Java werkt niet meer bij de chatbox
-
rollo - Lid geworden op: 19 sep 2004, 16:50
Mag ik zo vrij zijn ook hier mijn probleem voor te leggen ?
Mijn Java ( 7 update 51 ) werkt niet meer bij de Chatbox .
Ik krijg een 'Application error' die luidt als volgt :
Class Not Found Exception '
chat.class
Iemand enig idee om deze fout op te lossen ?
Het programma Java verwijderen en terug te downloaden gaf geen oplossing.
Het gekende veiligheidsrisico waarmede de versie Java 7 update 51 ons eerder confronteerde is opgevangen.
Dank bij voorbaat
_____________________________________________________________Windows 8.1 ,AMD Athlon 64 Processor3500+ 2.20GHz ,RAM 3 GB,
BullGuard.
Mijn Java ( 7 update 51 ) werkt niet meer bij de Chatbox .
Ik krijg een 'Application error' die luidt als volgt :
Class Not Found Exception '
chat.class
Iemand enig idee om deze fout op te lossen ?
Het programma Java verwijderen en terug te downloaden gaf geen oplossing.
Het gekende veiligheidsrisico waarmede de versie Java 7 update 51 ons eerder confronteerde is opgevangen.
Dank bij voorbaat
_____________________________________________________________Windows 8.1 ,AMD Athlon 64 Processor3500+ 2.20GHz ,RAM 3 GB,
BullGuard.
-
marleentje - Lid geworden op: 19 aug 2002, 13:18
Hoikes,
Veel chatters zijn reeds geholpen geweest met hun Java probleem en kunnen terug chatten via de linkse Java box door het volgende:
eventuele oplossing voor recent Java probleem (na update) zie >>> start - configuratiescherm - programma's - java - security - level op medium zetten
Zeker en vast het proberen waard indien men SeniorenNet beschouwt als een veilige website
marleentje
Veel chatters zijn reeds geholpen geweest met hun Java probleem en kunnen terug chatten via de linkse Java box door het volgende:
eventuele oplossing voor recent Java probleem (na update) zie >>> start - configuratiescherm - programma's - java - security - level op medium zetten
Zeker en vast het proberen waard indien men SeniorenNet beschouwt als een veilige website
marleentje
Bedenk dat het nooit zo donker is,
of er is altijd wel een lichtpuntje...
of er is altijd wel een lichtpuntje...