gimp bewerkingen Rebelle
-
rebelle - Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
euh ik zou bijna beginnen blozen . Ik merk dan nog steeds onregelmatigheden die ik nu bij de cactussplash zag . Heb ik al weer verbeterd .
Ik heb vroeger wel lessen photoshop gevolgd , en nu probeer ik die ervaringen toe te passen bij gimp .Het is anders werken maar dan ook weer een hele uitdaging . ( en verslavend hihih)
Ik heb vroeger wel lessen photoshop gevolgd , en nu probeer ik die ervaringen toe te passen bij gimp .Het is anders werken maar dan ook weer een hele uitdaging . ( en verslavend hihih)
Laatst gewijzigd door rebelle op 05 jul 2014, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
-
IK zou helemaal niet weten hieraan te beginnen .New-York schreef:Dag rebelle,
Merciekes voor het complimentje, de oefening was wat groot uitgevallen, ik heb ze intussen wat verkleind.
Ik ben het volmondig eens met Sita, prachtige werkjes maak jij.
Groetjes
Yorkske
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
-

IK heb nu geprobeerd te teksten van alle drie dezelfde grote te krijgen , en op dezelfde plaats te zetten . Nu ga ik er niet meer naar kijken of ik word zot .
Ik zie nog een klein foutje in de eerste maar kijk er niet meer naar .
-
Cs2 en cs3, maar thuis altijd met cs2 gewerkt ik had geen cs3.ghila schreef:Rebelle, welke photshop heb je gevolgd?
Dus het hele hedoe van slimme filters weet ik niet meer want ik kon dat thuis niet toepassen . Voor het eindwerk op school heb ik dat dan gewoon opgelost en telkens de de lagen zichtbaar samengevoegd .
-
En ik heb die geleend van het internet hihihJeanandrina schreef:Een goede Zondagmiddag maatje,
Een middag oefening:
Tot een volgende.
Dag Rebelle, ik heb even uw hout textuur geleend voor mijn oefening.