Oefenforum

gimp bewerkingen Rebelle

Gestart door rebelle op 11 jun 2014, 11:19 891 berichten 212.256 keer gelezen Reageer
rebelle Startte dit onderwerp 19 jun 2014, 18:06 Damme 1.137 berichten
Ik heb net hele leuke dingen gevonden bij filters alfa naar logo.

Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
    Citeer
    *Joy* 19 jun 2014, 18:25
    .
    Afbeelding
    .
    Met schaduw

.
    Afbeelding
    .
    Ik probeer het uit te leggen,

Ga naar :arrow: Laag
    Afbeelding

Daarop klikken en dan zie je LAYER EFFECTS, helemaal onderaan verder en dan kom je op BEVEL and EMBOSS

In principe kan je ook in je venster lagen gaan staan , op je tekst, rechts klikken en op deze manier naar LAYER EFFECTS :arrow: Bevel and Emboss.
    Beetje wachten tot het venster tevoorschijn komt, en dan instellen zoals printscreen.

Moest het niet gaan...stel je vraagje bij Frankje,Jeanandrina of Sita :roll:
    Dat zijn de experten van Gimp :)

Fijne avond Rebelle.
      Citeer
      rebelle Startte dit onderwerp 19 jun 2014, 18:50 Damme 1.137 berichten
      Ik heb helemaal geen layereffects bij lagen . Afbeelding

De foto is gemaakt met de ipad dus niet helemaal duidelijk .
      What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
        Citeer
        rebelle Startte dit onderwerp 19 jun 2014, 20:08 Damme 1.137 berichten
        Ik heb gevonden hoe ik de layereffects in de scripts moet zetten maar ik krijg geen toegang . Ik heb nochtans de instellingen van de gebruikersaccount nu uitgeschakeld en het gaat nog niet .
          Citeer
          rebelle Startte dit onderwerp 19 jun 2014, 20:22 Damme 1.137 berichten
          Het is gelukt maar staat niet onder lagen maar script-fu ; maar twerkt Afbeelding
            Citeer
            rebelle Startte dit onderwerp 19 jun 2014, 20:30 Damme 1.137 berichten
            Afbeelding
              Citeer
              krakje 19 jun 2014, 20:31 Heist op den Berg 10.826 berichten
              Afbeelding
              hier hoef je niet veel aan te veranderen, is zo mooi genoeg,
              een postkaartje maar dan dubbel gemaakt,
              joy nog een fijne gezellige avond van krakje, ( hier regent het beetje;)
              ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
                Citeer
                rebelle Startte dit onderwerp 19 jun 2014, 22:06 Damme 1.137 berichten
                Afbeelding Afbeelding
                  Citeer
                  rebelle Startte dit onderwerp 20 jun 2014, 14:31 Damme 1.137 berichten
                  AfbeeldingAfbeelding

Dezelfde bewerking met een paar klikken van de muis
                    Citeer
                    rebelle Startte dit onderwerp 20 jun 2014, 14:33 Damme 1.137 berichten
                    AfbeeldingAfbeelding

Een fotobewerking, vier resultaten .
                      Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.