!!

Achterlijk of niet , dan toch maar alleen in jouw ( jullie ) ogen ! Toch heel erg bedankt jongen ! hopelijk zullen er nog vélen deze site lezen en dat kan nooit kwaad , toeval is dat zeker niet ! Of je dat nu wil of niet , de Here God heeft jou gebruikt om Zijn waarheid te laten schijnen !
Durf dan God vertrouwen , neem Hem op zijn Woord .
Fazal

13 feb 2014, 15:39

EB schreef:Achterlijk of niet , dan toch maar alleen in jouw ( jullie ) ogen ! Toch heel erg bedankt jongen ! hopelijk zullen er nog vélen deze site lezen en dat kan nooit kwaad , toeval is dat zeker niet ! Of je dat nu wil of niet , de Here God heeft jou gebruikt om Zijn waarheid te laten schijnen !
:o :roll: :roll: :roll:

ebenhaezer

13 feb 2014, 15:46

Silver Wolf schreef:Omdat ik het toch verloren moeite vind, om hier iets zinnigs te schrijven,
sluit ik mijn bijdragen op deze topic af met deze vaststelling:

Wanneer ik herhaaldelijk waarschuwde voor al het onheil dat religie en hun godsdienstfanaten al hebben aangericht en nog altijd ijverig blijven volharden in die boosheid, is de repliek veelal, dat het mensen zijn, die dat onheil stichten en niet die zogenaamde "god" (sic.)
KLOPT, maar die "god" wordt daarvoor wel handig gebruikt en...het zijn inderdaad ook mensen, die HIER verder al de leugenachtige onzin blijven verkondigen, die aanleiding is tot religieuze twisten, die nog altijd overgaan in oorlogen en ander onmenselijk geweld.
De leiders van al dat religieus gezever zetelen wel op hun hautaine tronen in dure paleizen, op kosten van de gehersenspoelde onderlaag die nieuwe slachtoffers moet ronselen.
Iedereen, die hier dus langs komt
is nogmaals gewaarschuwd
.

sw

SILVER WOLF , lieve boy .

Leugenachtige onzin en religieus gezever , waar heb je het over ?
Kan dat niet evengoed gezegd worden over jullie reakties ? Sta jij in voor de waarheid soms ?

Zijn alleen Religies de oorzaak van alle onheil - oorlogen - moord en brand ? Als je eerlijk een weegschaal zou gebruiken , zou je zien dat vele andere oorzaken het diepst zouden doorwegen ! Denk vooral aan politiek en hebzucht .

Eerlijkheid gebiedt om alles oprecht te onderzoeken , vooraleer te oordelen dacht ik . Je waarschuwing is niet eerlijk !

Jammer dat je hier wegblijft , neem toch af en toe eens een kijkje hier , kan geen kwaad hoor , 't is niet besmettelijk !
Elkaar beter leren kennen en begrijpen is goed voor de samenleving , vooral in een vrije wereld , zolang dat nog kan !
Fazal

13 feb 2014, 15:50

EB schreef:Elkaar beter leren kennen en begrijpen is goed voor de samenleving , vooral in een vrije wereld , zolang dat nog kan !
Idd! Zolang dat nog kan!
Want een zekere allah, zal daar binnenkort een stokje voor steken! :twisted:
Laatst gewijzigd door Fazal op 13 feb 2014, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.

ebenhaezer

13 feb 2014, 15:51

Fazal schreef:
EB schreef:Achterlijk of niet , dan toch maar alleen in jouw ( jullie ) ogen ! Toch heel erg bedankt jongen ! hopelijk zullen er nog vélen deze site lezen en dat kan nooit kwaad , toeval is dat zeker niet ! Of je dat nu wil of niet , de Here God heeft jou gebruikt om Zijn waarheid te laten schijnen !
:o :roll: :roll: :roll:

Ja FAZALLEKE , dat gebeurt wel meer hoor ! En dat komt eenvoudig omdat God nu eenmaal de Allerhoogste is en bovendien de Schepper van hemel en aarde . Daar kom je nog eenmaal achter ! Veel liefs van EB.
Fazal

13 feb 2014, 15:56

Ik hoef daar niet achter te komen hoor EB, het interesseert mij zelfs geen bal.
Ik ga niet achter een spook aanlopen, dat ontsproten is uit het manipuleren van bijgelovige menjes, en bijgevolg niet bestaat.
Ik, geloof niet in spoken! Maar jij, blijkbaar wel.

talisman

13 feb 2014, 16:25

Quote Ebenhauzer:
Of je dat nu wil of niet , de Here God heeft jou gebruikt om Zijn waarheid te laten schijnen !
Allee Paul, laat je niet kennen he, ons Here heeft je weer nodig.
:lol: :lol: :lol:

SEBASTIAN

14 feb 2014, 12:10

Ebbenhout is gene moslim, zeker van.
Wonende in de Ardennen........
Een roos kleedje, hé Ebbenhout?
Jaja........zelfs de Georges (Harrison) maakte er een deuntje over.

Hare hare....enzovoort, hé? Hij zit al met de Krishna pinten te drinken.
De kunst v/h leven is thuis te zijn alsof men op reis is. Godfried Bomans.

ebenhaezer

14 feb 2014, 15:09

SEBASTIAN schreef:Ebbenhout is gene moslim, zeker van.
Wonende in de Ardennen........
Een roos kleedje, hé Ebbenhout?
Jaja........zelfs de Georges (Harrison) maakte er een deuntje over.

Hare hare....enzovoort, hé? Hij zit al met de Krishna pinten te drinken.

Lieve SEBASTIEN , sorry maar jij bent niet goed op de hoogte , mijn Avatar is niet meer juist hoor , ik woon sinds twee jaar in Vlaanderen , ben ook niet bij Hare Krishna , ben gewoon een Bijbelgetrouwe christen , niet afhankelijk van grote kerken , maar hoor bij eenvoudige kleine gemeenschappen . Ben ook niet een ' hij ' , maar een ' zij ' ; Ben een lief fit dametje van bijna 82 jaar ( al zeg ik dat zelf ) , en hoop nog 100 jaar te worden , zo deze wereld dan nog bestaat , want volgens onze vriend YYZ zijn er spoedige veranderingen op til , daar wachten we nog op ; hopelijk goeie gebeurtenissen , doch daar ziet het er niet naar uit , maar ja , hoop doet leven ! Als christen verwacht ik de spoedige komst van de Here Jezus , die belofte staat in de Bijbel , en Gods Woord is WAARHEID ! Dat is de overtuiging van alle ware christenen .

Nog een prettig week - end , met lieve groetjes van EB.

talisman

14 feb 2014, 15:30

ebenhaezer schreef:Als christen verwacht ik de spoedige komst van de Here Jezus , die belofte staat in de Bijbel , en Gods Woord is WAARHEID !
Staat dat in de bijbel ? Waar staat dat in de bijbel ?
Ik weet uit ervaring dat " ware christenen " niet altijd zo'n goed begrijpelijk kunnen lezen.
En in wat voor ' kleine gemeenschap ' ben je lid ?

Silver Wolf

14 feb 2014, 15:41

ebenhaezer schreef: Lieve SEBASTIEN , sorry maar jij bent niet goed op de hoogte , mijn Avatar is niet meer juist hoor , ik woon sinds twee jaar in Vlaanderen , ben ook niet bij Hare Krishna , ben gewoon een Bijbelgetrouwe christen , niet afhankelijk van grote kerken , maar hoor bij eenvoudige kleine gemeenschappen . Ben ook niet een ' hij ' , maar een ' zij ' ; Ben een lief fit dametje van bijna 82 jaar ( al zeg ik dat zelf ) , en hoop nog 100 jaar te worden , zo deze wereld dan nog bestaat , want volgens onze vriend YYZ zijn er spoedige veranderingen op til , daar wachten we nog op ; hopelijk goeie gebeurtenissen , doch daar ziet het er niet naar uit , maar ja , hoop doet leven ! Als christen verwacht ik de spoedige komst van de Here Jezus , die belofte staat in de Bijbel , en Gods Woord is WAARHEID ! Dat is de overtuiging van alle ware christenen .
Afbeelding DIT :roll: is hetgeen lieve oude dametjes te wachten stond, toen de aanhangers van die zogenaamde "god" het nog voor 't zeggen hadden....
The Witch-hunting
Witch-hunting - perhaps Christianity's worst crime.
Think how many poor innocents have been killed for God; how few have ever been killed for Satan.
Many people think 1 million innocents were killed by the witch-hunters, :twisted:

sw

ebenhaezer

14 feb 2014, 16:41

talisman schreef:
ebenhaezer schreef:Als christen verwacht ik de spoedige komst van de Here Jezus , die belofte staat in de Bijbel , en Gods Woord is WAARHEID !
Staat dat in de bijbel ? Waar staat dat in de bijbel ?
Ik weet uit ervaring dat " ware christenen " niet altijd zo'n goed begrijpelijk kunnen lezen.
En in wat voor ' kleine gemeenschap ' ben je lid ?

Zo TALISMAN , ik dacht dat jij de Bijbel zo goed kende ? Nooit in 2 Thess. 2 gelezen ? en Openb. 22 : 20 ? en nog andere plaatsen !
Ik dacht dat jij zo goed begrijpelijk kon lezen ? Dan toch niet zo'n goede ervaring zie ik !
Ook nog niets gehoord van ' christen gemeenten ' ? die zijn er ongelooflijk veel hoor ! Dat zijn die kleine gemeenten waar ook ik bij hoor .
Niet meer vergeten hoor .

ebenhaezer

14 feb 2014, 16:55

Silver Wolf schreef:
ebenhaezer schreef: Lieve SEBASTIEN , sorry maar jij bent niet goed op de hoogte , mijn Avatar is niet meer juist hoor , ik woon sinds twee jaar in Vlaanderen , ben ook niet bij Hare Krishna , ben gewoon een Bijbelgetrouwe christen , niet afhankelijk van grote kerken , maar hoor bij eenvoudige kleine gemeenschappen . Ben ook niet een ' hij ' , maar een ' zij ' ; Ben een lief fit dametje van bijna 82 jaar ( al zeg ik dat zelf ) , en hoop nog 100 jaar te worden , zo deze wereld dan nog bestaat , want volgens onze vriend YYZ zijn er spoedige veranderingen op til , daar wachten we nog op ; hopelijk goeie gebeurtenissen , doch daar ziet het er niet naar uit , maar ja , hoop doet leven ! Als christen verwacht ik de spoedige komst van de Here Jezus , die belofte staat in de Bijbel , en Gods Woord is WAARHEID ! Dat is de overtuiging van alle ware christenen .
Afbeelding DIT :roll: is hetgeen lieve oude dametjes te wachten stond, toen de aanhangers van die zogenaamde "god" het nog voor 't zeggen hadden....
The Witch-hunting
Witch-hunting - perhaps Christianity's worst crime.
Think how many poor innocents have been killed for God; how few have ever been killed for Satan.
Many people think 1 million innocents were killed by the witch-hunters, :twisted:

sw

Hallo SILVER WOLF , al vergeten hoe het de gelovigen verging in de 16 ° eeuw , die op de brandstapel vermoord werden ? De meesten van hen zongen nog liederen voor hun God , tot hun laatste ademtocht ! Ze waren niet bang , want hun toekomst was zeker , dat is nog altijd zo , daarom ben ook ik nergens bang voor . ALS DE HEER VOOR ONS IS , wie zal dan tegen ons zijn ? Zelfs satan is overwonnen want Jezus is de OVERWINNAAR !