Om na te denken (vervolg ).
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Ebenhaezer schreef: Voor gelovigen is de Bijbel Gods Waarheid , en het onderzoeken waard , ja zelfs een onuitputtelijke bron van levenswijsheid !
Heel inspirerend is dat grootste misdaadboek ooit geschreven ..... moet ge fier op zijn !!!!!!!
Aanbid dat sujet dat gij "god" noemt maar héél hard ..... zal niks opbrengen .. ge gaat niet geraken waar ge hoopt te geraken.... heeft hem zelf op schrift laten zetten!!!!!
Heel inspirerend is dat grootste misdaadboek ooit geschreven ..... moet ge fier op zijn !!!!!!!
Aanbid dat sujet dat gij "god" noemt maar héél hard ..... zal niks opbrengen .. ge gaat niet geraken waar ge hoopt te geraken.... heeft hem zelf op schrift laten zetten!!!!!
-
talisman - Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05
Bedoel je zoiets ?Paul Siemons schreef:Ebenhaezer schreef: Voor gelovigen is de Bijbel Gods Waarheid , en het onderzoeken waard , ja zelfs een onuitputtelijke bron van levenswijsheid !
1 Samuel 15,3
Trek daarom op tegen de Amalekieten en versla ze. Wijd al hun bezittingen onvoorwaardelijk aan de HEER. Spaar ze niet, maar dood alles en iedereen: mannen en vrouwen, kinderen en zuigelingen, runderen en schapen, kamelen en ezels.’
Zeer inspirerend. Vond Hitler ook al.
-
Om te beginnen ja!talisman schreef:Bedoel je zoiets ?Paul Siemons schreef:Ebenhaezer schreef: Voor gelovigen is de Bijbel Gods Waarheid , en het onderzoeken waard , ja zelfs een onuitputtelijke bron van levenswijsheid !
1 Samuel 15,3
Trek daarom op tegen de Amalekieten en versla ze. Wijd al hun bezittingen onvoorwaardelijk aan de HEER. Spaar ze niet, maar dood alles en iedereen: mannen en vrouwen, kinderen en zuigelingen, runderen en schapen, kamelen en ezels.’
Zeer inspirerend. Vond Hitler ook al.
Maar deze vind ik ook niet slecht: draai héél uw leven uwe nikkel maar af met het gedacht dat ge gaat beloond worden...niet dus
En niemand is opgevaren in den hemel, dan Die uit den hemel nedergekomen is, namelijk de Zoon des mensen, Die in den hemel is.
Het is ook ne grapjurk hé : kijk maar eens naar het laatste cijfer
-
ebenhaezer - Lid geworden op: 16 jul 2008, 14:14
Fazal schreef:Tiens ...!? Waar heb ik dat nog gelezen!?Voor gelovigen is de Bijbel Gods Waarheid , en het onderzoeken waard , ja zelfs een onuitputtelijke bron van levenswijsheid !
Ja waar FAZAL ? Ik ben benieuwd i Goede reclame trouwens !
Durf dan God vertrouwen , neem Hem op zijn Woord .
-
Paul Siemons schreef:Ebenhaezer schreef: Voor gelovigen is de Bijbel Gods Waarheid , en het onderzoeken waard , ja zelfs een onuitputtelijke bron van levenswijsheid !
Inderdaad , ik ben heel fier op Gods Woord , want Hij doet er geen doekjes rond , WIE ONGERECHTIGHEID DOET , WORDT GESTRAFT , zo simpel is het !
Ben jij misschien een vader die tegen zijn kind zegt , als het stout is : DOE MAAR JONGEN , HET KAN GEEN KWAAD ! ?
Maar zó geraak je er ook niet hoor !
Waarom zou er zoveel baldadigheid in de wereld zijn denk je ? Al eens over nagedacht ?
-
Ebenaezer schreef het volgende schandalig stuk: Inderdaad , ik ben heel fier op Gods Woord , want Hij doet er geen doekjes rond , WIE ONGERECHTIGHEID DOET , WORDT GESTRAFT , zo simpel is het !
Ha, zo'n stukske crapuul ben jij:Nu dan, doodt al wat mannelijk is onder de kinderkens; en doodt alle vrouw, die door bijligging des mans een man bekend heeft. Doch al de kinderen van vrouwelijk geslacht, die de bijligging des mans niet bekend hebben, laat voor ulieden leven.
LEG MIJ UIT WAT DEZE SUKKELAARS MISDAAN HEBBEN !!!
Ha, zo'n stukske crapuul ben jij:Nu dan, doodt al wat mannelijk is onder de kinderkens; en doodt alle vrouw, die door bijligging des mans een man bekend heeft. Doch al de kinderen van vrouwelijk geslacht, die de bijligging des mans niet bekend hebben, laat voor ulieden leven.
-
Fazal
Waar ...? Hier verdorie! Bvb jij, hebt die onzin al tot vervelens toe herhaald.ebenhaezer schreef:Fazal schreef:Tiens ...!? Waar heb ik dat nog gelezen!?Voor gelovigen is de Bijbel Gods Waarheid , en het onderzoeken waard , ja zelfs een onuitputtelijke bron van levenswijsheid !
En ... goede reclame ...? Word jij daar soms voor betaald EB?
Het begint er in ieder geval meer en meer op te lijken!
-
Paul Siemons schreef:Ebenaezer schreef het volgende schandalig stuk: Inderdaad , ik ben heel fier op Gods Woord , want Hij doet er geen doekjes rond , WIE ONGERECHTIGHEID DOET , WORDT GESTRAFT , zo simpel is het !
Lieve PAUL , wat zou er schandaliger zijn : dat schuldigen VRIJUIT GAAN ? , of zoals in Syrië en elders : hele gezinnen met vrouw en kinderen worden uitgemoord , EN ER NIETS WORDT AAN GEDAAN ?
OOK DEZE SUKKELAARS HEBBEB NIETS MISDAAN , toch ?
Lees eens wat nouwkeuriger Gods Woord , dan zullen je ogen wellicht open gaan !
-
Fazal schreef:Waar ...? Hier verdorie! Bvb jij, hebt die onzin al tot vervelens toe herhaald.ebenhaezer schreef:Fazal schreef:Tiens ...!? Waar heb ik dat nog gelezen!?Voor gelovigen is de Bijbel Gods Waarheid , en het onderzoeken waard , ja zelfs een onuitputtelijke bron van levenswijsheid !
En ... goede reclame ...? Word jij daar soms voor betaald EB?
Het begint er in ieder geval meer en meer op te lijken!
Nee hoor FAZAL , ik word nergens voor betaald ! De Heer gaf het voor niets , GRATIS , en daarom doen wij dat ook ! Dat is leren uit Gods liefde ! Onzin lijkt me toch iets heel anders jongen .
Ja , men kan ogen hebben en toch niets zien , en oren hebben en toch niets horen , of verstand en toch niets begrijpen ! zo is dat nu eenmaal .
-
talisman - Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05
Hypocriet !ebenhaezer schreef: Lieve PAUL ,
Wraak, is dat wat jou Jezus je geleerd heeft ?wat zou er schandaliger zijn : dat schuldigen VRIJUIT GAAN ?
Zo zie je wat religie kan aanrichten. Religie-fanaten zoals jij zijn daar de oorzaak van. Haal die zo gezegde ' woorden van god ' onderuit en de wereld zou er al stukken vreedzamer uitzien. We zouden trouwens ook al een stuk verder zitten met de beschaving.of zoals in Syrië en elders : hele gezinnen met vrouw en kinderen worden uitgemoord , EN ER NIETS WORDT AAN GEDAAN ?
Die vrouwen en kinderen uit jouw heilig boek, het woord gods, ook niet.OOK DEZE SUKKELAARS HEBBEB NIETS MISDAAN , toch ?
Lees eens wat nauwkeuriger dat sprookjesboek , dan zullen je ogen wellicht open gaan !
-
Dat is wat nu net bij jou van toepassing is ![/quote]talisman schreef:[quote="ebenhaezer"
Ja , men kan ogen hebben en toch niets zien , en oren hebben en toch niets horen
Heel flauwe verdediging hoor TALISMAN ! Niets anders gevonden ?
-
Fazal
Hopeloos, echt hopeloos!EB schreef:Lees eens wat nouwkeuriger Gods Woord , dan zullen je ogen wellicht open gaan !
-
Fazal schreef:Hopeloos, echt hopeloos!EB schreef:Lees eens wat nouwkeuriger Gods Woord , dan zullen je ogen wellicht open gaan !
Toch niet hoor FAZAL ! 't Is echt de moeite waard , probeer het ook maar eens !
-
Fazal
Ebenhaezer, doe eens normaal mens!
Want zo te lezen, ben jijzelf idd een hopeloos geval! Niet ik!
Ik 'hoop' zelfs dat het ooit nog goed komt met u, maar ik 'vrees' echter van niet.
Want zo te lezen, ben jijzelf idd een hopeloos geval! Niet ik!
Ik 'hoop' zelfs dat het ooit nog goed komt met u, maar ik 'vrees' echter van niet.