Oefenforum

gimp bewerkingen Rebelle

Gestart door rebelle op 11 jun 2014, 11:19 891 berichten 212.244 keer gelezen Reageer
rebelle Startte dit onderwerp 20 jun 2014, 16:22 Damme 1.137 berichten
AfbeeldingAfbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
    Citeer
    rebelle Startte dit onderwerp 20 jun 2014, 18:33 Damme 1.137 berichten
    AfbeeldingAfbeelding
    What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
      Citeer
      *Elle* 20 jun 2014, 18:39 5.984 berichten
      Afbeelding

Ik kom je een fijn weekend wensen Rebelle :D

Bedankt voor het complimentje :)

Heel mooi jouw Gimpwerkjes !

Groetje,
      Elle...
      *Hard times will Always reveal true friends*
        Citeer
        rebelle Startte dit onderwerp 23 jun 2014, 10:33 Damme 1.137 berichten
        Afbeelding

Nog niet 100% zoals ik zou willen maar het begint erop te trekken
          Citeer
          rebelle Startte dit onderwerp 23 jun 2014, 14:42 Damme 1.137 berichten
          Afbeelding
            Citeer
            rebelle Startte dit onderwerp 25 jun 2014, 10:04 Damme 1.137 berichten
            Afbeelding
              Citeer
              rebelle Startte dit onderwerp 25 jun 2014, 11:17 Damme 1.137 berichten
              AfbeeldingAfbeelding
                Citeer
                rebelle Startte dit onderwerp 25 jun 2014, 21:04 Damme 1.137 berichten
                Frankje is dat met de bubble brushes dat je hebt gedownload ?
                  Citeer
                  rebelle Startte dit onderwerp 26 jun 2014, 08:14 Damme 1.137 berichten
                  Dat had ik wel begrepen , ik denk dat ik ook nog een paar brushes ga bij downloaden .
                    Citeer
                    rebelle Startte dit onderwerp 26 jun 2014, 20:20 Damme 1.137 berichten
                    Afbeelding
                      Citeer
                      rebelle Startte dit onderwerp 28 jun 2014, 10:29 Damme 1.137 berichten
                      Afbeelding
                        Citeer
                        rebelle Startte dit onderwerp 28 jun 2014, 11:43 Damme 1.137 berichten
                        Afbeelding

Nog niet zo goed , maar wou toch even proberen.
                        Het zijn de gekleurde bubble brushes.
                          Citeer
                          rebelle Startte dit onderwerp 28 jun 2014, 21:41 Damme 1.137 berichten
                          Het haar uitknippen maar dat het niet zo gknipt lijkt . Bij photoshop heb je daar een fantastische filter voor en als je dan een paar lagen boven elkaar legt krijg je een heel mooi resultaat . Hier ben ik nog aan het experimenteren . Ik ben er al een paar keer in geslaagd twinny mijn zwart hondje mooi te knippen en te plakken hihih . AfbeeldingAfbeelding

De ene keer al beter dan de andere keer .
                            Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.