gimp bewerkingen Rebelle
-
Sita

http://www.seniorennet.be/forum/viewtop ... &start=615
Hier een eenvoudig leidraad om een kleurenfoto om te zetten naar een tekening.
Maar ik vind de jouwe veel mooier
groetjes,
Sita
-
rebelle - Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Ik vind de jouwe heel mooi .
Er zijn meerdere manieren volgens mij. Maar in de laatste heb ik bewust een beetje kleur gehouden , het viel nog mee .
Er zijn meerdere manieren volgens mij. Maar in de laatste heb ik bewust een beetje kleur gehouden , het viel nog mee .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
-

Gedaan met de leidraad.
Alleen heb ik niveaus moeten veranderen met curven ,door de foto kon ik niet genoeg contrast krijgen met niveaus.
Normaal gebruik ik filters, randen,verschil van gaussianen , dan hoef ik niet te delen en ook niet neerwaarts samenvoegen .
Maar ik denk dat dit resultaat hetzelfde is .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
-
Jeanandrina ik denk dat ik gevonden heb hoe ik het gedaan heb ; ik heb dus de zwartwit foto bovenaan gezet maar de laagmodus gewijzigd , ik denk naar korrel toevoegen ; Met die laagmodus aanpassen ik overloop ze allemaal krijg je sms hele mooie effecten en de voor mij mooiste hou ik dan .Jeanandrina schreef:Goede namiddag Rebelle,
Van kleurenfoto naar potlood tekening:
Het is niet slecht, maar ik duw te hard op mijn potlood vind ik.![]()
Dat hondje op pagina 7 van uw topic, is dat ook een potloodtekening van een kleurenfoto?
Ik vind het zeer geslaagd, zeer verfijnt gedaan, echt mooi.
-
Ik zat met hetzelfde probleem , ik heb de indruk dat ze er nu terug zijn .
Ah neen ze zijn nog weg , ik begrijp er niks meer van ; Sinds gisterenavond gaan ze en komen er terug en zijn er andere weg .
De eerste zijn allemaal weg , zitten we mss met een beperking van foto's plaatsen , ik weet het niet .
Ah neen ze zijn nog weg , ik begrijp er niks meer van ; Sinds gisterenavond gaan ze en komen er terug en zijn er andere weg .
De eerste zijn allemaal weg , zitten we mss met een beperking van foto's plaatsen , ik weet het niet .