gimp bewerkingen Rebelle
-
rebelle - Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Die madame mag je lenen en gebruiken zoveel je wilt .frankje schreef:
rebelle ik heb even die mevrouw van u geleend en haar een takken tatoeage gegeven
Ik heb ze geen tattoo gegeven maar een nieuw velleke .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
-
Jij maakt ook wel heel mooie werkjes hoor .
Deze namiddag zware werken in de tuin gedaan enfin de slootrand en de sloot gekuist ; En de brandnetels met de blote hand aangepakt , en nu ..... ai ai
Deze namiddag zware werken in de tuin gedaan enfin de slootrand en de sloot gekuist ; En de brandnetels met de blote hand aangepakt , en nu ..... ai ai
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
-
*Joy*
.
.

Gedaan voor vandaag.
Heb geen inspiraties meer
Vlieg maar verder met je vogel
.
Gedaan voor vandaag.
Heb geen inspiraties meer
Vlieg maar verder met je vogel
-
originelen 

reultaat

Good night everybody.
( zie al terug een foutje in gekleurd) . Het zwart moest lichter zijn maar ik moest een paar stappen terug omdat mijn kader niet goed was en heb wss een stap teveel achteruitgegaan en de laagdekking is nu terug 100% , foei !!!

reultaat

Good night everybody.
( zie al terug een foutje in gekleurd) . Het zwart moest lichter zijn maar ik moest een paar stappen terug omdat mijn kader niet goed was en heb wss een stap teveel achteruitgegaan en de laagdekking is nu terug 100% , foei !!!