Om na te denken (vervolg ).
-
ebenhaezer - Lid geworden op: 16 jul 2008, 14:14
Waarom ik WEL geloof in een hemel en een hel ? Gewoon omdat het in de Bijbel staat , en deze Schriften zijn er om van te leren .
In Rom. 15 : 4 , staat : " WANT ALLES WAT EERTIJDS GESCHREVEN IS , IS TOT ONZE ONDERWIJZING EERDER GESCHREVEN , OPDAT WIJ IN DE WEG VAN VOLHARDING EN VERTROOSTING DOOR DE SCHRIFTEN DE HOOP ZOUDEN BEHOUDEN . "
We leven dus niet toevallig of zo maar , die ' poort ' bestaat er weldegelijk ! En Gods Woord is de WEGWIJZER ! Zoeken , vinden en volharden is de boodschap , en dat kan alleen zolang wij leven , laat dat de hoop zijn voor iedereen op deze aarde . Bijbels worden nog steeds met duizenden verspreid , want God is geduldig en genadig .
In Rom. 15 : 4 , staat : " WANT ALLES WAT EERTIJDS GESCHREVEN IS , IS TOT ONZE ONDERWIJZING EERDER GESCHREVEN , OPDAT WIJ IN DE WEG VAN VOLHARDING EN VERTROOSTING DOOR DE SCHRIFTEN DE HOOP ZOUDEN BEHOUDEN . "
We leven dus niet toevallig of zo maar , die ' poort ' bestaat er weldegelijk ! En Gods Woord is de WEGWIJZER ! Zoeken , vinden en volharden is de boodschap , en dat kan alleen zolang wij leven , laat dat de hoop zijn voor iedereen op deze aarde . Bijbels worden nog steeds met duizenden verspreid , want God is geduldig en genadig .
Durf dan God vertrouwen , neem Hem op zijn Woord .
-
Fazal
Verwijderd door auteur.
Laatst gewijzigd door Fazal op 24 aug 2014, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gast
God is toch echt wel de ideale echtgenoot, niet voor niets dat Ebenhaezer zo zot is van hem, maar, helaas, ze moet haar man delen met miljoenen en miljoenen andere vrouwen.... 
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Naar alle waarschijnlijkheid waren de oude Egyptenaren een hoog ontwikkelde mensensoort. Zij geloofden in een fysiek leven na de dood en dat helemaal zonder Bijbel. Hoe is dat mogelijk ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
talisman - Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05
socrates schreef:Naar alle waarschijnlijkheid waren de oude Egyptenaren een hoog ontwikkelde mensensoort. Zij geloofden in een fysiek leven na de dood en dat helemaal zonder Bijbel. Hoe is dat mogelijk ?
-
talisman schreef:En waar staat dat dan wel , m'n kind ?ebenhaezer schreef:Waarom ik WEL geloof in een hemel en een hel ? Gewoon omdat het in de Bijbel staat , en deze Schriften zijn er om van te leren .
TALISMAN , jij die de Bijbel zo goed kent ? Zoek maar zelf even op , of zal ik je mijn B.Concordantie eens lenen ?
-
*leah* schreef:God is toch echt wel de ideale echtgenoot, niet voor niets dat Ebenhaezer zo zot is van hem, maar, helaas, ze moet haar man delen met miljoenen en miljoenen andere vrouwen....
Lieve LEAH , zal ik je even iets uitleggen : God is onze hemelse Vader , Jezus Christus onze Redder , en ' straks ' in de hemel zal er een bruidsgemeente zijn ( die zich nu al aan 't vormen is ) , en een Bruidegom , maar die hoedanigheden kunnen wij nu maar moeilijk begrijpen , trouwens in de hemel wordt niet meer gehuwd zoals hier , want we zijn dan net als de engelen .
-
socrates schreef:Naar alle waarschijnlijkheid waren de oude Egyptenaren een hoog ontwikkelde mensensoort. Zij geloofden in een fysiek leven na de dood en dat helemaal zonder Bijbel. Hoe is dat mogelijk ?
Ja SOCRATES , dat is mogelijk ! omdat men ook zonder Bijbel kan geloven in God ! Daar getuigt de natuur van , ook ons geweten en geest zijn in staat dat te ontdekken !
De Schepper laat zijn schepselen nooit in het ongewisse !
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Ki laz nereborp mo ed nedroow nav "BE" tein reem mo et neiaard.
sw
sw
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
WOW, ik wist nog niet dat ze daar aan veelwijverij deden...ebenhaezer schreef:Lieve LEAH , zal ik je even iets uitleggen : God is onze hemelse Vader , Jezus Christus onze Redder , en ' straks ' in de hemel zal er een bruidsgemeente zijn ( die zich nu al aan 't vormen is ) , en een Bruidegom , maar die hoedanigheden kunnen wij nu maar moeilijk begrijpen , trouwens in de hemel wordt niet meer gehuwd zoals hier , want we zijn dan net als de engelen .*leah* schreef:God is toch echt wel de ideale echtgenoot, niet voor niets dat Ebenhaezer zo zot is van hem, maar, helaas, ze moet haar man delen met miljoenen en miljoenen andere vrouwen....
M.a.w.....het is daar dus een beetje zoals in
...een HAREM Amai voor al die maagden (waaronder ook alle kloosternonnen!)
sw
-
talisman - Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05
WAAR STAAT DAT IN DE BIJBEL ???? niet dus !ebenhaezer schreef:talisman schreef:En waar staat dat dan wel , m'n kind ?ebenhaezer schreef:Waarom ik WEL geloof in een hemel en een hel ? Gewoon omdat het in de Bijbel staat , en deze Schriften zijn er om van te leren .
TALISMAN , jij die de Bijbel zo goed kent ? Zoek maar zelf even op , of zal ik je mijn B.Concordantie eens lenen ?