mijn man is overleden
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hey Tina
sorry dat ik een dag te laat ben
maar ik wil je toch nog een gelukkige verjaardag toewensen
hopelijk komt er nu eindelijk eens een beetje zon en vreugde
in je leven
nog veel jaren , en probeer er het beste van te maken
veel groetjes , zonnebloemetje

sorry dat ik een dag te laat ben
maar ik wil je toch nog een gelukkige verjaardag toewensen
hopelijk komt er nu eindelijk eens een beetje zon en vreugde
in je leven
nog veel jaren , en probeer er het beste van te maken
veel groetjes , zonnebloemetje

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dag Tina,
Hoe ik wist dat het jouw verjaardag was.??
Ik moet het ergens, veel voeger, in dit topic gelezen hebben
en genoteerd hebben want het staat in mijn verjaardagskalender
een sterkteknuffel en tot......
groetjes, Oma-C
Hoe ik wist dat het jouw verjaardag was.??
Ik moet het ergens, veel voeger, in dit topic gelezen hebben
en genoteerd hebben want het staat in mijn verjaardagskalender
een sterkteknuffel en tot......
groetjes, Oma-C
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
ik weet hier ook niemand zijn verjaardag hoor gerarda oma-c heeft dat onthouden heel lief
ik heb nog niet veel tijd gehad om aan de pc te komen
met mijn vriendin haar man die gestorven is belt ze bijna elke dag om bij haar te komen
ze heeft wel 3 schatten van kinderen maar ze kunnen ook niet de hele dag bij haar zitten
en omdat ik weet wat ze nu meemaakt wil ze mij bij zich hebben ,er is inderdaad heel veel papierwerk aan te pas gekomen maar er moeten maar 2 dokters meer aanwezig zijn bij euthanasie maar alles word ook opgenomen op band als ze erover praat dan huilen we samen ik vind het zo triest voor haar op zoon manier afscheid te moeten nemen van je man hij kon nochthans als hij wilde nog lang leven
het is altijd moeilijk iemand waarvan je houd te verliezen er zijn er die zeggen tja hij was al 84 jaar en dat hoor ik niet graag en voor mijn vriendin is het ook niet prettig dat te horen
maar ze is een hele lieve vrouw al schelen we veel in leeftijd ik heb haar heel graag ze is 77 jaar en we kunnen goed praten met elkaar
gelukkig woont ze om de hoek en als ze telefoneert dan sta ik daar direct
ze heeft een klein hondje nikki en ze wil niet eten sinds pol gestorven is maar ze is zot van mij en dan eet ze wel als ik het haar geef
ik zou niet willen dat er nu iets gebeurt met nikki want anna mijn vrienden is heel depressief en ze zou het niet aan kunnen
we steunen elkaar en nu heeft zij mij nodig en daarom ben ik er voor haar
ik heb altijd heel veel steun van jullie gekregen en je hebt het nodig als het moeilijk gaat want bij mijn familie heb ik dat niet
het zijn weer trieste tijden en alles komt weer boven
heel veel groetjes tina

ik heb nog niet veel tijd gehad om aan de pc te komen
met mijn vriendin haar man die gestorven is belt ze bijna elke dag om bij haar te komen
ze heeft wel 3 schatten van kinderen maar ze kunnen ook niet de hele dag bij haar zitten
en omdat ik weet wat ze nu meemaakt wil ze mij bij zich hebben ,er is inderdaad heel veel papierwerk aan te pas gekomen maar er moeten maar 2 dokters meer aanwezig zijn bij euthanasie maar alles word ook opgenomen op band als ze erover praat dan huilen we samen ik vind het zo triest voor haar op zoon manier afscheid te moeten nemen van je man hij kon nochthans als hij wilde nog lang leven
het is altijd moeilijk iemand waarvan je houd te verliezen er zijn er die zeggen tja hij was al 84 jaar en dat hoor ik niet graag en voor mijn vriendin is het ook niet prettig dat te horen
maar ze is een hele lieve vrouw al schelen we veel in leeftijd ik heb haar heel graag ze is 77 jaar en we kunnen goed praten met elkaar
gelukkig woont ze om de hoek en als ze telefoneert dan sta ik daar direct
ze heeft een klein hondje nikki en ze wil niet eten sinds pol gestorven is maar ze is zot van mij en dan eet ze wel als ik het haar geef
ik zou niet willen dat er nu iets gebeurt met nikki want anna mijn vrienden is heel depressief en ze zou het niet aan kunnen
we steunen elkaar en nu heeft zij mij nodig en daarom ben ik er voor haar
ik heb altijd heel veel steun van jullie gekregen en je hebt het nodig als het moeilijk gaat want bij mijn familie heb ik dat niet
het zijn weer trieste tijden en alles komt weer boven
heel veel groetjes tina
-
Goede morgen Tina...
Goed dat jij voor je vriendin klaarstaat...zo hoort het ook hé
als je vrienden hebt is dat heel normaal dat je elkaar steunt
en helpt voor zover het kan...
Het is moeilijk en alles komt terug... zo is dat...maar als
jullie het samen kunnen verwerken lukt het wel..
denk ook eens aan de mooie tijden die er waren..
het heeft zoals bij iedereen veel tijd nodig....
Met ouder worden vallen er steeds meer mensen weg
en er komen geen andere bij... zo gaat het in het leven...
De man heeft zelf gekozen en dat zullen jullie moeten aanvaarden
wat ook de oorzaak was.....hij zal z'n reden wel gehad hebben..
Mijn jongste zus heeft 6jaar geleden op 61j zichzelf het leven benomen..
zonder iets te zeggen of te laten weten...'t was als een donderslag.
ik begrijp dus jullie verdriet heel goed ....
Maar ik heb aanvaard dat ze zolang geleefd heeft als ze zelf wou
en ze zal misschien zelf wel geweten hebben waarom ze het deed
Ook al is het voor ons (de familie) nog altijd een eeuwig vraagteken...
Iedere familie heeft zijn miserie en zorgen...
maar het leven gaat verder met of zonder ons......
Ik wens jullie veel sterkte en stuur een knuffeltje..
Groetjes, Oma-C
Goed dat jij voor je vriendin klaarstaat...zo hoort het ook hé
als je vrienden hebt is dat heel normaal dat je elkaar steunt
en helpt voor zover het kan...
Het is moeilijk en alles komt terug... zo is dat...maar als
jullie het samen kunnen verwerken lukt het wel..
denk ook eens aan de mooie tijden die er waren..
het heeft zoals bij iedereen veel tijd nodig....
Met ouder worden vallen er steeds meer mensen weg
en er komen geen andere bij... zo gaat het in het leven...
De man heeft zelf gekozen en dat zullen jullie moeten aanvaarden
wat ook de oorzaak was.....hij zal z'n reden wel gehad hebben..
Mijn jongste zus heeft 6jaar geleden op 61j zichzelf het leven benomen..
zonder iets te zeggen of te laten weten...'t was als een donderslag.
ik begrijp dus jullie verdriet heel goed ....
Maar ik heb aanvaard dat ze zolang geleefd heeft als ze zelf wou
en ze zal misschien zelf wel geweten hebben waarom ze het deed
Ook al is het voor ons (de familie) nog altijd een eeuwig vraagteken...
Iedere familie heeft zijn miserie en zorgen...
maar het leven gaat verder met of zonder ons......
Ik wens jullie veel sterkte en stuur een knuffeltje..
Groetjes, Oma-C
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo Tina, ik kom nog even goede dag zeggen.Ik heb het deze week wat druk gehad. Maandag uitgenodigde geweest bij een vriendin in Blankenberge. Mooi weer en het was heerlijk om Blankenberge eens te verkennen.
dan chauffeur gespeeld voor mijn kleinzoon die naar de dokter moest en nadien dan boodschappen gedaan want ik maak soms eten klaar dat ik in de vriezer steek zodat ik het alleen maar moet warmen.
En deze avond ga ik bij de kinderen bbq avond.
Hebt ge nog altijd wat gezelschap met uw buurvrouw ? Het zal voor jullie beiden goed zijn.
Ik wens u nog een gezellig weekend en tot later .
groetjes gerarda
dan chauffeur gespeeld voor mijn kleinzoon die naar de dokter moest en nadien dan boodschappen gedaan want ik maak soms eten klaar dat ik in de vriezer steek zodat ik het alleen maar moet warmen.
En deze avond ga ik bij de kinderen bbq avond.
Hebt ge nog altijd wat gezelschap met uw buurvrouw ? Het zal voor jullie beiden goed zijn.
Ik wens u nog een gezellig weekend en tot later .
groetjes gerarda
-
ja iedereen heeft zo zijn redenen om een eind aan zijn leven te maken maar het blijft hard voor diegenen die achterblijven je vraagt je steeds af had ik iets anders of beters kunnen doen maar antwoorden krijg je niet meer
Paul wou niet ouder worden en beginnen aftakelen en het was genoeg voor hem
Ik ga nog altijd verschillende keren per week naar mijn vriendin als ze belt laat ik alles vallen en ga ik bij haar zitten ,vandaag belde ze ook of ik wou komen en dan zitten we samen te huilen zij vertelt over Paul en ik over Arnold dan lachen we en huilen we samen
ze heeft geluk dat ze zo goed opgevangen word ook door haar kinderen als ze niet kunnen komen bellen ze verschillende keren per dag wat ik van mijn zoon niet kon zeggen
het is nu 5 maanden dat hij is verhuist naar zandvoorde nu woont hij samen met zijn vriendin en ik wist het dat als ze gingen samen wonen ze hem helemaal naar haar hand zou laten draaien en ik hem niet meer zou zien
maar met alles wat ik al heb meegemaakt begin ik afstand te nemen ,het doet altijd pijn het blijft tenslotte mijn kind maar ik zal er een gedacht moeten van maken
het is zoals je zegt oma-c alles gaat verder in het leven
ik ben lij gerarda dat je hebt genoten van je uitstapje naar blankenberge
we moeten genieten van de laatste dagen mooi weer want het zal vlug genoeg gedaan zijn
veel groetjes tina
Paul wou niet ouder worden en beginnen aftakelen en het was genoeg voor hem
Ik ga nog altijd verschillende keren per week naar mijn vriendin als ze belt laat ik alles vallen en ga ik bij haar zitten ,vandaag belde ze ook of ik wou komen en dan zitten we samen te huilen zij vertelt over Paul en ik over Arnold dan lachen we en huilen we samen
ze heeft geluk dat ze zo goed opgevangen word ook door haar kinderen als ze niet kunnen komen bellen ze verschillende keren per dag wat ik van mijn zoon niet kon zeggen
het is nu 5 maanden dat hij is verhuist naar zandvoorde nu woont hij samen met zijn vriendin en ik wist het dat als ze gingen samen wonen ze hem helemaal naar haar hand zou laten draaien en ik hem niet meer zou zien
maar met alles wat ik al heb meegemaakt begin ik afstand te nemen ,het doet altijd pijn het blijft tenslotte mijn kind maar ik zal er een gedacht moeten van maken
het is zoals je zegt oma-c alles gaat verder in het leven
ik ben lij gerarda dat je hebt genoten van je uitstapje naar blankenberge
we moeten genieten van de laatste dagen mooi weer want het zal vlug genoeg gedaan zijn
veel groetjes tina
-
Hallo Tina,
Een aangename maandag wens ik jou
Fijn dat je met de vriendin goed samen kan praten...
en samen huilen is gezond. "Tranen verdunnen het verdriet...
en wassen de ogen zodat je de weg weer verder ziet"....
Op die manier heb je steun aan elkaar, net omdat je weet
wat de ander nodig heeft....
en je kan je aan elkaar optrekken...
Misschien ook eens samen buitenkomen voor een wandelingetje?
want buitenlucht hebben jullie ook nodig....
Ik wens jullie beiden heel veel sterkte ...
Lieve groetjes,
Oma-C
Een aangename maandag wens ik jou
Fijn dat je met de vriendin goed samen kan praten...
en samen huilen is gezond. "Tranen verdunnen het verdriet...
en wassen de ogen zodat je de weg weer verder ziet"....
Op die manier heb je steun aan elkaar, net omdat je weet
wat de ander nodig heeft....
Misschien ook eens samen buitenkomen voor een wandelingetje?
want buitenlucht hebben jullie ook nodig....
Ik wens jullie beiden heel veel sterkte ...
Lieve groetjes,
Oma-C
-
hallo Tina,
Ik kom eventjes goede dag zeggen . Hebt ge nog wat geprofiteerd van het mooie weer om buiten te komen? het zal binnenkort weer voorbij zijn.
Hoe gaat het met de poezen? deze week heeft mijn schoondochter ook hun kat naar de dierenarts gedaan om te steriliseren. Onlangs was ze krolls en het was daar nog al concert in de tuin. Goed dat ze s'nachts binnen zat. Nu is het gedaan om achter de jongens te roepen hahaha.
Ze was nogal wild ook ik hoop dat ze rustiger word; Wij hadden thuis ook katten en die kwamen heel graag bij ons liggen ,maar als ge deze wilt strelen loopt ze weg. Bij mijn schoondochter en kleinzoon is ze wel lief.
Ik ga vandaag at werken en boodschappen doen zo zal mijn dag weer voorbij gaan zonder mij te vervelen.
13 oktober de verjaardag van Marc sr zal weer niet goed verlopen.
Verder kan ik het al wel redelijk goed verwerken zoals oma-c zegde nà een tijdje kunt ge het beter verwerken ,maar het heeft toch 3 jaar geduurd.
Ik hoop dat het goed gaat met u en uw vriendin die haar man verloren heeft .
groetjes gerarda
Ik kom eventjes goede dag zeggen . Hebt ge nog wat geprofiteerd van het mooie weer om buiten te komen? het zal binnenkort weer voorbij zijn.
Hoe gaat het met de poezen? deze week heeft mijn schoondochter ook hun kat naar de dierenarts gedaan om te steriliseren. Onlangs was ze krolls en het was daar nog al concert in de tuin. Goed dat ze s'nachts binnen zat. Nu is het gedaan om achter de jongens te roepen hahaha.
Ze was nogal wild ook ik hoop dat ze rustiger word; Wij hadden thuis ook katten en die kwamen heel graag bij ons liggen ,maar als ge deze wilt strelen loopt ze weg. Bij mijn schoondochter en kleinzoon is ze wel lief.
Ik ga vandaag at werken en boodschappen doen zo zal mijn dag weer voorbij gaan zonder mij te vervelen.
13 oktober de verjaardag van Marc sr zal weer niet goed verlopen.
Verder kan ik het al wel redelijk goed verwerken zoals oma-c zegde nà een tijdje kunt ge het beter verwerken ,maar het heeft toch 3 jaar geduurd.
Ik hoop dat het goed gaat met u en uw vriendin die haar man verloren heeft .
groetjes gerarda
-
mijn vriendin heeft het ook moeilijk maar we komen nu vaak samen en de zondag als het mooi weer is nemen we een taxi en gaan op een terrasje zitten
het is raar om te zeggen ,maar sinds pol gestorven is ben ik niet meer alleen de zondag
ze waren gewoon om de zondag als het mooi weer is een terrasje te doen en nu wil ze dat ik mee ga ook in de week zijn we vaak samen
we hebben veel aan elkaar
met de poezen gaat het goed misty de kleine is ook zo ze wil wel gestreeld worden maar pakken heeft ze niet graag dan spartelt ze en wil direct weer weg
tygro doet het ook nog altijd goed hij neemt nu een lage dosis cortizone en loopt veel beter ,hij jaagt alweer andere katten die in de tuin komen weg
woensdag zal ik ook proberen wat te werken ramen en deuren afwrijven om te schilderen ppppffff
een werkje dat ik haat ,maar het is al zolang dat ik het uitstel en ik zou het willen gedaan hebben voor de winter
alleen nog een schop onder mijn kont geven om er aan te beginnen
groetjes tina
het is raar om te zeggen ,maar sinds pol gestorven is ben ik niet meer alleen de zondag
ze waren gewoon om de zondag als het mooi weer is een terrasje te doen en nu wil ze dat ik mee ga ook in de week zijn we vaak samen
we hebben veel aan elkaar
met de poezen gaat het goed misty de kleine is ook zo ze wil wel gestreeld worden maar pakken heeft ze niet graag dan spartelt ze en wil direct weer weg
tygro doet het ook nog altijd goed hij neemt nu een lage dosis cortizone en loopt veel beter ,hij jaagt alweer andere katten die in de tuin komen weg
woensdag zal ik ook proberen wat te werken ramen en deuren afwrijven om te schilderen ppppffff
alleen nog een schop onder mijn kont geven om er aan te beginnen
groetjes tina
-
Hey Tina dat is goed nieuws natuurlijk erg dat uw vriendin ook haar man moest verliezen maar zo hebben jullie toch troost aan elkaar.Dat moest gij hebben.
En dat schilderen ik weet niet plezant vooral dat afschuren maar ge zult fier zijn over uzelf als het gedaan is; Ik moet hier ook een duwtje geven aan mezelf om iets te doen.
Ik ga het gerief halen dat ik nodig heb en laat het wat in huis staan en als het op mijn zenuwen begint te werken dat het daar staat of ligt begin ik eraan.
groetjes gerarda
En dat schilderen ik weet niet plezant vooral dat afschuren maar ge zult fier zijn over uzelf als het gedaan is; Ik moet hier ook een duwtje geven aan mezelf om iets te doen.
Ik ga het gerief halen dat ik nodig heb en laat het wat in huis staan en als het op mijn zenuwen begint te werken dat het daar staat of ligt begin ik eraan.
groetjes gerarda
-
bedankt riekske
kom nog even binnen wippen ben heel de tijd doodmoe pppffff het afschuren van de ramen is al gedaan moet nu nog beitsen
dan ga ik alleen nog proberen mijn living te behangen en dan doe ik niets meer
ben het gewoonweg beu,zal proberen wat te genieten van het leven en dat huis kan de boom in
een mens moet hier zijn laatste cent insteken en voor wat ?
en met jullie ? alles goed ? het worden weer donkere koude dagen en als we de klok moeten verzetten zal het nog vroeger donker zijn
en dan weer die feestdagen
die eraan komen een jaar is toch vlug voorbij
en gerarda gaat het een beetje t'is ook weer die moeilijk tijd hé voor jou je blijft eraan denken
groetjes tina
kom nog even binnen wippen ben heel de tijd doodmoe pppffff het afschuren van de ramen is al gedaan moet nu nog beitsen
dan ga ik alleen nog proberen mijn living te behangen en dan doe ik niets meer
ben het gewoonweg beu,zal proberen wat te genieten van het leven en dat huis kan de boom in
een mens moet hier zijn laatste cent insteken en voor wat ?
en met jullie ? alles goed ? het worden weer donkere koude dagen en als we de klok moeten verzetten zal het nog vroeger donker zijn
en dan weer die feestdagen
en gerarda gaat het een beetje t'is ook weer die moeilijk tijd hé voor jou je blijft eraan denken
groetjes tina
-
Goede morgen Tina,
Ik zag dat je even langs was gekomen
Je hebt al flink gewerkt en hebt nog veel plannen
fijn als je in een proper huisje woont... fijn voor jou en
ook voor de bezoekers... ook al zijn dat er niet veel..
Ze zien dat jij het werk van Arnold in ere houdt en dat
Hij fier op je zou zijn dat je het allemaal aanpakt..
Bezig zijn verzet ook de geest... en dat is gezond..
Ben er even niet geweest want ik zat serieus in de lappenmand
Ik had "Trigeminus neuralgie"... een storing in de aangezichtszenuwen
wat vreselijke stekende pijnen geeft...
De dokter had te zware medicatie gegeven en mijn lichaam
verdroeg die niet... vandaar zo ziek...een 10tal dagen aan een stuk
maar nu begint het te beteren en geraak ik terug op mijn plooi
Ik wens het niemand toe....
Ik wens jou veel sterkte om de moeilijke tijd door te komen...
Wat zovelen doormaakten en doorkwamen zal jou ook wel lukken
Moeilijk gaat ook als je wil....een dikke knuffel en goede moed
Groetjes van oma-C
Ik zag dat je even langs was gekomen
Je hebt al flink gewerkt en hebt nog veel plannen
fijn als je in een proper huisje woont... fijn voor jou en
ook voor de bezoekers... ook al zijn dat er niet veel..
Ze zien dat jij het werk van Arnold in ere houdt en dat
Hij fier op je zou zijn dat je het allemaal aanpakt..
Bezig zijn verzet ook de geest... en dat is gezond..
Ben er even niet geweest want ik zat serieus in de lappenmand
Ik had "Trigeminus neuralgie"... een storing in de aangezichtszenuwen
wat vreselijke stekende pijnen geeft...
De dokter had te zware medicatie gegeven en mijn lichaam
verdroeg die niet... vandaar zo ziek...een 10tal dagen aan een stuk
maar nu begint het te beteren en geraak ik terug op mijn plooi
Ik wens het niemand toe....
Ik wens jou veel sterkte om de moeilijke tijd door te komen...
Wat zovelen doormaakten en doorkwamen zal jou ook wel lukken
Moeilijk gaat ook als je wil....een dikke knuffel en goede moed
Groetjes van oma-C