Heel geestig,niet alleen weet je niks van me,het klop ook niet eens,evenmin weerlegt je tirade ook maar het minst van hetgeen ik aan iemand anders vroeg .Doe nu eens allemaal een beetje minder venijnig en kom maar af met een paar concrete bewijzen voor bepaalde aanklachten .Dan maar schelden he .Feniks schreef:Dat u 90% van die rakkers niet kent, bewijst dat u een nek-SOS bent. U bent wellicht een pas afgestudeerd en links geïndoctrineerd ventje dat op een net voor senioren pseudo-intellectueel tracht over te komen en komt stoelen met een diploma van duizend in een dozijn.levdavidovitch schreef:Grappig Paul Siemons ,ik ken 90 procent van dat lijstje niet .Ik denk dat die onzin uit je duim komt .Goebbels heeft ooit gezegd: hoe groter de leugen hoe meer kans dat er iets van overblijft .Hij had evengoed kunnen zeggen op basis van dat lijstje: hoe méér leugens, hoe meer kans er iets van overblijft .
Het is altijd lastig te debateren met Vlaams Blokkers en NVA -ertjes want ze blijven eindeloze mantras debiteren die allemaal eindigen met het refrein 'tisdeschuldvandesossen ' .Op de duur worden jullie slachtoffers van jullie eigen leugens .Ik zal eventjes je lijstje aangrijpen om dat te demonstreren .Een beetje vogelpik en hop:punten 10,20,30,40 op je lijstje. Heb je daar enig bewijs voor ? Indien je dat niet lukt mag je ook willekeurig 5 andere punten opsommen, liefst 5,15,25,35 .
Graag enige toelichting bij die fabeltjes .
'T is vandaag precies de dag dat ze de deuren van de kleuterschool hebben open gezet .Wat een niveau bij die flaminganten, hebben ze daar dan geen intellectuelen meer ?
Ontkennen van het verleden is in in die middens, behalve als het over Vlaams-nationalisme gaat.
No problem de toeschouwer leert er maar iets van .