Boven de tachtig , een andere generatie
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Eerste namen nieuwe ministers sijpelen door : bron De Redactie.be
O.a.d. Maggie De Block ; Volksgezondheid of ander departement .
Heb toch zo mijn twijfels bij volksgezondheid , Maggie is wel niet het toonbeeld van volksgezondheid op tv met één maatje meer , is toch geen zicht
Heb toch zo mijn twijfels bij volksgezondheid , Maggie is wel niet het toonbeeld van volksgezondheid op tv met één maatje meer , is toch geen zicht
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Choerrel - Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08
Maar ze kan gewicht in de schaal leggen hé Katana.katana schreef:Eerste namen nieuwe ministers sijpelen door : bron De Redactie.be
-
ED. - Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20
Niks mee inzitten,vriend katana. Niemand is perfect!katana schreef:Bol98 schreef:ze doet haar naam alle eer aan.
Ze is gelukkig nu en dat telt , nu maar afwachten naar resultaat , heb laatste verkiezing , voor de VLD GESTEMT , dus
Intussen ben ik al een paar weken aan het sukkelen met zo een tablet (laptop is om zeep). Om bij het vorig bericht te blijven. Ik denk, dat mijn vingers te dik zijn! Wordt nu alles dikker na tachtig? Hoewel ik nog maar een snotneus ben van 66, begin ik mij ongerust te maken!
-
ED. - Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20
De heuveltjes van Erica en andere verkeersdrempels niet vergeten.
http://users.telenet.be/kristof.stevens ... imburg.htm
Met dank aan die Kristof.
http://users.telenet.be/kristof.stevens ... imburg.htm
Met dank aan die Kristof.
-
kwezelein - Lid geworden op: 13 aug 2011, 22:37
Ed, Al die heuveltjes toch, 'kheb ze al allemaal gezien, overwonnen. Een goed oefenparcours voor april, zo kan je dan makkelijk de zomer in elders naar toe waar het nog zwaarder is.
Maar ik geef grif toe, wanneer de tijd gekomen is om met een electrieke fiets te fietsen, bedenk ik me niet maar voorlopig pedaal ik liever zelf.

In Hachenburg (Duitsland) ligt er een knaap van 14%. Wie zijn E-bike wil testen moet naar ginder gaan. Geraak je boven of beneden zonder stukken, heb je een prima fiets.
Ook in het Zwarte Woud kan je de E-bike goed uitproberen. De Candel is zo hevig en lang dat het bijna een uur duurt vooraleer je boven bent maar die 12 km naar beneden in een rotvaart doe je dan weer op een kwartierke.
Maar ik geef grif toe, wanneer de tijd gekomen is om met een electrieke fiets te fietsen, bedenk ik me niet maar voorlopig pedaal ik liever zelf.
In Hachenburg (Duitsland) ligt er een knaap van 14%. Wie zijn E-bike wil testen moet naar ginder gaan. Geraak je boven of beneden zonder stukken, heb je een prima fiets.
Ook in het Zwarte Woud kan je de E-bike goed uitproberen. De Candel is zo hevig en lang dat het bijna een uur duurt vooraleer je boven bent maar die 12 km naar beneden in een rotvaart doe je dan weer op een kwartierke.
niks is eeuwig!
-
Gast
Ed
Het is Kuttekoven en niet Kuttehoven hé!
Als één van je knieën versleten is ben je blij met een elektrische fiets, wat is daar nu weer verkeerd aan en trappen moet je nog altijd zelf doen hoor!!
Het is Kuttekoven en niet Kuttehoven hé!
Als één van je knieën versleten is ben je blij met een elektrische fiets, wat is daar nu weer verkeerd aan en trappen moet je nog altijd zelf doen hoor!!
-
jeronimo - Lid geworden op: 23 jan 2005, 22:18
Hey katana,
Volgende donderdag ga ik nog eens soldaatje spelen in Leopoldsburg.
Onze jaarlijkse bijeenkomst van de karabiniers is nu volgende donderdag.
Het begint gewoonlijk met een bloemenhulde en vlaggengroet, een korte
gebedsdienst en aperitief, ondertussen is het al middag geworden en hebben we een uitgebreid diner in de mess officieren, dit duurt tot rond vier uur.
IK ben van de kas 53, dus zoveel van onze jaren komen er niet meer.
Volgende donderdag ga ik nog eens soldaatje spelen in Leopoldsburg.
Onze jaarlijkse bijeenkomst van de karabiniers is nu volgende donderdag.
Het begint gewoonlijk met een bloemenhulde en vlaggengroet, een korte
gebedsdienst en aperitief, ondertussen is het al middag geworden en hebben we een uitgebreid diner in de mess officieren, dit duurt tot rond vier uur.
IK ben van de kas 53, dus zoveel van onze jaren komen er niet meer.
niet wat ge zegt telt maar hoe ge het zegt.