Om na te denken (vervolg ).
-
Valium - Lid geworden op: 21 nov 2007, 04:15
Nog beter : --->Paul Siemons schreef:*leah* schreef:Nog 1 vraagje: Kan het nog gearrangeerd worden om op "iets" latere leeftijd nog extra kleur te krijgen??
Uiteraard:
Eet je kapot zodat je lever naar de boem gaat. Van een zieke lever krijg je een gezond bruin kleurtje
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Michael-Jackson (zaliger) deed het ons al voor en zat regelmatig niet enkel onder een zuurstoftent maar allicht ook in een bad puur bleekwater!?
In Jamaica verkoopt deze madam bleek-producten om witter te worden. En in zowat heel Afrika bestaat die koehandel ook.
Nadat de missie-zusters en de WITTE paters er de zwarte zieltjes gingen wit wassen, volgde de commercie met het wit scrubben van de huid.
Ook Thailand is in de ban van een blekere huid en de Thaise vrouwen uit het Zuiden zijn stik jaloers op de blekere dames uit het Noorden
Zowat heel de eerst van Azië lijdt aan hetzelfde syndroom.
Daar is de reclame van "Den Schoonen Hoek" over heel wat anders dan over witte was
Maar nu weer ON-topic want als onze EB terugkeert uit de Ardennen zou ze wel eens groen kunnen worden van coleire.....
sw
In Jamaica verkoopt deze madam bleek-producten om witter te worden. En in zowat heel Afrika bestaat die koehandel ook.Nadat de missie-zusters en de WITTE paters er de zwarte zieltjes gingen wit wassen, volgde de commercie met het wit scrubben van de huid.
Ook Thailand is in de ban van een blekere huid en de Thaise vrouwen uit het Zuiden zijn stik jaloers op de blekere dames uit het Noorden
Daar is de reclame van "Den Schoonen Hoek" over heel wat anders dan over witte was
Maar nu weer ON-topic want als onze EB terugkeert uit de Ardennen zou ze wel eens groen kunnen worden van coleire.....
sw
-
Gast
Merci Paul, ik ga het toch maar puur naturel houden!!Paul Siemons schreef:*leah* schreef:Nog 1 vraagje: Kan het nog gearrangeerd worden om op "iets" latere leeftijd nog extra kleur te krijgen??
Uiteraard:
-
Gast
Dank voor de aardrijkskundeles sw, ja, terug on topic nu!
Waar ging deze topic ook weer over??
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
*leah* schreef:Dank voor de aardrijkskundeles sw, ja, terug on topic nu!
Geloof verzet Bergen... Ik ben alvast begonnen met dat steentje, als oefening hé!
sw
-
ebenhaezer - Lid geworden op: 16 jul 2008, 14:14
Hallo , terug van weggeweest ! Deze topic ging toch over nadenken hé , wel ik las deze week iets in een dagboek , dat het bedenken waard is .
Als God bestaat , bestaat ook de satan , en we weten dat mensen en systemen beinvloed kunnen worden . Maar men maakt soms de fout om de volledige schuld op die beinvloedde mens te steken , terwijl deze vaak onwetend gebruikt werd om kwaad te stichten ! We kunnen beschuldigen , of misschien toch beter zo iemand inlichten en verder helpen .
Satan is wel beperkt in zijn macht , maar is buitengewoon geraffineerd ! Deze demonen zijn de wereldbeheersers der duisternis , die zich infiltreren in allerlei godsdienstige en politieke systemen van deze wereld , met als doel , de mensen aan te zetten Gods plannen te verijdelen , nl. God is liefde en wil dat er vrede , goedheid en rechtvaardigheid onder de mensen leeft !
Dat dit gebeurt zagen we al in Daniël 10 : 13 , en dat bebeurt nog steeds , wellicht op veel grotere schaal , als we zien wat IS daar uitricht !
Mensen worden beinvloed en zijn dan vaak ook slachtoffer van hun daden .
Men kan niet genoeg uitkijken vanwaar gedachten en handelingen voortkomen , want de chaos in deze wereld wordt steeds groter . We leven in een verduisterde wereld , maar God blijft dezelfde en wacht met geduld naar hen die nog kiezen voor zijn Liefde !
Dat las ik in dat Dagboek , en vond het echt wel het nadenken waard .
Als God bestaat , bestaat ook de satan , en we weten dat mensen en systemen beinvloed kunnen worden . Maar men maakt soms de fout om de volledige schuld op die beinvloedde mens te steken , terwijl deze vaak onwetend gebruikt werd om kwaad te stichten ! We kunnen beschuldigen , of misschien toch beter zo iemand inlichten en verder helpen .
Satan is wel beperkt in zijn macht , maar is buitengewoon geraffineerd ! Deze demonen zijn de wereldbeheersers der duisternis , die zich infiltreren in allerlei godsdienstige en politieke systemen van deze wereld , met als doel , de mensen aan te zetten Gods plannen te verijdelen , nl. God is liefde en wil dat er vrede , goedheid en rechtvaardigheid onder de mensen leeft !
Dat dit gebeurt zagen we al in Daniël 10 : 13 , en dat bebeurt nog steeds , wellicht op veel grotere schaal , als we zien wat IS daar uitricht !
Men kan niet genoeg uitkijken vanwaar gedachten en handelingen voortkomen , want de chaos in deze wereld wordt steeds groter . We leven in een verduisterde wereld , maar God blijft dezelfde en wacht met geduld naar hen die nog kiezen voor zijn Liefde !
Dat las ik in dat Dagboek , en vond het echt wel het nadenken waard .
Durf dan God vertrouwen , neem Hem op zijn Woord .
-
socrates schreef:Wie zijn "WIJ" bestaat er dan meer dan één exemplaar van deze soort ? Of is het hier een pluralis majestatis, een bijbelexegete waardig ?
Die ' WIJ ' , zijn gewoon mijn man en ik ! dat wist jij wel hoor , maar je hebt dat spelletje goed gespeeld , je bent een FANTASTISCH man weet je , daar hoef ik niet eens over na te denken !
-
cappa - Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49
Je posting begint met 'Als'. Dus als die voorwaarde niet vervuld is, ben je gewoon een eindje weg aan 't lullen.ebenhaezer schreef:Als God bestaat , bestaat ook de satan , en we weten dat mensen en systemen beinvloed kunnen worden . Maar men maakt soms de fout om de volledige schuld op die beinvloedde mens te steken , terwijl deze vaak onwetend gebruikt werd om kwaad te stichten ! We kunnen beschuldigen , of misschien toch beter zo iemand inlichten en verder helpen .
Zoals we van je gewoon zijn.
Jawatte
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Zelfs als god al zou bestaan; waarom zou dat dan automatisch impliceren dat er ook een duivel bestaat ? Want zou die duivel bestaan, zou precies dat het bewijs leveren dat god geen god is. Immers als hij zo oppermachtig was z-oals een god moet zijn- dan kon hij die luis in zijn pels, de duivel, zonder meer niet scheppen of gewoon weer tot leegte herleiden. 
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Astemblieft..... dat snapt zelf het kleinste kind !!!!!socrates schreef:Zelfs als god al zou bestaan; waarom zou dat dan automatisch impliceren dat er ook een duivel bestaat ? Want zou die duivel bestaan, zou precies dat het bewijs leveren dat god geen god is. Immers als hij zo oppermachtig was z-oals een god moet zijn- dan kon hij die luis in zijn pels, de duivel, zonder meer niet scheppen of gewoon weer tot leegte herleiden.
-
socrates schreef:Zelfs als god al zou bestaan; waarom zou dat dan automatisch impliceren dat er ook een duivel bestaat ? Want zou die duivel bestaan, zou precies dat het bewijs leveren dat god geen god is. Immers als hij zo oppermachtig was z-oals een god moet zijn- dan kon hij die luis in zijn pels, de duivel, zonder meer niet scheppen of gewoon weer tot leegte herleiden.
SOCRATES , Cappa en Paul , ik heb ' als ' hier niet gebruikt als iets twijfelachtigs , maar als een vaststelling !
Dat de duivel bestaat , kun je alleen weten als je Gods Woord gelooft , en dus ook in God gelooft . Ook dat is een vaststelling !
God is oppermachtig , maar ook geduldig en vol LIEFDE ! Hij stelt het oordeel uit tot het allerlaatst , ja zö is de ware God !
En ja Paulke , dat snapt het allerkleinste kind , want het is nog niet beinvloed !
-
socrates schreef:In de eeuwigheid, de tijdnotering waarmee god de maat neemt, is er toch geen allerlaatste einde ?
Dat staat in de Bijbel SOCRATES , het Woord van de ware God , die god van jou kan dat niet weten hé ? Maar iedereen WEET toch dat aan ALLES eenmaal een einde komt , jij niet ?
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Hoe weet u eigenlijk wie die god van mij is ? En hoe weet U wat die god niet kan weten ? Ter info voor U: mijn god is een GODIN.ebenhaezer schreef:socrates schreef:In de eeuwigheid, de tijdnotering waarmee god de maat neemt, is er toch geen allerlaatste einde ?
Dat staat in de Bijbel SOCRATES , het Woord van de ware God , die god van jou kan dat niet weten hé ? Maar iedereen WEET toch dat aan ALLES eenmaal een einde komt , jij niet ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
socrates schreef:Hoe weet u eigenlijk wie die god van mij is ? En hoe weet U wat die god niet kan weten ? Ter info voor U: mijn god is een GODIN.ebenhaezer schreef:socrates schreef:In de eeuwigheid, de tijdnotering waarmee god de maat neemt, is er toch geen allerlaatste einde ?
Ja SOCRATES , als jij spreekt over een ' god ' die de maat neemt in de eeuwigheid , dan moet jij die ' god ' toch wel kennen zou ik denken !
Maar misschien is die GODIN toch wel betrouwelijker , alhoewel ???