Help Zoeken Gebruikerslijst Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Nieuw antwoord
spin

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Wo 01 Feb 2012, 9:33  Onderwerp: shimano body koerswiel verwijderen
Graag zou ik wat uitleg willen krijgen hoe ik mijn body van mijn shimano achterwiel kan verwijderen, zodat ik de speling die op mijn as zit kan verhelpen. groetjes en nog veel surfplezier bedankt
fregat

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Zo 15 Jul 2012, 16:31 
Hiervoor hebt U een speciaal hulpstuk nodig passend in de body ! Opgelet er is geen standaart model maar er zijn er verschillende ! Ook om de as vast te zetten heb je speciale Shimano sleutels nodig ! Als de speling het gevolg van sleet is , zal het niet veel meer opbrengen ! Eerder werk voor een vakman ! Kijk ook eens op : www.wielersportinfo.nl/cassetteverwijderen.htm Doe wel en zie niet om !
welkom01

Profiel
Prive Bericht
Geplaatst: Vr 02 Mei 2014, 8:44  Onderwerp: shimano body
shimano casette en body verwijderen , stelt niet voor
je hebt enkel de juiste sleutel nodig ,
voor de casetten een buis sleutel met inkepingen en een stukketting om de casette tegen te houden , en voor de body een grote inbus sleutel .je moet de wielas verwijderen en dat is soms moeilijker dan de rest.

Ga naar: